Thursday, June 9, 2011

Threesome 003 / Trojka 003

Sećate se onog našeg snimanja za Elle... Napisala sam vam već da smo se družile i presvlačile u studiju Darka Kostića, koji nam ga je za ove potrebe nesebično ustupio. Darko nas je kritikovao, hvalio, uzimao nam je nakit, pokazivao garderobu, šalio se sa nama... U nekoj priči on i ja smo došli do zaključka da su geeky naočare koje nosi devojka u Darkovoj haljini na plakatu za kampanju za Beogradsku nedelju mode 2009 ustvari moje... Da skratim dugu priču, Darko mi je rekao da su ih te naočare spasile pa mi je u znak zahvalnosti poklonio svoju verziju istih iz svoje prošle kolekcije... :))))
Ja sam ih odmah stavila i čak nosila u jednom outfitu za Elle. Onako, baš su šašave. Hvala Darko. CMOK!
Do you remember our photoshoot for Elle... I've already written that we hung out and changed clothes in Darko Kostić's studio, who unselfishly let us stay there for these needs. Darko criticized and praised us, took our jewelry, showed us the wardrobe, joked with us...While talking we came to the conclusion that the geeky glasses the girl in Darko's dress was wearing  in the poster for campaign of Belgrade fashion week 2009 were actually mine... To cut a long story short, Darko told me that those glasses saved them so he gave me his version of the glasses from his last collection as a token of his gratitude... :))))
I immediately put them on and even wore them in one outfit for Elle. They're totally silly. Thanks Darko. KISSES!
 
Sećate se ovih čuvenih rajfova, tj, šnala za kosu... Ja sam ih imala kao klinka, negde zaturila i zaboravila da postoje. Kada sam ovu videla u H&Mu u Beču odmah sam morala da je imam. Sjajna stvar za skupljanje kose u ove vrele dane, jer od bilo koje druge frizure odustajem do septembra :))) a i ima taj neki nostalgični šmek koji volim... :)

You remember these famous hairbands, i.e. hair clips...I used to have them as a kid, put them somewhere and completely forgot they existed. When I saw this one in H&M in Vienna, my immediate reaction was that I had to have it. It's a great thing for tying your hair in the summer, because I give up on any other hairstyle until September  :))) and it also has some nostalgic charm to it that I love... :)
Svakako jedan od omiljenih parfema. NOA-NOA divni, okruglasti, cvetasti i osvežavajući... Toliko dugo sam ga čekala i njuškala... Onda sam ga dobila na poklon... :) Unutar bočice nalazi se lagana kuglica koja poskakuje kada je pomerate... Skroz nekako magično...
Preporučujem da ga pomirišete, možda vam te dopadne koliko i meni... Volela bih da vam jednom pišem o svojim parfemima... Nisam neki ekspert za mirise, ali ... :) Pisaću...

Certainly one of my favourite perfumes. NOA-NOA lovely, roundish, flowery and refreshing...I've been waiting for it so long and snuffing it...And then I got it as a gift... :) There's a light little ball inside the bottle that jumps when you move it...It's somehow totally magic...
I recommend to smell it, maybe you'll become fond of it as I am...I would like to write you someday about my perfumes...I'm not an expert, but...:) I'll write...
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

25 comments:

  1. blesave naocare skroooz.volim. :)

    ReplyDelete
  2. Dobro jutro i vama my dearest!
    :)))

    ReplyDelete
  3. Crazy eyeglasses :)))
    Moram pomirisati taj parfem, predpostavljam da je super posto je i bocica lepa, hehe, a ja uvek i to gledam :D
    xx
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Naocare su fantasticne! Mnogo, mnogo mi se svidja ova rubrika, a tvoj aparat pravi savrsene slike!

    ReplyDelete
  5. naočale su skroz orginalne ! Predobreeee :)

    http://stylishcream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. i ja koristim Cacharel Noa! predivan i tako nezan :*

    ReplyDelete
  7. sasave cvike!!bas me privlaci ta kuglica u parfemu koja poskakuje,i bas sve izgleda kako kazes "magicno".

    ReplyDelete
  8. naocare su fenomenalne, kontam da cu da ih kopiram/napravim!

    ReplyDelete
  9. naocare su skroz kul! aaaa zelim ih!!!

    ReplyDelete
  10. postic je prekrasan!...nekako plavicast, sav nezan i osvezavajuci!:)
    darkove naocale su hit totalni! a nosi ih nekaaaad...na posao! hihihiiii... :) secam se rajfa i probe u H&M...ahahahaaaa... :)))
    parfemcic...ah...tako je vazdusast i divan!
    divan post! :*

    ReplyDelete
  11. slicice su odlicneeeee, narocito ova prva sa cvidzama! divan ti je i taj noa, hocemo pricu o parfemima :) hocemoooo! da pisem posle tebe taman i ja .... redovono mi bocica jedna sluzi za isprobavanje aparata, parfem i jedna cinija na stolu :)

    ReplyDelete
  12. Jao Darko,hocemo naocale!:)) Ja se nadam da ces da ih nosis,i to jako skoro jer ja ne mogu da docekam da vidim kako izgledaju uklopljene u outfit!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  13. Baš lepo od Darka!:) super su!:)

    ReplyDelete
  14. Wowwwwww! WANT THEM!

    Following you from Portugal*

    http://fashionviktima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. naočare su predivneeeee.mislim da je JK jelena karleuša imala slične takve sa školjkicama na onom svom legendarnom koncertu :) a kako znamo darko kostic ju odjeva ;)

    ReplyDelete
  16. Ja sam od svojih nerd naocara napravila nesto slicno!:) Stavila dugmice, cirkone, masnice, i super je ispalo!:) A ovaj parfem imam bas dugo, i volim ga jako!:)

    ReplyDelete
  17. Parfem je diiivan! :)
    Koristila sam ga skoro 3 godine kao klinka, kraj osmog razreda i 2 godine gimnazije!
    Lagan, osvežavajući, čist, lepršav!!! :) Pravi letnji!
    Pozdrav ;)

    ReplyDelete
  18. super! naocare su zakon! a o parfemima i ja planirala jedan post koliko ovih dana :) :*

    ReplyDelete
  19. Parfem je skroz cool!
    Svrati do mene, dele se pokloni;)
    http://andgodmadefashion.blogspot.com/2011/06/giveaway.html

    ReplyDelete
  20. volim tvoje ''trojka'' postove!:) naočare su looodeeee!:)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails