Tuesday, October 26, 2010

Night out... / Izlazak...












Ovako sam se obukla ja...
This is how I was dressed...


Ovako slatke su bile Anja i Ana...
Sooo cute were Anja and Ana...

Već neko vreme planiramo ovaj izlazak... Prošla nedelja... Bla_bla... I onda "naša" diskoteka to veče nije radila. Pa smo otišle da đuskamo u, čitaj, Stefan Braun. Nikad višhe. Ovo je trebalo da bude angry post o neukusu, dnu, neprofesionalnosti i sl. (sa fotosima) ali ja sam ostala jaka i ovo ostaje još jedan outfit post sa slatkim gošćama. :))) Ipak je ovo jedan od vaših omiljenoh blogova... :)

Outfit:
haljina_ Zara, čarape_ Depo, baletanke, prsten, kaiš_ Accessorize, torba_ H&M, jakna_ Northland, sat_ Swatch



We've been planning this for quite some time... Last week...Blah,blah...And then "our" disco wasn't open that night. So we went to dance in (read and cry) Stefan Brown. Then and never again. This was supposed to be an angry post about bad taste, disaster, unprofessionalism etc. (with photos) but I remained strong and this is just another outfit post with the cutest guests. :))) After all, this is one of your favourite blogs.... :)

Outfit: dress_ Zara, thights_ Depo, flats, ring, belt_ Accessorize, bag_ H&M, jacket_ Northland, watch_ Swatch



:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

18 comments:

  1. pa di si ti marina, falila si nam u blogosferi :D
    super slatke, sve tri, ali ova torba...ne mogu je prestati gledati :DDDD

    ReplyDelete
  2. Sve tri ste supeeer,ali torba je stvarno hit...:D

    ReplyDelete
  3. Meni se haljina najvise dopada, zato sto je tako jednostavna pa je mozes kombinovati na 1 000 nacina. :)

    ReplyDelete
  4. Lajk! Naca je sad tamo gde ima H&M i naredila sam kupovinu torbe iste, ako je nadje :D

    ReplyDelete
  5. Kakve ste slatkice,i meni se haljina mnogo dopada,predivno ti stoji Poljubac za sve tri a najveci poljubac za moje Ance:)))

    ReplyDelete
  6. Slažem se s Cipelicom :) I super torbica, baš mi se sviđa! Ti si baš slatka i oopuštena pred kamerom.

    ReplyDelete
  7. love the outfit! gorgeous bag. you have a great blog :)

    love, M

    ReplyDelete
  8. blagish tebi, izlazish u baletankama
    a ja se lomim, lomim :)
    elem zeno SB shta ti biiiiiii.
    dobro sad bar znash da za ubuduce :)

    ReplyDelete
  9. super ti je torbica..i remen i prsten :)))))
    ma super kombinacija skroz...pozdrav

    ReplyDelete
  10. super ti je torbica..i remen...i prsten :))))
    ma super kombinacija skroz...pozdrav

    ReplyDelete
  11. jeeeej...divno...divna haljina & sexy carapice...sta rece onaj lik? :) hihihiii...
    haljinom sam stvarno odusevljena,super se kombinuje,ramence je preprelepo,a torbicu obozavam :) pa nemam dzabe istu! ;) bliznakinjeee... <3
    a jeeej i za gosce...me&Anka!:) hvala ti srcko!
    I hvala ti sto si ostala jaka i na visini zadatka, bez provokativnih fotosa, bluda i nemorala! :P
    ljubim & volem :)

    ReplyDelete
  12. hvala devociceeee moje!
    ja samo nekad izadjem u baletankama... kad bas zelim da djuskam... inache stiklice... pa sam najvisha u klubu! :)

    ReplyDelete
  13. odusevljena sam haljinom, naravno, to sam ti i rekla :) i Anjicom sam odusevljena, kao i mojom pristojnoscu i pozitivnoscu u tom tom "grotlu" tamo! dobro da smo pobegle!
    Mince ljubim te :* :)
    Marince samo da znas da cu da te kopiram malo sutra u h&m_u! moram! :D:*

    ReplyDelete
  14. Super za sve devojke!!!
    Meni su hit Marinin kais i carape.

    Ja sam jednom dozivela da budem najvisa i u baletankama :))

    ReplyDelete
  15. divnaaa kombinacija draga!!!sve tri ste bile slatkeeee!!!!

    ReplyDelete
  16. Lijepe ste sve, a tvoji detalji su mi super. Slažem se sa Bernardom, baš si opuštena pred fotićem, zato su i slike uvijek vesele :))

    ReplyDelete
  17. eh, da... trudicu se i dalje da se "opustam"... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails