Friday, June 10, 2011

So casual... / Opušteno...

☼ ☼ ☼ Opet casual Friday... So casual... ☼ ☼ ☼
☼ ☼ ☼ Again casual Friday... So casual... ☼ ☼ ☼


 


CASUAL LOOK: farmerke_ Zara, košulja i naočare_ no name (300 RSD), patike_ H&M man, ešarpa i narukvica_ H&M, ogrlica_ DIY, šešir_ Accessorize, torba_ Reserved, sat_ Swatch, prsten_ Police

 Jel moguće da je petak. Radni ljudi, još danas do 17h pa imamo cela 2 i po dana za odmor, šetnju, frizera, sunčanje ☼ ☼ ☼, kafe, šoping, koktele i izležavanje... Ne smem da nastavim, jer već sad upadam u lagani zen, a ima još dosta da se crta, meri i projektuje... 
Kombinacija za danas je jednostavno opuštena. Tako je i posmatrajte. Potpuno će me razumeti cure koje su van kuće po 10h svaki dan (posao + prevoz), a dani sve vreliji... To je inače i razlog što je većina kombinacija u poslednje vreme takva... OPUŠTENA. Moj izbor je da ih ipak fotkam, jer znam da ima devojaka kojima će poslužiti kao inspitacija za njihove svakodnevne kombinacije... 

Ali svakako da jedva čekam priliku da pokažem svoje letnje haljinice, štiklice, šorceve, suknjice, kombinezone... Kao što ste i navikli ovde... Zato strpljenja, hvala što dolazite i STAY TUNED!!!

 Is it possible that it's Friday. Working people, just today and then from 5PM we have two and a half whole days to relax, walk, get our hair cut, sunbathe☼ ☼ ☼, drink coffees, shop, drink cocktails and lounge around...I can't go on, because I'm already falling into an easy zen, and there's a lot of drawing, measuring and projecting to do...
The combo for today is simply casual. Look at it that way. The girls who are out of the house for 10 hours per day ( work + transport) and days get hotter and hotter, will get me...That's the main reason why most of the combos is like this lately...CASUAL. It's my choice to take a photo of them after all, because I know there are girls to whom my combos will serve as an inspiration for their daily combos...

I can't wait for an occasion to show my summer dresses, heels, shorts, skirts, jumpsuits...Just as you're used to...So be patient, thank you for coming and STAY TUNED!!!


SEĆAN VIKEND SVIMA!!!
HAPPY WEEKEND TO ALL OF YOU!!!

:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

42 comments:

  1. Naaaaaajs šešir i kombinacija ogrlice i laka za nokte!

    ReplyDelete
  2. super kul :)

    Marija

    ReplyDelete
  3. super, baš opušteno a belo plus malo mint baš deluju osvežavajuće :)

    ReplyDelete
  4. To! Uvek ovde, opusteno je uvek u modi...
    Mima
    :*

    ReplyDelete
  5. Meni su tenisice najdraze :))
    <3 M.

    ReplyDelete
  6. Slatka kombinacija! A kad si vec kod casual friday kombinacija, ja sam danas na posao dosla u polu-plaznoj varijanti, imajuci na umu kako sam juce bila pristojno obucena i skuvana, kad ono danas 10 stepeni! Smrzla sam seeeeeeee! :)

    ReplyDelete
  7. Cool kombinacija...I treba casual po ovom loodom vremenu..Samo sta ces sa patikicama kad krene pljusak???Moras da poneses gumenjake.!!

    ReplyDelete
  8. Draga nasa menta! :) Tako volim ove lezerne outfit-e! Sjajan ti je sesiric i ovi detalji u mint boji! Bravo, bravo! :)
    xx,K.

    ReplyDelete
  9. uuu svidja mi se, sesiric je odlican :)

    ReplyDelete
  10. svaki detalj je sladak,pruge,sesir,ova mint zelena u detaljima!!Volim casual.

    ReplyDelete
  11. mint patidzone, sesir, prugice, svidzaa mi se svee!

    ReplyDelete
  12. min devojčice malo si mi ti pocrnila (kao da po rukama to vidim). super je! <3

    ReplyDelete
  13. ogrlica je divna! i yaj mint lak uh mrzim sto ga nisam uzela! grrrrr!

    ReplyDelete
  14. sjajno M. meni je ovo super ql! bela u kombinaciji sa mint tako deluje sveze...ah...kokteli, sesiri, more...mmm...dobro reka...mmm...moze! :) suncanjeeee!!! :)
    cmoka

    ReplyDelete
  15. seeeesiiiir. ukrala bih!!
    a i sve mi se svidja :*

    ReplyDelete
  16. sesiric rula! volim ovaj outfit! :)

    ReplyDelete
  17. Sesir je predivan :)
    Ti i tvoja mint boja :D Super ti stojii :)
    Ja bas volim ovakve opustene outfite ;)

    E. :*

    ReplyDelete
  18. Meni si najsladja u ovakvim kombinacijama, ogrlica mi je strava. E da, i prsten :*

    ReplyDelete
  19. ooooooo marina superr :) sve mi se svidja :) za razliku od proslog outfita posta, ovaj je mnogo bolji, prosli je bio preteran sa bojama :D vise od 3 vristecih boja u jednom outfitu izgleda kao da si klovan xD ovako nastavi!!!!

    ReplyDelete
  20. Ja bih kratko prokomentarisala sva si mi slatka a posto sam ja malo prstrasna ne znam da li se to vazi. ha ha

    ReplyDelete
  21. Divno, kao i obicno.. :) Kada si kupila farmerke?

    ReplyDelete
  22. @Anonymous Hvalaaa... Jao davno, ima blizu dve god mozda...

    ReplyDelete
  23. šeširić baš podigne cijelu kombinaciju! odlično ti stoji opušteni look!

    ReplyDelete
  24. Ja te ovako vidim, skroz mi je ovo ti-ti stil ;)
    i sa novim starkama bi bilo divno!

    ReplyDelete
  25. Ćao Marina, dugo te pratim, i evo napokon da ostavim i svoj prvi komentar :)
    Mnogo ti lepo stoje skinny jeans, pošto si manje više u maaaaalko širim kombinacijama :D ove farmerke ti odlično stoje :D
    lak, torbica, i narukvica su prelepe kao i patikice :)
    Veliki pozdrav ;)

    ReplyDelete
  26. Oduševljena sam još od prve slikee <3
    Mi školarci ovakve kombinacije još dve nedelje, aaa posle iduuu haljinice, pa se potrudi da daš neku inspiraciju kao i uvek! :D

    ReplyDelete
  27. wow ovo je predivno! farmerke su odlicne! nakit je super, marama je odlicna!

    ReplyDelete
  28. Pun pogodak za kombinaciju, prelepo ti stoji sesiric!

    ReplyDelete
  29. (for what it's worth) meni su tvoje opustene kombinacije tako kul! :) Lako je srediti se subotom za izlazak, treba uspeti biti neobicno obican svaki dan. ;) :)

    ReplyDelete
  30. faaarke su tako kuuuul!!! ma samo furaj opušteno, biće dana za ostalo!:))) :***

    ReplyDelete
  31. totalno opusteno, totalno savrseno.

    ReplyDelete
  32. kako su ti svi detalji uvijek uskladjeni, pa nevjerojatno :)) ovdje lak za nokte i ogrlica, divno :)
    a ja uvijek zbrda-zdola... pusa!

    ReplyDelete
  33. Sve, sve, sve, ali sve mi se svidja. Je l sam rekla "sve"? Čak i mesto gde si se slikala! Ljubac :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails