Monday, November 26, 2012

I have a big ❤! / Imam veliko ❤!

Tako, kažu... Hihihi
That's what they say...Hahaha





LOOK: džemper_ thanks to AX Paris (find it HERE),  helanke_ Depo, prsten_ Kinezi, naočare_ kupljene na ulici (ugao Golsvordijeve i Bulevera kralja Aleksandra_ no name, čizme_ Replay, minđuše_ H&M, narukvice_ POP UP via. RINGeRAJA

 Jedino rešenje za ove jesenje dane, jeste topao dug i nežan džemper! Slažete se
(i jakna je tu, pored :), nisam je fotkala)

LOOK: jumper_ thanks to AX Paris (find it HERE),  leggings_ Depo, ring_ Chinatown, sunglasses_ non-branded (bought at the corner of Golsvordijeva and Bulevar kralja Aleksandra Street), boots_ Replay, earrings_ H&M, bracelets_ POP UP via. RINGeRAJA

 The only solution for these autumn days is a warm and soft jumper! I'm sure you agree (I had a jacket of course :), but I didn't take photo of it)

by Marina

photo by Anja
translation by Aleksandra Paljić

53 comments:

  1. aaaah vidi srce, kako fino :)
    predobar outfit !

    ReplyDelete
  2. Jaoooooooo, divnoooo. Bas trazim taj dzemper, moracu da ga uzmem :) Kombinacija je skroz u mom fazonu :) 10+

    ReplyDelete
  3. Oh ti dugonogo!;) Nausnica je stra-va!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  4. mnogo se mi svidja taj outfit! =)

    http://mancinasspot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mislim da ti je ovo najdivniji post u poslednjih par meseci :)))))

    ReplyDelete
  6. Sva si mi medena, stoji tebi i ovaj urban nacin oblacenja, ali nekako ti si meni sva nezna, mila i draga, i cini mi se kada bi se oblacila u vedriijim bojama, elegantnije, zenstvenije, romanticnije, to bi bio pravi pogodak..
    Kad se samo setim kako ti je lepo stajalo Leylino cvece u kosi, prava princeza :D
    Ajde please jedan takav outfit da dodas malo sunca u ovu nasu tmurnu ali toplu jesen.
    Veliki poljubac
    Tatjana Borisavljevic

    ReplyDelete
  7. Jednostavno a efektno.Zgodnoca prava.U poslednje vreme izbacujes super outfite,ovaj mi je omiljeni def.:-)

    ReplyDelete
  8. nausnica <3
    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/2012/11/gone-crazy-be-back-soon.html#comment-form

    ReplyDelete
  9. FAntazija.
    Djindjuve su najbolje. Srce lajkam!

    ReplyDelete
  10. Uvijek lijepa i vesela! Tako rado navratim do tvog bloga! :* <3

    ReplyDelete
  11. Ovo mi je jedan od omiljenih postova u poslednje vreme :)

    ReplyDelete
  12. Mnogo mi se svidja ovaj casual chic outfit!

    > milna89.blogspot.com <

    ReplyDelete
  13. Presladak outfit! Slike su odlicne :)

    ReplyDelete
  14. Sjajan outfit! ;) Kod kojih kineza si uzela ovaj prelepi prsten? I koliko su otprilike bile helanke u depou, jer pretpostavljam da su na isti fazon kao i slicne u Uscu, a tamo ih trenutno nema?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U onom novom, novijem ustvari, trznom centru u bloku 70, ali pre godinu dana... Ali idi, nacices svasta!
      A helanke su bile 700 din. Ne znam ima li ih josh!

      Delete
    2. Hvala puno na odgovoru! ;)

      Delete
  15. Lepa kombinacija. Svidja mi se nakit :)

    ReplyDelete
  16. Odlican dzemper :) Oni su uvijek dobri za kombinovanje :)



    http://parisiamcomingbyjelena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super, sexy mršva:) lepo ti sve stoji!

    ReplyDelete
  18. Super je džemper.

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. odlicno,posebno razdeljak na stranu ;)jedno pitanje, koja lokacija je u pitanju?fantasticno upotpunjuje stajling :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa! To je dvoriste jedne osnovne skole pored firme u kojoj radim :)

      Delete
  20. Wow kako duge noge imas! Divan dzemper!:)

    ReplyDelete
  21. AJ AJ AJ ... SAVRŠENO.... !!!
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. lepotice, zgodna i mrsava!!! Srce na dlanu... cmok

    ReplyDelete
  23. joj kakve nožice! to die for :)))

    predivan nakit :*

    ReplyDelete
  24. Sjajan postic i divan dzemper :)

    ReplyDelete
  25. Great look! Loving your sweater and boots!

    xx
    giovanna
    www.heyloveblog.com

    ReplyDelete
  26. Savrseno! Divan dzemperak...Pa ja obozavam gola ramEna i oversize plus helanke ili carape <3 mindje! :)

    ReplyDelete
  27. Obozavam ovakve dzempere, meni se i cizmice bas svidjaju :)

    Giveaway na mom blogu

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Obozavam tvoj prsten!

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Prediva džemper a ti prelijepa zaisa :D
    Imam giveaway na fb stranici i bilo bi mi drago kada bi učestvovala :D
    https://www.facebook.com/Ladybug4Sunflower

    ReplyDelete
  30. I tako ja pre nekih 10ak dana cekam red da udjem u najmanju postu na svetu :) i gledam devojku sa pundjicom, par "mesta" pre mene, koja salje paket neki... Tacnije snimim prvo plavu torbu. I odusevljeno smaram decka o sjajnoj torbi i toj boji i kako bih volela da je imam. A posto se red ceka duuugo, ja onda snimim i vrh farmerke i cizme i opet pocnem da dosadjujem decku kako mi se svidja jedno, pa drugo, pa ustvari sve na toj devojci. A on, kao i svako musko je li :), komentarise dobre noge.
    I onda stignemo kuci i ja na kompu vidim tvoj novi post sa novom VJ torbom i razmisljam se jesi li to bila ti ili ne (nisam bas nesto zapamtila facu), pa sve hocu da ti napisem komentar... i dodje ovaj post sa Ivom i sad sam sigurna da si to bila ti :)
    Mislim, to sve sad nije toliko bitno, ali eto imas dva plusa od nas dvoje. Od mene za outfite (taj plus imas jos odavno, stvarno mi se dopada to sto kombinujes i jeftinije i stvari srednjih cena, nosis pristupacnu garderobu, detalji koje nosis, kosa ti je lepa, zgodna si i nekako si posebna, drugacija i svoja). A od njega za dobre noge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se izvinjavam za ovako dugacak komentar :)
      Samo jedno pitanjce - da li su ove Replay cizme skoro kupljene?

      Delete
    2. Hihihi, ako je posta na Kanarevom brdu, onda sam to ja! :)
      Hva;a na divnim recima, pa se sledeci put javiii! Obavezno!

      Delete
  31. divna. stoji mi otvoren tab danima, nisam mogla da preskocim sa komentarisanjem. makar i ovu jednu rec :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails