Wednesday, October 20, 2010

Redish... / Crvenkasto...











Priznajem da do skoro nisam volela crvenu boju u svom ormaru. Ali posle ovih i sličnih fotografija (to ze zove modni uzor i inspitacija) jednostavno sam morala investirati u nešto crveno. Naravno, CRVENE PANTALONE. :) #trendseterka
Videćete ih u nekom od budućih outfit postova... Shvatam da ste nestrpljivi jer izgledaju
O D L I Č N O!

A ne bih se bunila ni za neki od ovakvih crvenih detalja:

I admit that up until recently I wasn't a big fan of red colour in my closet. But, after these photos and more of these ( it's called a fashion role model and inspiration) I simply had to invest in something red. Of course, I chose RED TROUSERS. :) # trendsetter

You'll see them in one of the future posts...I realize that you are anxious to see them because they look FABULOUS!
Also, I wouldn't complain about some of these red details:





Da li vam se sviđa ova crvena groznica?

So, do you like this
red fever?

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

16 comments:

  1. daring and sexy! I'd definitely wear a red pair of leggings and some sky high heels :)

    ReplyDelete
  2. meni su ove prve kožne hlače savršene!!!!!!!!!!!! :-)

    ReplyDelete
  3. crveno apsolutno nije moja boja, ali prve hlače su :DDDDD

    ReplyDelete
  4. joj ja ne bih pantaloce. ali cipelice mhhm
    mada imam jedne crvene, manje vishe nikada ne noshene
    #neVolimCrvenu :)

    ReplyDelete
  5. Savršen mi je outfit prve cure!
    Obožavan crvenu,to mi je najdraža boja:)

    ReplyDelete
  6. Ja sam u crvenoj groznici vec par godina!
    Imam krv crvene cipele, kratki kaputic, tasnu, kaiseve!
    Super mi je crvena, ali samo ako je dozirana!
    A za pantalone svaka cast na hrabrosti!
    Ja se ne bih usudila!Jedva cekam da ih vidim!:)

    p.s. tek sam sad primetila kom o WS korsetu!Drago mi je da ti se svidja ali u pitanju je Stradivarius bodi-kosuljica (nisam je tagovala jer se ne vidi dobro).Hvala u svakom slucaju!:)
    :*

    ReplyDelete
  7. Bas crveno :/ Vise mi se svidjaju detalji! Heh, danas sam imala crvene rukave :D

    ReplyDelete
  8. Ni ja ne volim crvenu, ali sam kupila preeeeelepe crvene cipele i bile su mi velike, pa su mi ispadale, a to najvise mrzim i poklonila sam ih teti svojoj :) Sad nemam nista :D

    ReplyDelete
  9. Moze, moze ova jedna crvena prada pismo! :) baas je dobra! odlicne si detalje izabrala! jedva cekam i ja novi outfit post! :)

    ReplyDelete
  10. Mozda ce taj outfit post sutra!!!! :)))

    ReplyDelete
  11. karmin crveno O B O Z A V A M!!! U ovu prvu fotku gledam danima od kada sam natrcala na nju...i zamisljam se...u karmin crvenim pantalonama i ovom teget divnom, predivnom kaputu /crveno_teget_mmm__/
    svidjaju mi se i ovi detalji, ne bih se bunila za prada torbicu, a i ovaj crvenio dzemperak mi super izgleda uz ovu neznu sivkastu kombinaciju...
    crvene stikle...soooo sexy!!! :)
    odlican post! look ce biti jos bolji... ;)
    ljub

    ReplyDelete
  12. Svidja!! Svidja mi se crveno SVE! :)

    ReplyDelete
  13. Sad cu odma kupit crvene hlace haha

    ReplyDelete
  14. Mene zanima ko je ova cica na slici ispod blonde salad ? Pre predobra je!! I njene sandale. A crvena groznica mi je ok, mada to nikad nije bila moja boja :)

    ReplyDelete
  15. @ Minni To je Caroline. Genijalna je.

    http://carolinesmode.com/caroline/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails