Wednesday, June 15, 2011

Svet je sad manji nego ikad... / World is the smallest ever...

Da, volim... I tako obučena prolazim kroz grad... :) A čega sve tamo ima... 
P.S. fotkano pre novog friza... :)
 neonsko je u modi, pa jel da... :)
 Darkova kravica...
omiljeni prsten...
 Matirani pinkish...
 dečko iz Supermarketa ima naj-sat...
 Nenad...
 slatkice... :)
 :) I bilbord je tu. KHM_KHM, hvala svim bićima koji su podržali akciju i kupili ogrlicu! 
DIVNI STE Ana, Stašo, Tamara, Majo, Jovana, Antea,... I svi drugi... :*

 
O U T F I T

 
 


:* Anjooo!
 
 LOOK: majica, narukvica i ogrlica_ H&M, suknja_ NewYorker, torba_ Dve šmizle, baletanke_ WS, prsten: Mango,  + ogrlica_ RINGeRAJA, sat_ Q&Q (Depo), kaiš_ Terra Nova (od pre 5 godina)

Nenad, Anja i ja u šetnji subotnjim gradom... Svašta zanimljivog smo videli i fotkali... Pričaću vam... :)


P.P.S. Ovo je inache 100. look na ovom blogu. Imalo ih je malo vishe, u sklopu nekih drugih događaja, pa nisu u fotkani namenski za FROM MY CLOSET TODAY label... Dakle, 100. zvanično... Sad sam tek primetila... Duuuuuv u svećice! 

:* by Marina

outfit photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

40 comments:

  1. Slatkica prugasta. Ta suknja ti super stoji :)

    ReplyDelete
  2. Bravo za 100 look!Jedva cekam da vidim slike..:)!
    Ove su fenomenalne..:)!!

    ReplyDelete
  3. Volim pink,odlicno izgleda sa prugicama:)Lepe su naocare:)

    ReplyDelete
  4. Jeeee, svaka cast. kombinacija suuuuper (sa dugim 'u' i francuskim 'r' ;)). A ove bakice bliznakinje sam stalno vidjala dok sam bila u Bgu :)))) a da, imas i roze ogledalce, ma nema sta...
    :**
    Mima

    ReplyDelete
  5. ove slatkice su spooky skroz, a roze OBOZAVAM u svim oblicima :)

    ReplyDelete
  6. Kais i torbica su apsolutni PINK hit...jos sa prugicama...idi bre :)))
    Slika sa Anjom-CAROBNA!!!
    Rozi ruuuz??? I don't know ;)

    ReplyDelete
  7. slatkica jedna :d nisam stigla frizuriu komentirati, hehe, sve vidim al ne pišem :D, lepa si mi skroz <3

    ReplyDelete
  8. ova fotkica gde se vidite obe je super! bravo za 100. oufit post! :*

    ReplyDelete
  9. Bravo za 100ti post.. Wauuuu :))))

    ReplyDelete
  10. kakav super kul autfit...kakva divna suknja... nesto mi se cini da nama koje smo niske i bogatije u delu s kukovima to nece da stoji smrc...

    ReplyDelete
  11. Simpa :) Slikala si se kod moje omiljene kravice u Knezu :)

    ReplyDelete
  12. slatkice su tako slatke. tvoj look je super, mislim i ogledalce pink, stvarno...cestitke za 100!

    ReplyDelete
  13. jao prelepa si....kako se dobro ovo slaze, ja odusevljena...posebno mi je cool ona fotkica gde se vidi anja u naocarcima kao neka razglednica....vec 100 jeeeeej cestitam pile i da ih ima bar jos 10 puta ovoliko :))))
    ljub jovo

    ReplyDelete
  14. Definitivno jedna od mojih omiljenih kombinacija: Pink i crno-bijela! Divan look, a bakice-slatkice su prave eyecatcher-ice! ;) Divan post! :*
    xx,K.

    ReplyDelete
  15. čestitam za jubilarni look :) super su boje, a torbic aodlična!
    a bakice su mi neverovatne:) heh, niakda mi neće biti jasni blizanci obučeni od glave dopete u istu garderobo, pogotovo sa toliko godina, ali dobro, važno da je njima lepo :)

    ReplyDelete
  16. Divan dan! Divna ti!:) ova pink-ish razbija, a suknja, suknja nam je sjajna! :) e,a kravice po gradu su totalni hit, malo-malo neko dete se podvuce pod kravicu ili je zajase! :P Meni Darkova sjajna, Dejana Despotovica, Slavimira Stojanovica...
    cmok

    ReplyDelete
  17. Super za pinkiš i prugice. Kaiš mi se jako sviđa...
    Čestitam na 100-tom look-u. Da ih budeeee još stotine i stotine. :)

    ReplyDelete
  18. Rozu volim i dopada mi se kako ide uz pruge. :)
    Ove starije dame su simpaticne. :D
    Cestitam na stotom outfit postu. ;)

    ReplyDelete
  19. jeeeej za stotku :) jedva cekam da vidim krajnji proizvod vase setnje :) super mi ide ta pinkish uz prugice!

    ReplyDelete
  20. wow, prvo da cestitam na 100-tom look-u, svaka cast! Drugo, ne znam da li nesto vise volim od prugiv=ca i pinkish-a!:) Savrsen spoj! Nokti mi se mnogo svidjaju, obozavam mat! Suuper slikice!

    ReplyDelete
  21. čestitke na 100. frome my closet. divno ih je bilo sve gledati ;) a preslatka si u ovoj suknji <3

    ReplyDelete
  22. Congrats na stotom look-u, samo tako nastavi ;)))

    ReplyDelete
  23. cestitamo..suknja je fenomenalna,meni bila velika,nije imao moj broj :( patim za njom

    ReplyDelete
  24. volim i ja prugice i pink,a volim i ovu kravicu i tvoj prsten!bravo za 100 i jos po neki!!!

    ReplyDelete
  25. divne fotke i divan outfit :) cestitam na plakatu, prekul!

    ReplyDelete
  26. divna mi je ova kombinacija prugic i pink! a kravica mi je hit totalni gde ste to nasli??

    ReplyDelete
  27. jao, baš je odličan outfit
    prsten je super
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mnogo mi se svidja kombinacija!!!

    ReplyDelete
  29. Super outfit! "Ogovarala" sam te malo na mojoj stranici, pa svrati :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. uuuuu ovo pink>pruge kombinacija je taaaako kuuuul!!! i svi detalji uz nju, ali prsten je premocan! svidja, svidja, svidja! i znaaaam sta ste radile sa Nenadom!hehee jedva cekam da vidim rezultat!ljuub!!!

    ReplyDelete
  31. Prsten mi se jako,jako dopada kao i kompletno fotkanje,ali je 'ringić' moj favorit.

    ReplyDelete
  32. Divna Marina! :)

    Da li bi mogla da glasas za moju listu na Fashionlisti kako bih dobila put u Lisabon? :)
    Glasa se preko facebook dugmica koji se nalazi u gornjem desnom uglu na ovoj stranici:
    http://www.fashiolista.com/style/MilicaS/list/48092_lisbon-summer-wishlis/

    ReplyDelete
  33. Pa ovo nije Nenad nego Milica Milsa:)p.s.bas ste se ludo zabavljali,vidim ja A suknja je zakon!kiss

    ReplyDelete
  34. Luda za ovim lookom!Ja nosim isto svako malo,sa raznim bojama majica!POzdrav za Anjusku i predobru slicicu!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  35. divna si mi u ovome <3 odlicno si iskobinirala boje, a ovaj tirkizaner od sata je pun pogodak <3

    ReplyDelete
  36. Divne fotografije i odevni odbar!
    ***

    ReplyDelete
  37. Odlicna suknja... Torbica je potpuno u bolji mog detinjstva... Prelepo ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails