Friday, April 22, 2011

And in new Elle, I / A u novom Elle-u, ja!

Juče je u Beogradu izašao novi Elle. U Čačak je stigao oko 2 sata ujutro, kada ga je sačekao moj bata Zoko. Ja sam pajkio, pa me je jutros sačekao na stolu otvoren na 68-69 stranu. A tamo...
6 blogerki. Naš stil u 4 fotke i nekoliko rečenica. 
VEEEELIKO HVALA Nenadu Janjatoviću za ovu priliku! :* N!
(klik na fotke za uvećanje)
Imena su linkovi do ovih sjajnih blogova pa trk tamo da vidite post o ovome...
fRashion tj. Marina u Elleu, čoveče... :) 
i svakako moj Anjac, tu blizu mene. Modne arhitekte vam mašu... :)
A onda se vratite stranu u nazad. I tamo iz svog BLOG BOXa Jelena Karakaš izvlači i pokazuje svoje omiljene stvarčice. Pročitajte i uživajte. 
Javite šta mislite klinci!

SUTRA POST O TOME KAKO JE BILO NA SNIMANJU OVOG ČLANKA U ELLEu... :)))  
Biće geeenijalnih fotografija...

:* by Marina

Elle photos by Dušan Milenković
tanslation by Aleksandra Paljić

42 comments:

  1. Jaooo Slatkice, bravo za sve! :)

    ReplyDelete
  2. upravo sam kupila elle i jaako mi je drago što vas vidim u njemu!! :)))

    ReplyDelete
  3. Cestitam, Elle mi je u rukama i ponosna sam na vas :)♥

    http://jovanamiljanovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Svaka cast, devojke! :DDD
    I odlicne su vam fotke :D ;)

    ReplyDelete
  5. ::)) a sto smo se i divno provele
    jedva cekam svu silu onih vasih iza scene slicica :*

    ReplyDelete
  6. blogovski, svidza mi seee! :) jeeeeeeeeeee!veruj mi da jedva cekam one slicice od sutra! ;) :****

    ReplyDelete
  7. p.s. zaboravih da kazem da ova prva fotka kick ass :)

    ReplyDelete
  8. bravo, zaista ste sve divne! jedva cekam da vidim i uzivo... :)

    ReplyDelete
  9. Oduševljenaaa <33
    Svaka čast :) i presrećnaaa sam!

    ReplyDelete
  10. Super Marina cestitam :-))))) Samo tako nastavite :-)))

    ReplyDelete
  11. Bravooo!:) Sve do jedne, objasnile ste :)

    ReplyDelete
  12. jeeej... :) A M. ti si moje srce! :****** 100 puta! Aaaaa...koliko nam je bilo diiivno...jos ne mogu da verujem! :) ljubac

    ReplyDelete
  13. Bravo! Cestitam jos jednom! Slike su divne! Bas mi je drago,jedva cekam da vidim ostatak:))

    ReplyDelete
  14. devojke svaka cast, sve pohvale.. :*

    ReplyDelete
  15. Svaka cast! Cestitam i Anji i tebi...:*

    Jelena (Avon :-)) )

    ReplyDelete
  16. i jos jednom: wiiiiiiiiiiii!!!:))) :***

    ReplyDelete
  17. Cestitam milijun puta! Fantasticnoooo! :D :D

    ReplyDelete
  18. Upravo sam dosla iz grada i otpakovala ELLE. Cestitam, bravo! :)

    ReplyDelete
  19. cestitam .. :D
    Idem po elle sutra.. :) Ili u ponedeljak.. Jao jedva cekam da iscitam to lepo .. :D

    ReplyDelete
  20. Ćao,tek danas sam se konačno prijavila da "zvanično" pratim tvoj blog(a pratim ga već mesecima),i stvarno je suuupeeerrr.
    Malopre sam kupila Elle!Svaka čast i samo napred!

    ReplyDelete
  21. Nego, ovaj...kada cemo opet? :)

    ReplyDelete
  22. Wow,koji uspjeh!Cestitam i svaka cast!I zapazila sam tvoj blog danas preko Ella,pratim i uzivam;-)
    xox
    B.
    beeswonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. zaista, svaka cast, devojke, pa vi ste sad...
    bas sam srecna zbog vas.

    ReplyDelete
  24. Cestitam devojke na pojavljivanju u ELLE-u, sve odlicno izgleda :)

    ReplyDelete
  25. cestitam vam svima¨! <3 vi u srbiji se zbilaj tretirate kao blogerice vani. kod nas samo izlazimo u dnevnim novinama!
    jedva cekam da vas upoznam :)))) nadam se da cu do kraja godine u vašu divnu zemlju !jedva cekam :*

    ReplyDelete
  26. Preslaaaatke ste...sve...SVAKA CAST!!!
    Bas sam ponosna sto sam vas pratila sve vreme :)))
    ANJA je kao med!!! :)

    ReplyDelete
  27. Anja i Marina najlepseee ♥ #rasturile

    ReplyDelete
  28. bravo cure, najbolje ste !!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails