Saturday, June 4, 2011

Long striped skirt... / Duga suknja na pruge...

A evo obećanog outfit posta sa Pierre Premier + RINGeRAJA večeri... 


Ancha, moj fotograf za to veče... :*



:))))







Ivančica, The boy i ja! :) 
LOOK: suknja_ NewYorker, sandale_ Safran, majica_ Time Out, kardigan i kaiš_Stradivarius, torba_ h&m, ogrlica_ Pierre Premier+RINGeRAJA, prsten_ P...S... i no name, neon sat_ Q&Q (Depo)

Ovo je ustvari kombinacija "pravo sa posla na koktel"... Bilo mi je žao što neću stići kući i presvući se u neku laganu haljinicu, ali koktel je počinjao rano... Ali tu je fenomenalna duga suknja iz NewYorkera od 800 din da izvuče stvar, NAJPOZNATIJA ogrlica u gradu i trenutno najomiljeniji neon žuti sat! :) I kombinacija prolazi... Ionako sam više bila fotografi nego li gost :)))
Ubuduće me na koktele pozivajte vikendom, da bih stigla i kod fruzera možda... Muheheheh... :)

Srećan vam vikend ljudi! 
Moj će biti zauzet i radan, ali ću svakako uživati!!! 


:* by Marina

photos by Ana
translation by Aleksandra Paljić

31 comments:

  1. Jako slatko :)) Bas vam je bilo lijepo.
    M.

    ReplyDelete
  2. da nisi sa posla krenula,zabrinula bih se za tvoj outfit.skini 5kg da ti bolje stoji sve ili nemoj da nosis neke stvari do tada!znam da ne moraju svi da budu fit ali onda biraj ono sto je moderno ali ne potencira tvoj stomacic...neke fotke su zanimljive!

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se outfit, ali bi bio još bolji bez remena i majicom uvučenom u suknju ;) Torba, satić i sandale su mrak :*

    ReplyDelete
  4. uzivaj, uzivaj, nego sta...
    pruge, pruge, pruge, ogrlica, ogrlica, ogrlica...mmmm
    :*

    ReplyDelete
  5. ko jill sander! fali ti samo pink topić. oh, well. :)

    ReplyDelete
  6. super je suknja! Ali ta torba mi je ipak naj! :)

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  7. Suknja je odlična, probala sam ovakvu prugastu haljinu u H&M i izgledala sam još manja nego što jesam... pa sam odustala :)

    ReplyDelete
  8. bas me nervirate vi visoki ljudi na kojima takve suknje izgledaju super!

    ReplyDelete
  9. Ogrlica divna, torbica divna :) I cesce sklanjaj siskice sa lica, dobro ti stoji :)

    ReplyDelete
  10. Prugice i maxi dužine super se slažu!

    ReplyDelete
  11. aaa dobra je i ova gde ja tebe slikam! a suknjica je divna! moracu cesce da ulazim u taj new yorker al nemam ja zivce da kopam tamo :-D

    ReplyDelete
  12. Preslatka si, i ja imam tu suknju, samo je još nisam fotkala, baš je divna! Ti mi izgledaš preslatko! A sako plavi od tvoje Anche je savršen! Ogrlice FENOMENALNE! Da sam barem u mogučnosti doći po jednu! :(((

    ReplyDelete
  13. So cute! Perfect for summer!

    A plus,
    Aryn
    Driftwood and Daydreams

    ReplyDelete
  14. pruge su uvek dobrodosle<3,odlican ti je ovaj kais i sandale su skroz slatke!Ogrlicu necu komentarisati,savrsena je.Cmokic i za Ivankinog The Boy-a:))

    ReplyDelete
  15. a da ovo maaaaalo ne ukrupnjava? ogrlica je veri najs :)

    ReplyDelete
  16. Suknja je to die for!!! sve ste lepe, prolecne i vesele!!!:)))

    ReplyDelete
  17. predobro! naročito sat i torbica... i naravno ogrlica! :)

    ReplyDelete
  18. pa kolko si ti visoka? :D sve su drugi na stikle a ti opet visocija od njih :D

    ReplyDelete
  19. Imam takvu haljinu iz H&M i bas je volim!Cinis se na slikama puno visa nego sto jesi!;)Super outfit,M!
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  20. jaoo ta torbaa, kako me mamite :) mnogoo dobro izgleda! bas sam gledala tu suknju, i one haljine duge na pruge, ali mi baas smesno stoje :)

    ReplyDelete
  21. Mnogo je dobra kombinacija,suknja je hit!

    ReplyDelete
  22. Jos jednom bravo za akciju!Slike su odlicne,a to znas naravno..:))!
    Kombinacija takodje.Obozavam duge suknje,Pruge uvek must!!:)
    p.s.krivo mi je sto nisam bila u prilici da se druzim sa vama..:*

    ReplyDelete
  23. hehhe, bas mi je super ovaj tvoj outfit, savrseno opusteno za letnju uzivanciju... suknja je odlicna... bas nam je bilo kul... :***

    ReplyDelete
  24. koliko je dobra suknja, ja ne verujem

    ReplyDelete
  25. ajme sve ste mi divne!! <3 tvoja suknja je fantazija!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails