Tuesday, October 12, 2010

Bow and low... / Mašna i jeftinoća





BOW:
Hvala Neveno za najdivniju broš-mašnu na svetovima. Nosiću je često i sa zadovoljstvom. Kupljena u Noa Noa radnji (Leyla je pisala o njima OVDE) na sniženju od 70% + 20%... Shvatate da je bila prilično jeftina, ali ništa manje vredna. Trk, možda je ostala koja... :) Još jednom, hvala N! Jednostavno_ BOW!

Thank you Nevena for the loveliest bow in the world. I will wear it often and with great pleasure. It was bought in the Noa Noa shop (Leyla has written about it HERE)at a discount 70% + 20%...You get it that it was pretty inexpensive, but nothing less worthy. Hurry up, maybe you'll find some...:) Another thanks to N! Simply_BOW!



LOW:
Jedini račun (u ovo ne ulaze oni iz šoping rasprodaja) koji me je obradovao. Ikada. Predstavljam vam svoj ovomesečni račun za internet. Jednostavno_ podcenjeno. Blizu tri dinara za ovo divno sredstvo i jedno od novih osnovnih ljudskih prava (bar u Finskoi i Estoniji). Jednostavno_ LOW!


The only bill (those from sales aren't included) that cheered me up. Ever. I present to you my bill for the Internet this month. Simply-underrated. Only 3 dinars for this lovely device and one of the new basic human rights (at least in Finland and Estonia). Simply_LOW!


:* by Marina

translation by Aleksandra Paljic

8 comments:

  1. haha mashnica je preslatka.. ali rachun. boze dugo nisam videla tako lep rachun ::))

    ReplyDelete
  2. račun je hahaha! savršen! da je barem uvijek tako! a mašna je savršeno savršena!

    ReplyDelete
  3. mašna bombončić, ali za račun, nije mi jasno? kako si to uspjela, i ja bih :D

    ReplyDelete
  4. masnica je preslatka...znas kako sam se odusevila kad sam je prvi put videla! :) bas je onako... dusa... :)
    racun je haos! :) hehe... jos za net...eeee...za tako divnu stvar, tako malo para!

    ljub

    ReplyDelete
  5. masnica je baaas slatka!!a za racun, nemam reci! :)eh kad bi nam svima bili takvi racuni! :)

    ReplyDelete
  6. Masnicaaa... <3
    A racun je genijalan! ;)

    ReplyDelete
  7. Mašnicaaa i to još na točkice *_* Divna je.
    Sve što mogu reći za račun je blagooo ti se :(

    ReplyDelete
  8. Masnica je dusa.
    A racun bih i ja takav :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails