Tuesday, June 28, 2011

Trojka 004 /Threesome 004

New in. Dva nova prstena i jedan lak za nokte. Sela ekipa savršena. Prsten jabučicu sam kupila još pre 2-3 sedmice (hvalila sam se već na mom FP page-u) i obožavam je. Ovaj divni crni prsten kupila sam za 500 din u P...S...u u Knezu i od tad ga ne skidam... :) Oba savršena za kažiprst i nekako samodovoljna. :) Lakić kupljen u DMu, najdivniji na svetu za neki OVAKAV efekat... Medjutim, skidanje tog laka, najgori je trenutak u mom manikir iskustvu čini mi se. Jednostavno je preteško skinuti ove silne šljokice različitih veličina... Ali uprkos tome planiram neki nail polish DIY sa njim uskoro. :)))

New in. Two new rings and a nail polish. Everything perfect. I bought the apple ring 2-3 weeks ago ( I've already boasted about it on my FB page) and I love it. I bought this lovely black ring for 5 euros in P...S... shop in Knez Mihailova Street and I don't take it off ever since...:) Both rings are perfect for forefinger and self-sufficient. :) The polish is bought in DM store, the most beautiful in the world for THIS kind of effect... However, it seems that removing this polish has been the worst moment in my manicure experience. Simply, it's so hard to remove all these sequins of various sizes...Despite this, I still plan to do some DIY nail polish with it soon. :))) 
SEE POST
Kupka, najmirisnija na svetu. Naravno DM i Balea. Jednostavno obožavam tu šarenu i mirisnu kozmetiku koju prave. Mene ovim stvarima uglavnom privuče pakovanje, boje, onda otvorim, šmrk-šmrk i ako se sve poklapa, ubacujem u korpu. Pošto vam kupke letnjih meseci traju prekratko, preporučujem da probate i ovu. Svideće vam se. Zove se DIVLJA MAČKA (whaaat?) i miriše na tropsko voćence. mmmm

Bubble bath, the most fragrant one in the world. Of course DM and Balea. I simply love this colourful and fragrant cosmetics they make. What usually attract me to these things is the package, colours and when I open and I do some sniff-sniff and if everything matches I put it into the cart. Since the bubble baths don't last very long during summer, I recommend to try this one. You'll like it. It's called WILD CAT (whaaat?) and it smells like tropical fruit. Mmmm 
Prva i za sad jedina stvar kupljena u Peacocks-u. Radnjica je stvarno lepa i šarena, ali ja jednostavno nikada ništa nisam napšla za sebe. Nekako imam osećaj da je kvalitet sličan Terra Novi, a da su cene mnooogo jače. Ipak, kada bude veliko sniženje, trčaću tamo jer ima zanimljive garderobe i obuće.  Ali nakit je i sad divan i pristučan. Uzela sam za sebe ovu list-zlato narukvicu. Juče sam je prošetala i jednostavno je sjajna! A nije ni skipa... Vidite cenu. Preporučujem...

The first and for now the only thing bought from Peacocks. The store is really nice and colourful, but I simply never managed to find anything for myself.Somehow, I've got a feeling that the quality is similar to the one in Terranova, but the prices are pretty higher. Still, when the big sale begins I'll be running there because there are a lot of interesting clothes and footwear. But the jewelry is nice and affordable even now. I've bought this lovely gold-leaf bracelet. I wore it yesterday and it's just great! And not that pricey...Look at the price. I recommend... 

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

29 comments:

  1. I ja imam jako lose iskustvo sa ovim lakom :) prstencici su lepi :)

    ReplyDelete
  2. Divna narukvica, kao i prstenčići ;)

    ReplyDelete
  3. Mnogo su slatki prstencici,a lak izgleda savrseno,steta sto se tesko skida:)

    ReplyDelete
  4. sljokavi lakovi su horor za skidanje! prsten jabuka je presladak!

    ReplyDelete
  5. Ne mora biti noćna mora skidati šljokice s noktiju: natopiti vaticu s malo odstranjivača, staviti na nokat a sve umotati u komadić folije. Držati tako 2-3 minute a onda samo svući taj “paketić” s prsta. Sve odlazi upakovano, nema šljokica ni po prstima ni noktima!

    ReplyDelete
  6. P...S...Fashion prsten je prelep! :D I narukvica iz Peacocksa! Ni ja nemam nista odatle i planiram uskoro da nabavim. Mene vise podseca na New Yorker doduse, pa me zato malo odbija, ali imaju cool komade :)))

    ReplyDelete
  7. Cim sam vidjela lak,znala sam sta ces da napises:-S A tako je divan!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  8. lak je savrsen, mazi ga brzo pa da vidimo kako izgleda! i crni prsten i narukvica! superiskaa!

    ReplyDelete
  9. @Biberle Hvala ti na savetu mnooogo! Dodushe i ovako deluje kao vmuceje ali probacu... :)

    ReplyDelete
  10. Ovaj DIY sam ja slično radila na dužim noktima, ali sam koristila dva različita šljokičasta laka :)

    Mnogo mi se sviđaju prstenčići :D

    ReplyDelete
  11. Obavezno nam pokazi kako izgleda lak na noktima. :)

    ReplyDelete
  12. narukvica je divna, lak imam i super je (sem za skidanje, kao sto si i pomenula), kupku cu prvom prilikom da omirisem, prstencici su lepi, a ja volim ovakve postove :D

    ReplyDelete
  13. ooooooooooooooooooooooooooooooodlicna narukvica!
    Ja jos uvek nisam nista pazarila u Peacocku, i delim mišljenje s tobom

    ReplyDelete
  14. Prelep je lak, a secam se da sam kuburila sa skidanjem sljokica jos kad sam bila mala i opsednuta njima. A sto se tice Peacocksa, ne zbog moje povezanosti sa njima, ali stvarno imaju predivan nakit. Ne znam da li znas da imaju non-stop 20% popusta preko indexa. Ja to zickam jos malo, posto sam student jos samo nekoliko dana (nadam se). Ali nadji nekog ko jos studira pa trk sa njim do tamo, mnooogo se isplati kad imas takav popust.
    P.S. Mnogo volim ovu rubriku na blogu :)

    ReplyDelete
  15. jabukica mica je preslatka <3 crni prsten mi je bas seksi :) i super ce oba ici uz novi lak :) kad ga isprobas javi kakav je :*

    ReplyDelete
  16. Svidjaju mi se prsteni.
    Mogla bi da obratis paznju na pravopis. U ovom tekstu imas puno gresaka.

    ReplyDelete
  17. @Anonymous Hvala, trudim se, ali brzo kucam i to ponekad dok ujutro oko 7 i 20 perem zubice... Ali zato ste vi , moji citaoci tu da me ispravite. Hvalaa ti! evo popravljaaam. :*

    ReplyDelete
  18. Hahaha, ja u Peacocks REDOVNO udjem, uvek mi izgleda da nesto ima, ali IDENTICNO nekako nikad nista ne uspem da nadjem...
    A definitivno si me namamila da probam kupku...

    ReplyDelete
  19. sve lajkam, ja najsrecnija kada pokupujem tako neke male stvarcice, asesore ili sminku ili... :)

    ReplyDelete
  20. Prsten imam i perfect je..a la pamela l.
    divna je i narukvica..:)!

    ReplyDelete
  21. ne razumem zasto svi teranovu redovno svrstavaju u najlosiju radnju. ako cemo realno, ni New Yorker, ni Stradivarius, ni Bershka, pa cak ni Zara nemaju odecu koja je izuzetno kvalitetna. Sve su to krpe i dronjci kojima pumpaju cene a mi ih kupujemo. Realno, u teranovi uvek moze da se nadje nesto solidnmog kvaliteta ili malo losijeg, za jako jeftine pare. Na primer farmerke, pantalone, sorcevi....

    ReplyDelete
  22. prvi prsten je divan!
    šljokaste lakove ne volim baš radi kompliciranog skidanja :D

    ReplyDelete
  23. Prelepo! Prsten jabkica me je odusevio!! :D

    www.gu-gu-blog.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  24. Sve je divno! Ja se koliko toliko pokušam spasiti s takvim lakovima tako da prvo stavim sloj bezbojnog laka. Pa je malo lakše, ako nije direktno šljokišasti na naktima! :) KISS

    ReplyDelete
  25. Bome, sjajan ulov M.! crni prstenak i zlatna narukvica moji favoriti! a sto se tice sljokica, samo hrabro, vredi truda (napisah ti u poslednjem postu zasto)!:)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails