Friday, October 15, 2010

Charlie Brown / Čarli Braon

















Anja (gost bloga):


Obično_neobičan dan. Ja sam se odlučila za još malo štikli na blogu... Anja se naravno obukla divno i to je to. Žurim i ljubim vas sve!

Outfit: haljina_ P...S... (vidjena u ovom postu), kožna jakna_ Pull&Bear, čizme_ Zekstra, kaiš_ Stradivarius, torba_ Mango, šal_ H&M, prsten_ Accessorize, sat_ Swatch


Usual-unusual day. I opted for a bit more of heels on the blog...Anja of course dressed lovely and that's it. I'm in a hurry! Hugs and kisses for all!

Outfit: dress_ P...S... (seen in this post), leather jacket_ Pull&Bear, boots_ Zekstra, belt_ Stradivarius, bag_ Mango, scarf_ H&M, ring_ Accessorize, watch_ Swatch




:* by Marina


Photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

22 comments:

  1. wow P...S.. dobra
    nisam razmishljala o njihovim haljinama
    p.s. to nisu shtikle :p to je peta ::))

    ReplyDelete
  2. Super ti stoji ova kombinacija i pete (kako Jelena kaze :) ). Anja je isto super.

    ReplyDelete
  3. moram priznati da mi je ovaj outfit u tvoja top 3! najs!

    ReplyDelete
  4. jao, ove tvoje čizme su savršenstvo! zapravo, cijela je kombinacija savršenstvo!!!

    ReplyDelete
  5. Evo i ja priznajem ovaj mi je medju omiljenima! :) sve mi se bas svidja, cizme su mnogoo dobre! A i Anja je kao med! jeee i za goste! cmoook za vas dve!

    ReplyDelete
  6. Prelepa kombinacija, ali imam dva favorita: tasnica (wow), i sal(upravo cekam baku da mi isplete slican:))!I moram da pohvalim tvoju goscu!Nisam primetila njen blog?
    kissic, pusica, bubiska:)))

    ReplyDelete
  7. Hvala girls! I ja obozavam ove cizme... Sori veliki za neispeglani haljinu ali ne voooolim da peglam... :(

    @Branislava Anja nema blog (jos uvek) ali ima LookBook pa su njeni outfiti svi tamo. Link to njenog LookBooka je klik na njeno ime (plave boje) :)

    ReplyDelete
  8. Super(kao i obicno). :)
    Ah taj P...S... U Novom Sadu je "sacuvaj me Boze" ili ja ne umem da se snadjem u tom prostoru. Sve stvari koje imam od njih su kupljene u Cacku,ali sam tamo bas retko. A svima koji su blizu ili su u prolazu preporucujem P...S... u Gornjem Milanovcu, mala radnja ,ali pazljivo odabrane stvari,a i nigde bolji izbor nakita(ili samo umeju bolje da sloze stvari).
    Sve ovo napisah jer mi je ovakva haljina bas potrebna,a ne nadjoh odgovarajucu nigde.Mozda mi je i pred nosom bila.

    ReplyDelete
  9. Tvoja drugarica lici na one bliznakinje makedonke sto su bile u velikom bratu :)

    ReplyDelete
  10. superrrr fotke! super su mi boje, torbica, haljina, nokti...baš lijepo! :d

    ReplyDelete
  11. hehe. nisam ni primijetila da nisi pegala sve dok sama nisi spomenula, zabljesnule me slike :D
    odlično!

    ReplyDelete
  12. charlie-ce, mislim da mi je ovo omiljeni od svih omiljenih autfita a da nije letnji.
    :*

    ReplyDelete
  13. videoh joj profil na lookbooku jos kada si izbacila onu zajedncku sliku, ali pomislih da sam mozda nesto propustila i nisam videla blog:)
    i da sat otkida!!!ne znam kako, ali tek sam ga sad primetil!fenomenlan je!:)

    ReplyDelete
  14. Aaaa...kakvo iznenadjenje!!!:) pa nisam znala da cu biti gost mog omiljenog blogaaaa... :) Hvala ti srce... I hvala svima na divnim komentarima!!!:)
    Kombinacija je wow...mozda jedan od omiljenim outfit_ova...sve znam, sve znas... :)
    stvarno divno! Obozavam!!!
    cmok!
    Hvala jos jednom dushiii... :*

    ReplyDelete
  15. Kombinacija ti je super,kao i uvijek...Haljina i sat su najsladji...Anja je isto pravi med i super joj je outfit,redovno idem na lookbook da vidim je li sta novo izbacila :-) Pozdrav iz Banja Luke

    ReplyDelete
  16. Hvala va devojke do neba. :)

    @ana jakna je sive bolje, ali je malo fucnuta koza pa se presijava na sivo.

    @jelena ja sam mislila da su i ovo stikle. stvarno sam potpetica_peta_štikla neznalica. :) a šta je onda zadnji deo stopala sto je Ahilu bolno?
    :))))

    @ Anja Stvarno mali podesac na Kiki tj. Viki ovde:) Jelena je u pravu.
    :)

    :* za sve!
    p.s. imam do sad 55 hypeova na LookBooku... wow!

    ReplyDelete
  17. hahah nije to bio momenat fashion sveznanja. nego ja sve te shiroke&niske ne priznajem
    sve dok se ne oznojish od straha zbog balansiranja po beogradskoj kaldrmi to nisu shtikle :D

    ReplyDelete
  18. VuuHuu :) shal mi je preprepredivan :D
    I sve ostaloo naravno!

    ReplyDelete
  19. Stvarno izgledas fenomenalno! Ovo mi je jedna od tvojih najboljih kombinacija.Najvise mi se dopada sal,predivan je, a kod drugarice ovaj ogromni dijamantski prsten.Divne ste!

    ReplyDelete
  20. Hvala LU! Prsten je ustvari nas proizvod i uskoro ce ga biti u prodaju. Obavesticu vas ovde o tome! :)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails