Friday, October 29, 2010

A single man by Tom Ford...












tailer:




Pre neko veče gledala sam film "A single man". Film je delo pregenijalnog Tom Forda (poznatijeg kao dizajner za Gucci koji posle toga dizajnira one super naočare). Meni je Tom odavno i mnogo bolje poznat, jer je čovek nešto kao univerzalni umetnik savršenog stila i osećaja. Ovo moje mišljenje dokazao je i filmom o kom govorim. Film je pre svega nosilac umetnosti fotografije, stila, mode, a tek onda umetnosti filma, režije i glume.

Ne znam kako vam ovo zvuči, ali pogledajte film, pre svega trejler i shvatićete, nadam se, šta sam htela da kažem. Colin Firth je sjajan, kao i uvek. :) Kao i onaj mali Nicolas Hoult o čijoj sam vam sjajnoj saradnji sa Tom Fordom već pisala OVDE.

Trk po neki ukusan čaj i kolače pa brzi klik na play i uživajte u malom remek delu.


I watched “A single man” the other night. The movie is a work of supergenious Tom Ford ( better know as a Gucci fashion designer and he designs also those great sunglasses). I’ve been aware of him even before, because the man is something like a universal artist of perfect style and sense. My opinion has been confirmed by the movie I’m talking about. The movie is above all a holder of art of photography, style, fashion and then of the movie, production and acting. I’m not sure how all this sounds, but watch the movie, actually watch the trailer first and you’ll realize, at least I hope so, what I was trying to say. Colin Firth is great, as ever :). As well as that kid Nicolas Hoult, about whose great collaboration with Tom Ford I have already written HERE. Hurry up, grab some tasty cup of tea and cookies, then quickly press play and enjoy this lovely master piece.

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

4 comments:

  1. ej,gledala sam trailer i pre, mnogo mi se svidja, moram da ga odgledam...a ko ce da mi da filmcic...paaaa naravno TI! :)
    hehe... cmokic :*

    ReplyDelete
  2. Moj najverniji citalac! :* dobijash film sutra!

    ReplyDelete
  3. Stvarno je dobar film, nekako ima dusu.

    ReplyDelete
  4. Film je na mojoj playlisti, samo ceka da bude odgledan :) Mozda bas veceras ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails