Monday, October 11, 2010

Swallow giveaway results... / Rezultati "LASTAVICA" nagradne igre...










Srećnik (i dobitnik MIU-MIU lastavice) čije je ime pisalo na papiriću koji se našao u mojoj ruci, pri klasičnoj lutriji je kao što vidite VENOMA! (Njen blogić je OVDE)

Draga moja Venomo, javi se na mail kako bismo se dogovorile oko slanja il
i predavanja (ili doletanja) ove lastavice tebi. Uživaj i nadam se da ćeš je nositi u radosti i veselju. :)

Svi ostali moji drugari, hvala na učešću i želim vam mnogo više srećice sledeći put! USKORO!



The lucky person whose name was on the paper in my hand is VENOMA who has hit the jackpot! ( Her blog is here)
Dear my Venoma, drop me a line by mail in order to arrange the sending and handing over ( or flying of) this lovely swallow to you. Enjoy and I hope you'll wear it in happiness and joy. :)
Everybody else, thank you for participating and I wish you best of luck next time! SOON!


:* by Marina

translation by Aleksandra Paljic

11 comments:

  1. bravo za venomu, ali: HOĆEMO JOŠ :D

    ReplyDelete
  2. Bravo za Venomu i za lastavicu!!

    ReplyDelete
  3. u sto ti je bre dobra ova prva fotka izgleda kao hiper realisticna americka illustracija iz pedestih! adore it!
    cetitke sretnoj dobitnici, ostalima zelimo vise srece drugi put, sto bi rekli u lotou.

    ReplyDelete
  4. E pa da je nosi sa srecom pa da i dogodine dobije joste jednu! :D

    Super ti je izvlacenjeeeeeee, a sad smem da kazem da i ja imam svoju ljubilicu lastavicu koju nosim cak i kad mi se ne slaze ni sa cim :D

    ReplyDelete
  5. opaaaa...Venoma da casti...u ziri,moze? ;) hehe...salim se!
    Divno&srecno!!! :) cuvaj lastavicu,mazi je ,paziiii i nosi sa zadovoljstvom!!! :)

    Preslatko izgleda izvlacenje, super je sto se vidi bas svaki korak! ;)
    ljub te

    ReplyDelete
  6. AWwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww pa ja sam dobila lastavicu a nisam obavestena :D 'oce to kad zaglavis od 8 do 6 na faxu :D Hvala Marina i hvala svima na cestitkama :))))))))))))


    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeliki kissssssssssssssss :))))))

    ReplyDelete
  7. eno i moje ime <3 bila sam blizu :D haha
    kiss

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails