Thursday, October 28, 2010

BFW 2010_ day 1/ BNM 2010_ dan 1.

Hvala Amestel Fashion Weeku tj. organizacionom timu istog za obezbeđene karte i Press pass... Ja sam na otvaranju bila, videla, uživala, fotkala i sada vam impresije prenosim kroz ovaj postić... Uživajte...

Thank you Amstel Fashion Week i.e. organizational team for the tickets and Press pass... I was at the opening, saw it, enjoyed it, made photos and now I'm giving you my "impressions post"...Enjoy...














Otvaranje je održano u utorka 26. 10. 2010. u Vili Kralja Petra I, na Senjaku u vidu modnog performansa, žive izložbe, pod nazivom MODNE VINJETE. Izloženi modeli kreacije su Tamare Radivojević, Dejana Despotovića, Dejane Momčilović, Tijane Pavlov, Aleksandre Žiravac i Natashe Plum. Opšti utisak: VELIKA GUŽVA u malenom foajeu, ali prilično uzbudljivo i interesantno... :)

The opening was held on Tuesday 26. 10. 2010. in Kralja Petra I Mansion, on Senjak. It was a fashion performance, live exhibition named FASHION VIGNETTES. The exposed models are the creations of Tamara Radivojević, Dejan Despotovića, Dejana Momčilović, Tijana Pavlov, Aleksandra Žiravac i Natasha Plum. General impression: HUGE CROWD in small lobby, but pretty exciting and interesting... :)

Anjac moj i Miloš MIMIMASO...
My lovely Anja and Miloš MIMIMASO...

Vanjini detalji (krvavi Chanel by RINGeRAJA)
Vanja's details (kbloody Chanel by RINGeRAJA)

Anjini detalji...
Anja's details...

Preslatka Vanja se foto_razgibava samo za vas... :)
Sooo cute Vanja is doing photo-exercises just for you... :)

Nenašminkani na BFW? Ne, nikako... :)
Not wearing make-up on BFW??? No way... :)






moj BFW outfit... Sa obzirom da je padala kiša i bilo smrzavajuće hladno i nije loše... :) jel da?

BFW Outfit:
haljina_ Zara, čizme_ Zekstra, kaiš_ Stradivarius, torba_ Glum up, sat_ Swatch, prsten_ H&M, prsten dijamant_ DIY (RINGeRAJA), narukvica_ by
Vanja (gift_ hvala draga!)

P.S. OOOOBAVEZNO učestvujte u GIVEAWAYu prekrasne Ane na njenom blogu OVDE... Ana poklanja super_kul rajf... :)))

BFW Outfit: dress_ Zara, boots_ Zekstra, belt_ Stradivarius, bag_ Glam up, watch_ Swatch, ring_ H&M, diamond ring_ DIY (RINGeRAJA), bracelet_ by Vanja (gift_ thank you darling!)

P.S. Be sure to participate in GIVEAWAY of lovely of lovely Ana on her blog HERE... Ana gives away super_cool hair-band... :)))


:* by Marina

photos by Vanja and me
translation by Aleksandra Paljić

12 comments:

  1. Jeeeee...:) Odlican post! Mada od svih modela i kolekcije najvise paznje mi uvek vas tri privucete i vasi detalji. :D

    ReplyDelete
  2. outstanding post! thanks for sharing!

    ReplyDelete
  3. divnoo nam je bilo i pored guzve!!! jeeeeeee

    ReplyDelete
  4. divnoooooo.....fotkice su prelepe.... jedva cekam nastavak.... ANJOOOOO ogrlica ti je preslatka.... gde se oba moze pazariti.....

    ReplyDelete
  5. divno! super su fotke! na tom malom interesantnom prostoru sa gomilom kul i manje kul ljudi, onih koje volimo i onih kojih se malko i plasimo /nasminkami/ bilo je bas svasta da se vidi, cuje, sretne... i to je super stvar! meni se dja! ljubim te

    p.s ja postadoh stalni gost na tvom divnom blogicu... hehe...volem! thanx srce! :*

    ReplyDelete
  6. Jao, Marina, beeeeskrajno ti hvala. Unela se ja u post i odusevljavam se slikama, kad ono ja u P.S.-u :))) I to prekrasna! Ti si preksrasna, odusevljavas me svakodnevno! CMOK! Prelepe ste sve 3!

    ReplyDelete
  7. jovili...ogrlicica je DIY! ;)
    dogovor je pao! pravim ti! ;)
    cmok

    ReplyDelete
  8. super je blog bas... pratim kad uhvtaim vremena ;)
    interesuje me samo gde ima da se nabavi krvava chanel ogrlica, super je :)

    pozdrav :*

    ReplyDelete
  9. Ma divna! Ukrala bih ti taj tvoj prsten, da znaš...

    ReplyDelete
  10. :)))

    @Anonymous Ogrlicu krvavi chanel pravimo Anja i ja po narudžbini... Javi se na mail ako želish... A uskoro ce ih biti i u Supermarketu u Višnjićevoj 10. :*

    ReplyDelete
  11. izgleda da mi je sve ovo sa blogovima spansko selo s obzirom da ne mogu da ti nadjem na stranici nigde mail... help ;)

    ReplyDelete
  12. @Anonymous pisi na:

    ma.sooperstar@gmail.com

    ne zna kako si ga promasila... tu gore desno je malo ispod moje slicice... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails