Tuesday, November 6, 2012

Da si pesma bio bi mi na REPEAT...

Kao što sam obećala juče... OUTFIT POST sa revije Jovane Marković
As promised yesterday... OUTFIT POST from Jovana Marković's fashion show

LOOK: majica_ Mango, šorc i sako_ H&M, torba_ thanks to VJ style (find it HERE), čizme_ Zara, narukvice i prsten_ POP UP via RINGeRAJA, ogrlica_ Kinezi

Jednostavno, moderno i udobno... :) Taman za reviju i šetnju posle :)

LOOK: shirt_ Mango, shorts and blazer_ H&M, bag_ thanks to VJ style (find it HERE), boots_ Zara, bracelets and ringPOP UP via RINGeRAJA, necklace_ Chinatown

Simple, chic and comfy...:) Perfect for the fashion show and a walk afterwards :)


by Marina

photos by Anja 
translation by Aleksandra Paljić

30 comments:

  1. Sorcilic i nakit su pun pogodak! :)

    ReplyDelete
  2. Odlična!!!
    Tebi super stoje ove crno-bele kombinacije ;)

    ReplyDelete
  3. bas mi se svidja, moderno, pomalo futuristicki =))))

    ReplyDelete
  4. Lepa :) Jednostavna ali divna crno bela kombinacija
    Ove cizme su odlicne

    ReplyDelete
  5. JEL SI SKORO VIDELA OVU OGRLICU KOD KINEZA, I U KOM DELU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam bila duuugo, a i kad sam bila nisam je ugledala, ali kapiram da ima josh interesantnijih samo treba traziti, VERUJ MI! najbolje su zakopane najdublje :)))

      Delete
  6. Heeej, ukombinuj nam ponovo one sive pantalone sa crnom straftom sa strane :)

    ReplyDelete
  7. Ovaj je baaaas bas dobar outfit <3

    ReplyDelete
  8. Mnogo mi se svidja black&white izdanje!
    Urbano i chic!
    Nakit je odlican!!

    >>>>> milna89.blogspot.com <<<<<<

    ReplyDelete
  9. sjajan crno-beli outfit sa maaalcice crvene! Bluza je prelepa. Obozavam bluzicu leprsavu i prozracnu u kombinaciji sa jakim koznim sorcem. Divna, diiivna! :*

    ReplyDelete
  10. Moja omiljena kombinacija: crno-belo :)
    Odlican outfit :)

    ReplyDelete
  11. Super kombinacija i dopada mi se naziv post-a! :)

    ReplyDelete
  12. Great outfit, especially with the jewellery!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. JA VISE NE MOGU DA GLEDAM TU OGRLICU I BOBICASTU NARUKVICU NA TEBI!!!
    DAJ JE MEEENIIII!!!! (i sledi angel face koji trepce :) )
    Predivna si kao i uvek :)) samo imam utisak da prodje vecnost od jednog do drugog posta!
    Jel moze neki savet za negu kose, jer ti je kosa prelepa, a ja redovno koristim tvoju diy masku za kosu, ali bilo bi lepo da podelis sa nama sta je trenutno u tvom kupatilu od preparata, i sta savetujes za ovo nase promenljivo vreme :D
    veliki poljubac
    Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde probacu to sto pre da uradim :) Samo da nadjem vremena :))) :*

      Delete
  14. Jao, kako si dobra ovde, M! Bravo :***

    ReplyDelete
  15. smrsala si? primetila sam isto i za jovanu-bonjour :) dijeta je u pitanju ili???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jok... Imam istu kilazu vec pola godine... a imala sam vishe pre toga. A dijeta je ustvari ljubav :)))
      PROBAJ! :)

      Delete
  16. Definitivno su ti najjace crno bele kombinacije! A taj blejzer prosto obozavam <33

    ReplyDelete
  17. Ovaj blejzer obozavam!

    Giveaway na mom blogu, check it out :)
    http://fashionistasdiarybydunja.blogspot.com/2012/11/giveaway-rajf.html

    ReplyDelete
  18. http://tamonekisvet.wordpress.com/

    ReplyDelete
  19. ou predobar outfit!! we love it!

    ReplyDelete
  20. super je kombinacija i divno se uklopila uz mozaik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails