Friday, November 30, 2012

Little Red Riding Hood / Crvenkapa

 casual petak... tako se lakše pregura... :)
 casual Friday...it makes it a lot easier to get through... :)





LOOK: farmerke_ Zara, kaput_ H&M, cipele_ Timberland, dzemper_ thanks to Sheinside (find it HERE), prsten_ Forever 21, narukvica_ POP uP via RINGeRAJA i DIY, naočare_ no name, torba_ Glum up


Ja idem u svoj Čačkić za vikend! :)))

LOOK: jeans_ Zara, jacket_ H&M, shoes_ Timberland, jumper_ thanks to Sheinside(find it HERE), ring_ Forever 21, bracelet_ POP uP via RINGeRAJA and DIY, sunglasses_ no name, bag_ Glam up


I'm going to my Čačkić for the weekend! :)))
 

by Marina

photo by Anja
translation by Aleksandra Paljić

40 comments:

  1. Perfect casual wear.. Loved the outfit, especially red jacket.. It's super stylish jacket which would suit with any kind of shirts and t-shirts.. Simply awesome :-)

    ReplyDelete
  2. Perfect stylish wear..! Awesome and completely 'in' latest trends..! Hat's off to youe fashion sense :-)

    ReplyDelete
  3. Wow, Maki, divna si, pogodila si u centar. Bas mi se dopada ova kombinacija, prava, lezerna, ide uz tebe, lepih boja, ma....bas mi se svidja!!!! I ides u Ca, dodatni plus :) Prelepa si! Sad si skroz mrsava mozes u Velvet na specijalitete :)))
    Mima
    :*

    ReplyDelete
  4. ŽALOSNO je što više ne praviš outfit postove ako nemaš nekog sponzora da ubaciš i izreklamiraš.. unazad najmanje 4 outfit posta su takva i to mi je baš razočaranje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Boze dragi, kakve veze ima, pravila sam ih i sa samo svojim stvarima, i poklonjenim stvarima, i majkinim stvarima, kao da je bitno. To nije poenta outfit postova, vec uklapanje onoga sto imash i kako se tog dana osecas... Igra...
      A meni se dopada da biram neku garderobu koju (ovde) ne mogu da kupim i da je fotkam u postovima. Zasto je to razocarenje... :(

      Delete
    2. ovakav džemper ne možeš ovdje da kupis? ma daj..vidjela sam namanje 10 sličnih u zadnjih par mjeseci po H&M-u ..New Yorkeru, Stradivariusu..ali predpostavljam da za razliku od ovog te bi morala platiti. Fakat nemam ništa protiv toga da blogeri imaju sponzore jer smatram da se vas trud i uloženo vrijeme svakako treba nagraditi ali zašto se ne skoncentrišete na domaće dizajnere npr. ili neke kvalitetnije brendove ..pustite ova kineska sr*nj*.

      Delete
    3. dal je moguce da ovakvi komentari postoje?

      Delete
    4. Uuuf Marina, kako je tvoju sujetu lako povrediti...

      Delete
    5. Iako te duuuuuugo patimi stavrno volim tvoj stil,moram se sloziti sa Anonimusom1 iz dva razloga
      1)ne razumem zasto moras reklamirati sheinside,oasap i sl sajtove koji bukvalno prodaju kinesku robu(da se razumemo i ja kupujem kod kineza zato i znam)ali po x2,x3 puta visim cenama(konkretno kupila sam kod kineza neku torbu za plazu platila je 900din,udjem na njihov sajt i vidim istu,ali istu takvu samo preko 2000,prvo sam poislila da sam kupila kopiju njihove iako je bio krajnje jednostavan model,izumirala sliku i shvatila da su torbe indenticne),a taj ko kaze da su look a like,em sto k*ki,jer ni kinezi vise ne prodaju D&G logo-e i itd nego sui oni uslovili taj fazon look a like-ova... U nekom si postu napisala da ti volis narucivati sa njihovih sajtova jer ne mozes priustiti originale,ali zar nije bolje onda kupovati kod kineza i bar ustedeti novac nego bacati pare na nesto sto je brend kao dzemper moje nane? Bolje odi u Zaru,Mango ili sl i kupi nesto sa malo vise autenticnosti(iako su i ovo trash brendovi u svetu ali ipak..).. Pozzz i ne zameri na iskrenosti,Milena

      Delete
    6. sad videh da su "dva razloga" ipakpostala jedan,izvin' te :)

      Delete
  5. poslednja slika je premedena :D

    ReplyDelete
  6. Ne znam da li si videla u H&M ima takav slican dzemper i prelep je,imam crni!

    ReplyDelete
  7. Pa mala ti je ova jakna, ne mogu da ne primetim. Prsten je super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaknica je jako lepa i crvena boja ti lepo stoji, al su ti baas kratki rukavi :/

      Delete
    2. Ustvari kaputic je taman, ali su malo kratki rukavi. Mislim moj je broj :))) Ali meni je to slucaj sa vecinom garderove, kratki rukavi i nogavice, jer sam visoka i imam duge ruke i noge, pa ste cesto videli da rukave podrvcem ili su nabrani do lakta...
      Hihihi

      Delete
  8. Dzemperic je preprepremeden! A crvena ti super stoji :)

    ReplyDelete
  9. Veoma lepo uklopljeno:) Prava jesenja kombinacija :) Meni se stvarno dopada.

    http://myprincesssophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. med slatki! prava kombinacija, skroz ti i potpuno tvoja, za opusteni jedva docekani petak! uz crveno i cvetasto + cacak i osmeh na lice se sve lakse pregura, jel da M? ljubim te i cekam u ponedeljak! ;) :*

    ReplyDelete
  11. Crveno volim te crveno! Divan je kaputic i super ti stoji! :)

    ReplyDelete
  12. Ovaj outfit potpuno opisuje moje raspoloženje za danas :) mnogo mi se sviđa kombinacija ovog kaputića/đubretarca i kanađanki!

    ReplyDelete
  13. ovaj kaputic ti je kao prvo mali, a i model je sam po sebi kao da si ga uzela od sestre koja ide u osnovnu skolu...mozes ti mnogo bolje od ovoga Marina...

    ReplyDelete
  14. Ko secer si mi! Sve je divno uklopljeno! :* Jelena

    ReplyDelete
  15. http://modaloveandi.blogspot.com/2012/10/blog-post.html
    inace si super, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  16. fakat ko od mlade sestre

    ReplyDelete
  17. Marince, super si mi... Kombinaciju bih i sama nosila :) Kaputic je super, fenomenalno stoji.

    ReplyDelete
  18. Super je kaputic, presladak :D
    I bluzicaaa! Boje mi se svidjaju <3

    ReplyDelete
  19. Moram pod hitno da kupim ove cipelišle :D
    Posebno mi se dopada džemper, divan je!

    ReplyDelete
  20. meni je napr dzemperak naj, miri mi leto koje nam nedostaje i ovu dosadnu zimu, a tu je i tvoja najdraza mint :)
    i treba da ti ga poklone i jos toliko :)))
    *dosadnih li ljudi*

    ReplyDelete
  21. Odlicna kombinacija. Boje mi se narocito svidjaju!

    ReplyDelete
  22. super casual outfit! jakna je bas cool :)

    ReplyDelete
  23. Super slatko :)
    Kaputic je premeden.
    Oduvek sam obozavala takve modele.

    Kod mene na blogu nagradno putovanje, pa svrati.
    Ide se u Temisvar (citaj: H&M i ostali) a znam da si shopping manijak :)))


    Pozz

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails