Saturday, October 16, 2010

New blog on the block... / Novi blog u bloku...









Za sve vas koji je još niste primetili (kako na mom blogu, tako i u srpskoj blogosferi) Predstavljam vam Vanju Milićević i njen mladi ali već genijalni blogić
Fashion and style. Klik na plavi naziv i trk u real world kreacija, kombinacija, lepota i mode uopšte... Dakle, PREPORUČUJEM!

For all of you who still haven't noticed ( on my blog or in Serbian blogosphere) I present to you Vanja Milicevic and her young&hip but already genial blog Fashion and style. Click on the blue spot and hurry to the world of creations, combinations, beauty and fashion in general... It is
RECOMMENDED!


:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

15 comments:

  1. +1 pohvala za Vanju :)))))
    Ti si pricala: vanja, vanja, vanja, vanja.... ali ja sam prvih petnaest spominjanja nekako kulirala. I onda odoh do nje, kad tamo.... divota :D

    Sad sam joj stalni posetilac i dosadni komentator :P

    Vanja, mi te volimo! :D

    ReplyDelete
  2. pratimo&podrzavamo. go vanja, go! ::))

    ReplyDelete
  3. Dodajem se na listu pratilaca i obozavalaca :D

    ReplyDelete
  4. Da, da, vec sam upratila! Predivna je, lijepa, stajlis, slatka, kreativna...Ma sve! :)

    ReplyDelete
  5. Vanja je dusa prava! Kada sam je prvi put videla na lookbook_u bila sam odusevljena njenim kombinacijama i uvek sam se pitala zasto nema blog...a onda kad sam je malko upoznala shvatila sam zasto...zeli da sve bude savrseno i sada stvarno jeste!:)
    :*

    ReplyDelete
  6. svaka cast Marina odusevila si me ovim gestom!! :*

    ReplyDelete
  7. Marinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, aaaaaaaaa ne mogu da verujeeeeeeem pa ti si takoooo divnaaaaaaaaaaaaa!!!mnogo si me iznenadila!!!!!!! :) i obradovalaaaa! post o meni?!!!pa stvarno si blesava! :) sad si me postidela!Hvalaaa ti punoo, punisimoo! ...ostavila si me bez teksta stvarnooo!!!Hvala Pandja, Leyla, Jelena, Bubulina, Mina, Ana, i naravnooo Anjaaaa, na ovim divnim komentarima!!!!mnogo sam srecna sto vam se dopada!!!cmoooooook
    malaa imas sad besplatnu sop,turu! :) heheh, ljubiiim te punoooo!!!!

    ReplyDelete
  8. sjajan gest,Marina!:)
    A Vanja je to i vise nego zasluzila!:)
    pozdrav za obe!

    ReplyDelete
  9. e mala morala sam ponovo da svratim , mnogo mi se svidja! :) hehehe

    ReplyDelete
  10. bleso! vidis kako te ovi divni ljudi vole?!
    :)))

    ReplyDelete
  11. divne ste sve!!! svaka cast!! nadam se da ce i moj blog imati toliko posetilaca uskorooo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails