Wednesday, November 28, 2012

COOKIN' 001

 Odlučila sam da naučim da kuvam... To je jedna od onih retkih stvari koje mi apsolutno ne idu od ruke... :) A trebalo bi naučiti... I hoću jednog dana... Za sada se hranim nekako (nikako), pa sam spremajući svoj omiljeni nedeljni doručak odlučila da ga fotkam i napravim post o njemu, a sve kako bi COOKIN' 002 bio post o nekom malo komplikovanijem jelu... Ako ga bude :) Izvolite...


#1 isecite papriku na kolututove (krupnije paprike su bolje za ovo jelo)
#2 zagrejte ulje u tiganju
#3 kratko ispržite paprike na ulju


#4 viljuškom umutite jaja i dodajte ih u tiganj u, ili u mom slučaju preko, paprika
#5 začinite jaja i paprike i sačekajte da se jaja isprže

I DORUČAK JE GOTOV!!!

dodajte kolutove šunke, malo kisele pavlake, a po želji masline, hleb (ili naćose) i mleko... 
I PRIJATNO!


Nadam se da vam se dopada! Recept tj. ideju sam još daaavno našla na netu... Hoćete li probati da napravite?
Ako pokušate, javite kako je ispalo... :) 

još jednom PRIJATNO!
p.s. Hvala mojoj Nevencici na kuhinji! :)

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

27 comments:

  1. Marina, super ti je ideja za ovaj tip postova :) Radujem se novom na slicnu temu :)
    Pozz

    ReplyDelete
  2. Bravo, pozdravljam ideju! Ovo jelo je vrlo lepa ideja, a post srodan temi mog bloga - ako ti zafali neka ideja, navrati :-)
    http://kuhinjazaposlenezene.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super, sviđa mi se ideja:)) Sledeći put možda da bude neki lepši escajg:)

    ReplyDelete
  4. Omlet! Lepo izgleda :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odlicno! Hvala za ideju, samo takve stvari volim da spremam, brze i fine :)

    ReplyDelete
  6. Probala sam ovaj recept simpa je skroz a probala sam i recepat da umesto paprika stavis paradajz isecen na kolutove :) Taj sam recept isto nasla na netu :) Lako i ukusno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vise volim kada se iskoriste paprike koje su pecene pa oljustene (one koje nam mame prave za zimnicu i cuvaju se u zamrzivacu) i kada se blago propze i preliju umucenim jajima, savrseno, probaj i ovu kombinaciju.

      Delete
  7. odlucila sam da naucim da kuvam..,
    poznato, i evo zadnje tri godine rasturam ;-)
    cak postane zabavno i ne pretesko

    ReplyDelete
  8. njami.
    ja pravim jaja i sir u paprici, samo zapecem u rerni. probaj!

    ReplyDelete
  9. Ja ovo cesto pravim...brzo je i vrlo ukusno :)))

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. M, gde je post koji se zove Ana's Birthday, ja ga pogledala sinoc preko moba na bloglovinu a sad ga nema a bas sam htela da pitam ko je radio crtez sa prve fotke jer je isti kao i devojka, nije valjda da si opet omasila i pustila post prevremeno....? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, ide sutra :))))
      ali ti mi oprashtash!

      Delete
    2. Haha, nepopravljiva :DDDD, naravno da ti je sve oprosteno ;)

      Delete
  11. Jao, ovakvi postovi su super, odusev! Kad planieas post o svom domu kao sto si obecala pre nekog vremena? :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam, ja vec 7 godina zivim kao podstanar u 5 razlicitih stanova do sad... Mislim da cu slikati onaj svoj, kada ga sredim kako yelim, ako se tada budem bavila ovim blogom...
      Jer ne vredi da fotkam iznajmljeni stan gde vecina namestaja nije moja... Mozda samo detalje...

      Delete
  12. Marino a da kucnes nesto kako si se tako super stesala? aa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.youtube.com/watch?v=lWxhIiwNvwc

      stvarno... :)

      Delete
  13. E jel forever 21 u glavnoj ulici u becu?

    ReplyDelete
  14. Moram ti reci da ja papriku ne volim, niti, generalno, volim da isprobavam nova jela i tako to (sem ako nisu slatkisi) ali meni je ovaj post super jer ti uvek pravis odlicne fotkice tako da sam uzivala ;)

    ReplyDelete
  15. Čestitam na prvom foodblog postu i radujem se svim novim receptima! I ako treba neki savet, viči! :*

    ReplyDelete
  16. Pa nije bas da ti ne ide od ruke :),meni izgleda bas njamii,i moram obavezno da probam ovo.

    ReplyDelete
  17. dobro izgleda..tako jednostavno moracemo propati :)

    ReplyDelete
  18. Mislim da treba da nastavis sa ovom rubrikom, pored silne mode, treba nesto i prezalogajiti :D Ovo izgleda ukusno, isprobacu prvom prilikom :) Je l mi mozes reci u kom programu obradjujes slike, mislim na dodavanje ovih stikera i tako slicnih stvarcica :D Pozdrav, M !

    ReplyDelete

  19. I'm fat, I want to lose weight, but to see food on the temptation to give way

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails