Friday, October 1, 2010

Wedding ding ding... / Venčanje nje nje...

ja, Bebe i Maja... 3 sestre... :)

najlepsha mlada...




Nidžo i ja...

tata i mama

brat Zoko i Mira






Bebe u drugoj haljini...

Bebe i Marko

možda jedina mlada u venčanici i patikama (kasnije naravno)

torta, najsladji deo... mmmnjam...

Bilo je divno i lepo. Veselo i uzbudljivo. Ma odlično... :)

Ja sam se (a informacija je bitna za jedan fashion blog) presvukla posle venčanja u crkvi. Iz
crno-roze satenske haljine , crne H&M ruže i Miss Sixty crnih sandala u najdivniju žutu H&M haljinu, Accesorize kaiš, ogrlicu i prsten i Miss Sixty crno-zlatne sandale. Ovu haljinu ćete zasigurno videti u još nekom outfit postu... OBOŽAVAM JE...

:* by Marina

16 comments:

  1. heeej divne su vam slicice, vidi se da vam je bilo veselo! :) Prva haljina mi je lepa, ali drugaa je savrsenaaaaa!!!mnoogo je dobra! obozavam tu boju! i sto je najvaznije odlicno ti stoji, super si uklopila sa nakitom! cmoook :)

    ReplyDelete
  2. Veselo! :)
    Super su stvarcice ,ali posebno izdvajam prve miss sixty sandale , drugu haljinu (Aaaaaaaa, odusevljena sam. Hocu H&M ovde!) i nakit na celu sa satom(ovo pomalo lici na nabrajanje kod cestitki i zelja na svadbama;)) .
    Mlada je lepa ,a vidi se i vesela i njena druga haljina mi je divna (i prva je lepa ,ali druga mi bas zapala za oko) .
    pozz

    ReplyDelete
  3. tvoja haljina i detalji su preslatki!! mlada je bila lepa i vidi se zadovoljna i srecna!!!!

    ReplyDelete
  4. jeeej...svadbicaaa...!!! Divni ste svi i veseli! Bebetova druga haljina me je odusevima skroz,prelepa je!!! A ti srce si mi mnogo lep! Druga kombinacija mi je savrsena,zuta haljina je najdivnija /jos sam i uzivo uverila ;)/ i super se uklopila sam sandalama /takodje divne/ nakitom... Perfect! ljub

    ReplyDelete
  5. Prva haljina mi je divna ali me je druga odusevilaaaa. Sve je super izgledalo. :)

    ReplyDelete
  6. Predivna ti je ova žuta haljina <3

    http://mollystylebook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. haljine su prelepe!! :))
    jjbeautysecrets.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. zuta kombinacija mi je supish! posebno sa tim miss sixty sandalama oko kojih sam dugo obigravala, bez uspeha :/
    a mlada u patikama mi je hit, vidi se da je bilo bash onako veeseeloo :)

    ReplyDelete
  9. Vratila sam se da bih pohvalila Majinu haljinu. Prvo sto je haljina lepa, drugo sto joj je boja super i trece sto joj je divno stajala. Eto, necu vise.

    Joj, samo jos ovo :D
    Nije sto si nasa i nije sto te znamo ali stvarno umes! :*

    ReplyDelete
  10. hahah. Hvala JelenE! Jelena Karakas pa što ih ne kupi? ja sam bila tuzna sto nisam narandžaste kupila kad su se prodale (iako tu boju najmanje volim) Znas ih?

    Lejlo, sto ti je...? Nemoj me toliko hvalis sva crvenim. :*
    A Majina haljina je net-a-porter kopija od svile koju joj je moja mama davno poklonila i koju je ona cuvala za ovu priliku... kekek. Divota!

    ReplyDelete
  11. ma bila sam u siromashnoj fazi (as always :D)
    oo kako ih ne bih znala, te su mi mozda i bile najlepshe. onako neka divna nijansa, pa josh ta brushena koza <3

    ReplyDelete
  12. Prva haljina divna! Drugaaaa je *.* perfect :D moram da je vidim u još nekoj kombinaciji!

    ReplyDelete
  13. Hvala IVI! Javi se kad dodjesh u BG! kiss!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails