Wednesday, June 1, 2011

Mammas old mint shirt... / Mamina stara mintasta košulja...

 Tog dana je bilo toplo, hladno i vetrovito... Savršeno za svilenu majkinu bluzu... Ah ta boja... Nosila sam je već na prvom looku za Elle...

That day was warm, cold and windy...Perfect for Mum's silk blouse...Oh, the colour...I've already worn it as a first look for Elle...


veeetar! / wiiiind!

obožavam ovu ogrlicu koju sam za 400 din kupila kod Kineza...
I love this necklace bought for 400RSD in Chinatown...



 LOOK: bluza_ mamina, suknja: Stradivarius, čizme_ Replay, ogrlica, čarape: no name, prsten_ Lovely, torba_ Zara, sat_ St. Moritz, prsten na dva prsta_ H&M

Obožavam mint, obožavam pruge i duboke čizme... Kombinacija svega toga izgleda ovako... Sunce i ova boja jednostavno sarađuju kako valja... Tog dana sam teka oprala kosu i nije se dala smiriti... :P
Nekad je volim, a nekad me baš nervira ta moja kosa... Kao i sve vas devocice, zar ne?

P.S. Veeeliki poljubac za Anjinu i moju preslatku čitateljku koja nam je prišla juče u Zari samo da nas pozdravi i pohvali! Draga, srceee si! :*** te!

 LOOK: blouse_ mum's, skirt: Stradivarius, boots_ Replay, necklace, knee socks: no name, ring_ Lovely, bag_ Zara, watch_ St. Moritz, two finger ring_ H&M

I adore mint, I adore stripes and high boots...The combination of all that looks like this...The Sun and this colour simply cooperate...I just washed my hair that day and I just couldn't calm it down...:P
Sometimes I love it, and sometimes it just gets on my nerves...As all of you girls, right?

P.S. Big kiss for Anja's and my so cute reader that approached us yesterday in Zara just to say hi and praise us! Darling, you're a sweetheart! :*** you!

P.P.S. Dragi moji, ako ceć niste, klik na LIKE na Facebook strani mog bloga... Tako ćete lakše pratiti novosti na blogu, ali i razne druge stvari koje tamo postavljam! MODIRAJMO SE!

P.P.S. My dear, if you already haven't done it, click on  LIKE on the Facebook page of my blog... In this way, it'll be easier for you to follow the news on the blog, and all sorts of thing I put up there! LET'S GET FASHIONABLE!
 
:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

41 comments:

  1. Kosuljica i ogrlica su prelepe :)

    ReplyDelete
  2. @Marina Svaka cast imenjakinjo ranoranioche! cmokam te! Car!

    ReplyDelete
  3. suknjica je savrsena!:)

    ReplyDelete
  4. Baš si mi divna! Styling ti je predivan, kao i mintasta košulja od mame! Big kisssssssss

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se! Bas je lepa kombinacija.Super je mamina kosuljica:)

    ReplyDelete
  6. meni se bas dopada kosa, narocito ona fotka vetar u kosi..super kombinacija!

    ReplyDelete
  7. divno je izvući stare stvari iz ormara i otkriti da su ponovo trendy :)

    ReplyDelete
  8. Mama je pobedial!
    Divna kombinacija(kojujanikadanebihslozila) i divan kraj za slikanje!
    Bas je mintic nekako dao zivot ovom postu ;)

    ReplyDelete
  9. Ovoj jedan od boljih outfita, pa rekoh da iskomentarisem da mi se svidja bas bas ;)

    ReplyDelete
  10. Cool!
    Suknjica je preslatka ;)

    ReplyDelete
  11. Superrr su slike...!I look naravno!Mamine stvari su zakon..:)A ti si kao model...:)

    ReplyDelete
  12. Super kombinacija :) Ova ogrlica sto si je kupila kod Kineza je fenomenalna :)!
    E kosa ti je super, ne buni se, trebas da vidis moju :D

    ReplyDelete
  13. Ovo mi je bez premca jedan od tvojih najboljih outfitova IKAD postan :) Torba je savrsena!

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  14. stoji mi dorucak u tanjiru, ali prvo da kometarisem pa da ruckam :) mnogo volim te tvoje cizme, tako su dobre za kombinovanje, i super je mint+prugice! odlicna je ona slicica gde gde ti leti kosaaaa!

    ReplyDelete
  15. Mint sa prugicama i svjetlucavim nakitom - super!

    ReplyDelete
  16. mrzim sve vas koji mozete da prekopate po maminom ormanu! moja je sve pobaca, podelila, i ima stvari stare eventualno godinu dve! ufff! odlicno!!

    ReplyDelete
  17. aaa volim mintastu! Odlična košulja!

    ReplyDelete
  18. cela kombinacija je za 10!!suknja ti stoji savrseno,tek sad vidim kako duge noge imas:)))a mamini ormani su kao skrinje sa blagom,ja stalno pronalazim u njima nesto novo.

    ReplyDelete
  19. A boja mamine kosuljice, ja mislim tvoja omiljena... hehe :))) Super.
    A za kosu da ne pricam...mene moja izludjuje :(( ali s' druge strane, volim jeee....
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mamine stvari su zakon! Eeeeeeeeeeee sta sve moze da se izbunari iz mamiong ormara! A i Kinezi su zakon! Sta se tek moze izbunariti kod njih! Tvoja ogrlica je odlican primer.
    Love the post!

    ReplyDelete
  21. Cini mi se da si malo smrsala (ili Ana ima dobar ugao fotkanja ;) )
    Kosuljica je super.

    ReplyDelete
  22. A ja taman htela da ti pohvalim kosu... Meni se BAS svidja...
    Kao i outfit... ORGINALNO! pozzz

    ReplyDelete
  23. Cela kombinacija je fenomenalna!

    ReplyDelete
  24. Marina, izgledaš ''boliglava'' u ovome! sve je na mestu, na tvoj način! :)

    ReplyDelete
  25. mama.. mama. i njen ormar! :) super kolor!

    ReplyDelete
  26. joj kako lijepi prsten !
    a i kosulja je supericka :)

    ah steta, sto ja mamine stvari ne mogu nositi...

    ReplyDelete
  27. Mama zna najbolje,savrsena kosulja!Ti tvoji Kinezi ce me doci glave,daj ih ovamo!:-)
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  28. Ohh,jako mi se svida boja kosulje i noktici tvoji xD

    My blog♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  29. divna kombinacija draga, sve mi se sviđa:) mintasta boja je krasna

    ReplyDelete
  30. Hej..M
    Ovo je bas dobro... :))

    P.S.
    Kosa ti je super na sličkama!

    ReplyDelete
  31. kako ja volim te tvoje cizme! seceruuuuuuuuu! :****

    ReplyDelete
  32. mnogo, ali monogo lajkam kombo kosuljice i ove suknjice!!!pedivno! i naravno presjajna ogrlica ;) inace, kosa ti je suuuupis!!!:)))

    ReplyDelete
  33. Marince, super si mi u ovom izdanju, bas ti lepo stoje cizmice, a mint kosulja je bas coool! Prsten i torba su fantasticni! I ogrlica!

    ReplyDelete
  34. E ovo je jedna vrhunska kombinacija! I super izgledas u ovako kratkim suknjicama! Like za mint-prugaice kombinaciju!

    ReplyDelete
  35. Nista sladje od maminih stvari. :) Super ti je kombinacija.

    ReplyDelete
  36. Marina, prava si manekenka! Sve mi se svidja, kao i uvek!

    ReplyDelete
  37. Fenomenalne cizmice :)) super ti je blog

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails