Monday, November 5, 2012

BFW / Jovana Marković / FW 2012 - 2013 /

Jovana Marković. Sjajna. Kao i uvek. Muzika. Live. Aplauz.
Jovana Marković. Great. As always. Music. Live. Applause.


ovaj sako me podsetio na OVAJ moj...:)
this blazer reminded me of MINE ...:)



#klap-klap / #clap-clap

Genijalni živi nastup i muzička pozadina tokom cele revije by 
PHOEBE KILLDEER & ALEXANDRE MAILLARD
Brilliant live performance and background mucis during the whole fashion show by 
PHOEBE KILLDEER & ALEXANDRE MAILLARD
obukla sam... 
ipak sutra :) #outfit #teaser

I wore... 
you'll see tomorrow :) #outfit #teaser

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

8 comments:

  1. fenomenanla imenjakinja, kao i prosle zime. volim taj cipka-rusija momenat:))

    ReplyDelete
  2. Odlicna je kolekcija! I ovaj tvoj outfit je super! :-)

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Savrsena kolekcija! Ja sam odusevljena crvenim haljinama.
    Mnogo mi je drago sto smo se srele! :) :*

    ReplyDelete
  4. Najbolja kolekcija na celom 32. BFW!! Jovana me je odusevila i odlicno uklopila Phoebe i Alexandera, najezili su me skupa svi!!

    ReplyDelete
  5. eto sta sam propustila zbog umora! pricate utiske uzivo! slicice su odlicne! a Jovanu volimo odavno :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails