Wednesday, November 14, 2012

Ventiquattro Mila Baci...

 24000 poljubaca... Samo to...
 24000 kisses... Just that...





LOOK: farmerke_ New Look (videli ste ih već OVDE), majica_ thanks to Pistolero, patike_ Converse, mantil_ H&M, torba_ thanks to MM fashion team, prsten_ Six, ukras za kosu_ DIY, narukvice_ POP UP via. RINGeRAJA

LOOK: jeans_ New Look (last seen OVDE), T-shirtthanks to Pistolero, sneakers_ Converse, trenchcoat_ H&M, clutch_ thanks to MM fashion team, ring_ Six, hair accessory_ DIY, bracelets_ POP UP via. RINGeRAJA



by Marina

photo by Anja 
translation by Aleksandra Paljić

23 comments:

  1. Novi header je fenomenalan,mozda najbolji do sada:)
    Svidja mi se kombinacija,majica je odlična.

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se svidjaju ove pastelne boje!
    Odlicno si ih uklopila u danasnji outfit!

    > milna89.blogspot.com <

    ReplyDelete
  3. Prelepa kombinacija. Svidja mi se torbica, a minty je extra

    ReplyDelete
  4. Meni je pundja medena :) Videla sam je i na Instagramu :)

    ReplyDelete
  5. Maki prelepa si. Majica je predivna, i mantil je mmmm, fotke su vam divne i sve ovo je pravi pogodak. A da, i torba i zeka prsten su extra...pa sve je pun pogodak :)))) cmooook
    Mima

    ReplyDelete
  6. ali pundjica sa bodljama... <3

    ReplyDelete
  7. Kako je sve lepo! Majica, torbica, kaputic, sve sve sve :D

    ReplyDelete
  8. Divna pundja, jos drazi cesljic:) Jedva cekam da ga slikam:*

    ReplyDelete
  9. aa mnogo se mi svidja kombinacija sa converse cipelami.<3

    http://mancinasspot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Preslatko!


    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Predivno mi je ovo, odlična kombinacija boja <3

    ReplyDelete
  12. bas si mi lijepa sladoledna! :)
    ovi mali spajkići na glavi su mrak! :D

    ReplyDelete
  13. Baš mi se sviđa ovaj opušteni look!
    Trenč je predobar,
    odlično mi ide uz ove mint pantalone i starke!:)

    ReplyDelete
  14. Volim što se i dalje provlači mint kroz jesen. Savršena kombinacija boja+ta torba, ma bombonica! <3

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. Noup, ovo je fotkano pre sedminu i po... Jos je bilo sunca :)

      Delete
  16. Super kombinacija. I boja laka je predivna. Koji lak je u pitanju?
    Poseti moj blog http://streetstylebysarahk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. super marina!! taj ukras za kosu je predivan! zelimo! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails