Friday, October 8, 2010

Jason Wu like style... / Džejson Vu kao stil...
















Kinezi na Trgu (Luda kuća) su MNJAM! Toliko.

Jelena me je na svom super kul blogiću podsetila na genijalnost Jasona Wu_a. I eto inspiracije za ovu odevnu kombinaciju. Ključni accessoar element su 2 cveta... Mmmmm... Povod izlaska iz stana je bio fashion twitt up i bilo je divno! Sledeci put se sve slikamo, obećale ste!!!!

:)


OUTFIT: suknja_ H&M, top_ Zara, baletanke_ Accessorize, kožna jakna_ Pull&Bear, ruža plava_ DIY, ruža crna_ H&M, kaiš/pojas_ Svaštarica, prsten sa kružićima_ P...S...

P.S. NE ZABORAVITE DA UČESTVUJETE NA PRVOM fRashion GIVEAWAY postu.
Poklanjam MIU MIU inspired ogrlicu. O V D E!!!




:* by Marina

photos by Leyla (koja se vidi u odrazu izloga)

11 comments:

  1. E jeste genijalne, i ti i Leyla u izlogu xD

    Cmokkkk Venoma

    ReplyDelete
  2. Iju, pa uopste nisam losa. Skoro svuda imas i noge i glavu! :D
    :*

    ReplyDelete
  3. bas mi se svidjaaa!duga suknja i kozna jakna, odlicnooo!nema mi niceg sladjeg nego kad vidim kombinaciju prugastih majica i cvetova!sve pohvale!lak+cvet!divnoo! :) pohvale i za leylu! :) heeh

    ReplyDelete
  4. dobbbroo de. sledeci put cu da se namunjim. mamurluk je kriv za sve :D
    i prichaj zeno za naocharee! nemoj ti kljeshhtima izvlachim. u have my mail. 3,4, sad send!

    ReplyDelete
  5. Preslatko! prugice i cvece! divna je kombinacija! i kais preeelepo ide uz sve, sa njim izgleda kao da imas dugu haljinu...super! fotke su divne! bravo za leylu...skriveni talenat! ;)
    cmok

    ReplyDelete
  6. Da li bi mogla postaviti tutorial za plavu ruzu? :)

    ReplyDelete
  7. Hvala guys! Hugs for you!

    @Anonymous Pa nem pojma stvarno, jer je pravljena po dozajnu Leyle koaj te cvetice pravi divnije i urednije i prodaje ih prilicno povoljno. na loveleyla.com
    Znas sta, ja cu da je ubedim da ona na svom blogu postavi tutorijal pa cu naravno proslediti link... :)
    Ili cu neki grugi cvetic da pravim i postavim na blog kako... Jel to ok? :* za tebe!

    ReplyDelete
  8. Hvala ti puno, Marina...
    Posto sam ja iz Makedonije, pretpostavljam da ne mogu da porucim nista od loveleyla.com... Nazalost...
    Ali ruza je predivna... I boja :)

    P.S. Moj srpski je jako los :$ Oprostite :)

    Kiss :*

    ReplyDelete
  9. Ma tvoj srpski je bolji od mog kako vidish... ja stalno gresim jer pishem brzo! :)
    Ne brini!
    Bice neki DIY samo za tebe uskoro! CVETIC! :*

    ReplyDelete
  10. Essence Crazy me? :))
    Outfit je takoo lep, da izgleda kao da je napoljuuu bas toplo :D

    ReplyDelete
  11. super suknja :)
    lajk na ove cvijetove i sunglasess ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails