Monday, October 18, 2010

Bloggers night... / Veče blogerki...

Jelena (uskoro blogerka_ predstavicemo je tek), Jovana, Milica, Jelena, ,ja, Ludmila i Marija i Vanja (iza kamere)

Jelena (blogger-to be_she will be presented soon), Jovana, Milica, Jelena,me, Ludmila and Marija and Vanja (behind the camera)








Hvala Saletu na tour de Supermarket store! Veliki CMOK!
Big thanks to Sale for the Supermarket tour! Huge KISS!






Najdivnije, najgenijalnije, najubobnije, najsrebrnije, najvoljenije...
by Vladimir Lazarević

The most wonderful, genius, comfortable and loved...by Vladimir Lazarević

mirišljave Melissa cipe
scented Melissa shoes


Vanjin budući (puder roze) i moj budući (mint) Ice Watch. Leyla želi oba :))) A ova divota od prstena koju vidite u donjem desnom uglu je Leylino remek delo. Najdivniji prsten.

Vanja's future (powder pink) and my future (mint) Ice Watch. Leyla wants both:))) And this lovely ring ( look at the bottom right corner) is Leyla's masterpiece. The most beautiful ring.

Devojke, hvala što ste doshle i dale mi priliku da vas upoznam i držim se sa vama to veče. Hvala omiljenom Supermarketu koji nas je ugostio, hvala Saletu (još jednom) koji nam je pokazao novosti i upoznao sa masterom srebrnih cipelica... :) aka Vladimirom Lazarevićem.
Brzi klik na imena ovih devojaka ispod prve slike da na njihovim blogićima vidite kako su se to veče provele i šta ih je posebno oduševilo. :*

Outfit: suknja_ H&M, džemper_ Zara, čizme_ Ella, prsluk_ Blanco, ogrlica_ DIY(RINGeRAJA), prsten_ DIY(RINGeRAJA), prsten sa leptirićem_ H&M

Girls, thank you for coming and giving me the opportunity to meet you and hang out with you that evening. Thanks to the favourite Supermarketu that welcomed us, thank you Sale (once again) for showing us novelties and meeting us with the master of silver shoes... :) aka Vladimir Lazarevićem.
Quickly click on the names of these girls under the first picture to see on their blogs how they spent the evening and what specially amazed them. :*

Outfit: skirt_ H&M, jumper_ Zara, boots Ella, vest_ Blanco, necklace_ DIY(RINGeRAJA), ring_ DIY(RINGeRAJA), butterfly ring_ H&M


:* by Marina

photos by all girls
translation by Aleksandra Paljić

11 comments:

  1. Jeeee, bilooo nam je divnooo!!! super su sve devojke! cipele su ti savrsene, evo svi mi molimo za popust! :) bio bi red koliko si ih izreklamirala!
    A satovi su mmmm....moze, moze, moze i dva, tri ne bunim se! :)bas mi lepo stoji! :)
    A slicice iz tojleta su nam odlicne! jeste da meni malo vise drhti ruka ali dobro sad! :) Super si mi bila obucena!sve pohvale za dodatak na sakojcetu! :)

    ReplyDelete
  2. Blogerke drage , jako volim da vidim ekipu slatkih , modernih devojaka ,a da pri tom ne lice jedna da drugu ,ono kao da su ispod indiga izasle. Svaka super , a svoja.
    Marina , konacno cipele na tvojim nogama! Navijam da uskoro i budu tvoje. Meni su hit ove ljubicaste. Satovi su fantasticni i ja bih kao i Lejla-oba.
    pozz

    ReplyDelete
  3. Jao te cipele..... Da mi je da dobijem onu sedmicu na lotou, prvo bih tebi kupila cipele :D
    Tri para.
    A onda i sebi, cetiri :P
    Bilo nam je super, fotke su super i vidim da ste svi stavljali ove fotke sa ljudima samo sam ja kao kreten isla i fotkala stvari, a kad je kafa stigla i kad je prica krenula, aparat je ostao zaboravljen na sred stola :D

    I treba nam neki izaslanik u inostranstvu da nam kupuje i donosi sve sto nam treba. Je l' tako? Tako je.

    ReplyDelete
  4. vidim da ste se dobro zabavljale!!!! i to još u supermarketu. Mislim da mi je to prva adresa gdje ću otići kad napokon odem u Beograd!

    ReplyDelete
  5. Marina, koliko kosta to zadovoljstvo (cipelice) ? :)

    ReplyDelete
  6. Super su vam outfit fotkice, i tebi i Vanji. Svidja mi se vasa spontanost i opustenost! :D
    Kao sto se moze i videti...bilo nam je zaista divno! :*

    ReplyDelete
  7. Obozavam tvoje prstenje!!!
    Super fotkice!
    pozzic!:)))

    ReplyDelete
  8. predivne ste mi.. :) i salence naravno :*
    ali ja hocu hocu ocu ocu ocu ice watch sivi veliki!
    u gracu je mali 50 i nesto €, a veliki 84 €, zasto je ovde tako skuuppp?
    SAALEEE! POPUST! :)

    ReplyDelete
  9. jojjj marina&cipele. ljubav :D
    nek neko da marini cipele ::))
    mada su i meni lepshe ljubichaste

    ReplyDelete
  10. Cipelke su zaista udobne, ali su preskupe za mene. 21000 din. Ne shvatite me pogresno, one vrede toliko, ali ja ne mogu da platim to. Bar sad. :)
    Mozda dobijemo neki popust od mnajljubaznijeg Vladimira. :)
    A obavezno svi dodjite u Supermarket ako niste vec i zovite pa da zajedno pijemo kafe i jedemo plutajuce kanapee! :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails