Tuesday, October 5, 2010

Little princess... / Mala princeza...









ovde kao da imam krunicu! lol...


m









Šetnja sa mojim novim fotografom po mom novom kraju. Kaže on da je tu, ispod moje nove zgrade snimana serija Majstorska radionica, tu je i ATŠ škola, tu su i mačke i psi i neka gradilišta... I drvoredi... Pa kako čovek tu da ne glumi princezu. Zapričali smo se pa je pao mrak. Obećavamo kvalitetnije fotke drugi put...

OUTFIT: suknja_ H&M, košulja_ Stradivarius, baletanke_ Accessorize, sako_Zara, torba_ H&M, prstenovi: dupli(H&M), pločica (P...S...), dijamant (DIY), sat_Swatch, narukvica_ P...S...


Kasnije na piću u Supermarketu sa Anjom, Dilpom i Salom... Samo da se pohvalim sa našim novim DIY nakitom...:)

A jeli smo:

Warm apple pie with vanilla ice cream... MMMMM

A žudela sam za:


Najdivnije cipele by Vladimir Lazarević. Koštaju 21.000 dinara, muške su, 41 broj mi odgovara i OBOŽAVAM IH" uuuuh! Pisala sam već o njima ovde...

Evo i malo muzike. Po prvi put na blogu... :) Uzivajte

Dolly Parton Jolene by sooperstar


P.S. Ako niste, ODMAH učestvujte u maloj poklon LUTRIJI na blogi. OVDE.

:* by Marina

photos by Marko (uveče Anja)

21 comments:

  1. slike su slatke za popizdit :) i ti na njima, naravno <3
    p.s. ova pita izgleda primamljivo :D

    ReplyDelete
  2. http://2.bp.blogspot.com/_FPv-SG00S8Q/TKe3C1LRmXI/AAAAAAAAFmM/YFD_jeVTmnE/s800/IMG_2641+copy.jpg
    <33 ova!
    zaljubljena sam u cipelice.. :) mrnjao nacicu slicne i da postujes gde imaju jus bre :))

    ReplyDelete
  3. odlicne fotke!
    Suknja je vrh , taj dezen bi mi trebao...
    Nakit standardno odlican.
    Hoces li nam napisati nekada kako si i gde sekla klirit???
    pozz

    ReplyDelete
  4. Hvala devojke... :*

    @Biljana
    Klirit sečem na Bulevaru, radnja u kojoj prave pečate, malo ispred pekare Bulevar, u unutrašnjem dvorištu... Ne znam tačan broj, ali lako ćes naći. :)A potrebno je da nacrtaš crtez, oblik u Corelu pa ga on seče na osnovu crteža laserom. :) ok?

    ReplyDelete
  5. Superiska! Divan post, zanimljive fotke i odlicna kombinacija. Big like! :)

    ReplyDelete
  6. krasna kombinacija. clutcj mi je savšenstvo čisto! a i suknjica bome!

    ReplyDelete
  7. divna kombinacija i divne fotke!!! :*
    sve pohvale za fotografa!
    divno ste nas prosetali kroz novi kraj! ;)

    aaa...slatkisi u supermarketu...diiiivni!!! ima tamo jos svasta nesto divno i bice uskoro jos nekih novih divota ;) svi ce biti na vreme obavesteni....zato pratite fRashiON!!! :)
    ljub te

    ReplyDelete
  8. prava si princeza na ovim ulicama! ja bih ovaj autić. i kolač. :)
    super suknjica i torbica i sve, ljupka si! :)

    ReplyDelete
  9. Ogrlica sa brkovima !!! Zelim! :DD ^^

    ReplyDelete
  10. Moram ti reci da ti brkovi odlicno stoje! hehe,salim se! ne znam sta mi je lepse da li tvoja torba, baletanke, sako, suknjica ili ludoo prstenjeee, divan ti je ovaj dijamantski! :) savrsenoo!a nove slike su ti prelepe, cipelice su ti ekstra ove srebrne, bas izgledaju savrseno! hocu i jaaaa! :) divnaa si!

    ReplyDelete
  11. stvarno ti divno stoje podignnute siskice ;).a bas sam odusevljena vasim novim nakitom :D pogotovo tim prstenom(dijamant)koji je stvarno fabulous :).ima li neki nacin da se nabavi takav?

    ReplyDelete
  12. Hvala, hvala, hvala svima drage moje!

    @D, Una

    I ogrlica sa brkovima i prsten sa dijamantom i jos svasta ce biti dostupno za kupovinu, ne brinite! Javicu na blogu uskoro kako i gde, ovo sad je samo promocija da vidim svidja li vam se... :)

    Bicete obavesteni srcici moji!

    ReplyDelete
  13. preslatke su ti slike sa bubama!!! :)
    (auto, ne insekt)
    I ona sa senkom i nakitom.
    A suknja i brkovi su ... mmmm :)
    svaka cast, odlican post!!!!

    ReplyDelete
  14. Hvala ti za informaciju!
    Ali bas mi je drago sto ce te stvarcice biti dostupne za kupovinu. Uzdamo se u tvoj dizajn, mi koji volimo lepo ,a nismo bas daroviti i da ga stvorimo. ;)
    Imaj u vidu da imas followersa i van Bg-a , recimo NS i Kg... i da bismo volele da i nama budu nekako distupne te stvarcice ;)
    pozz

    ReplyDelete
  15. @Anastazija :) (smejem se za tvoj pseudonim) a hvala za komplimente. Super mi je novi fotograf, ima sjajne ideje... :)

    @Biljana Biće biće, nesto cemo smisliti... Slanje, poseta pa predaja ... ma ima resenje... LJubim sve moje drugare van Bga... :*

    ReplyDelete
  16. Marina i meni se dopada tvoj blog!
    Fotografije su odlične, naročito ova prva sa fićom ;)

    I lasta koju poklanjaš je simpatična.

    Eto sad sam follower. Kiss :*

    ReplyDelete
  17. obožavam sav tvoj plexi nakit <3
    prva slika mi se jako dapada!

    ReplyDelete
  18. Super super post!!Predivno izgledaš!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails