Friday, June 17, 2011

Badges... / Značke, značke, značkice...

Petak i vikend ću vam ušareneti svojom kolekcijicom znački... To je dovoljno za početak, jer planiram da vam pokažem i sav svoj NAKIT u nekom budućem postu... Uh, treba sve to fotkati... :) Ali radujem se...
I'm going to color your Friday and weekend with my badge collection...It's enough for a start, because I'm planning to show you all of my JEWELRY in some future post...Uh, all this needs to be photographed... :) But I'm looking forward to it...
SEE POST


"mermerne"...
"marble"...
ove ordene sam kupila u Čika Ljubinoj na nekom uličnom sajmu za 5e... Posle mi je bilo prežao što se herojstvo danas prodaje za male novce... čuvaću ih, ne brinite... :)
I bought these medals in Čika Ljubinoj Street on some street fair for 5e...Then I was so sorry that heroism is sold for such small amounts of money...I'll guard them, don't worry...:) 
olimpijske ...
Olympic ...
majkine...
mother's...
komunističke...
communist...
najdivnije... za rever... 
ovu crveno-belu sam nosila OVDE...
the most beautiful...for lapel... 
I wore this red&white HERE...
I ostale...
update: buljava ribica je gift od mog Jova! :* Jo!
And the rest...
update: može i ovako... 
Anjo, hvala za fotos!

Kao mala sam ih imala dooosta više, znate one sveske za značke sa rupicama, ali su se u nekom trenutku detinjstva pogubile... Ostalo je ovo, i uglavnom su dobijene na poklon ili kupljene na Knezu za 100 din... Ne vole ih svi, ali mislim da umeju da donesu neku radost... Bar meni...
jel volite značke? 

As a kid, I used to have so many badges, you know the notebooks with holes for the badges, but they got lost at some point of my childhood...This is what has left, and they are mostly gifts or bought in Knez Mihajlova Street for 100 RSD...Not everybody likes them, but I think they can bring you some joy...At least they do for me...
do you like badges?

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

38 comments:

  1. Olimpijske su najsladje :) i ja imam dosta znacki :)

    ReplyDelete
  2. mmm, ju a gde li su moje, mislim..iz detinjstva-mamine i tatine :)
    :*

    ReplyDelete
  3. Hehe, ekstra podsetnik! Kad odem kuci, moram da "opeljesim" tatinu radionicu, cini mi se da sam ih videla pokacene na jednom zidu. :D

    ReplyDelete
  4. Super su skroz!
    Meni su naj majkine ;)!

    ReplyDelete
  5. Mamine najlepse :)
    Sesiric odusevio!!!

    ReplyDelete
  6. Aaaw, tako su kul!
    Ja sam prije nekoliko dana kupila baš super značke na Kaleniću... Ima jedan čiko koji stalno nabavlja nove stare stvari a cijene su smješne...;)

    ReplyDelete
  7. Bas su super :)
    Posebno one sa poslednje i pretposlednje fotke :D

    ReplyDelete
  8. majkine i sa pretposlednje fotke su pobednici!

    ReplyDelete
  9. Divno..Ocekujem sve da ih stavi na neki teget ili crni sako...I meni je zao,ali prelepi i najbolji su iz cika ljubine..:)

    ReplyDelete
  10. Sesiric mi se najvise dopada

    ReplyDelete
  11. ove "ostale" su mi najsladje :) odlicne su slicice M!

    ReplyDelete
  12. hmmmm predivne su posebno za muski rever :D Potpuni su mi hit ordeni koje si kupila u c. Ljubinoj, ja nigde da ih izbunarim :(

    ReplyDelete
  13. divne suuuu....sad tako sijaju, a kad se setim kakve su bile pre pranja :)))) jednu sam ti ja poklonila i ona je tuu...jeeeeej
    ljub jovo

    ReplyDelete
  14. genijalno! ja sam moje skoro sve pogubila... mwaaaa... :( malko mi je ostalo,ali volim ih bas! ali svescice za znacke!!! :) daaaa...gde li mi je tooo!? Krasno M. cmok

    ReplyDelete
  15. Nisam baš ljubitelj znački u smislu da bi ih nosila, ali imam nekolicinu iz djetinjstva i njih jako dobro čuvam :)

    ReplyDelete
  16. jao imam ove olimpijske mede,prevolim ih,preslatki su mi.predivnu kolekciju znacki imas :)

    ReplyDelete
  17. Divne fotke i divna ideja da prisvojim staru bakinu kolekciju znacki za koju sam zaboravila da postoji, hehe!

    ReplyDelete
  18. joj predivne. sve! želim i jaaa

    ReplyDelete
  19. ja ne volim, nemam ni jednu jedinu :-D

    ReplyDelete
  20. i zaboravila sam da postoje,a tako su slatke.kao dete imala sam onu sa olovkom,a sad bih volela sve one retro.potražiću ih na buvljaku!

    ReplyDelete
  21. Volim one iz Hard Rock Cafe-a :D

    ReplyDelete
  22. jao, pikirala sam onaj foto aparatic :)

    ReplyDelete
  23. znacke sam obozavala da slazem u albume kad sam bila klinka
    moj ujak je imao 4-5 tih velikih albuma, ne znam da li su jos u zivotu

    a tvoja kolekcija je superkjut, cesce da ih nosis ;)

    ReplyDelete
  24. hahaha, kraljice super post... pravo malo bogatstvo, svaka znacka ima neku svoju pricu... moj deda ih je imao puno, ali nemam pojma sta je sada sa njima... :(

    ReplyDelete
  25. Preslatke su,ja sam moje dosta pogubila al ostalo ih je jos.Skroz sam zaboravila na njih:)
    Ribica je slatkis:)

    ReplyDelete
  26. Simpaticne su mi te znackice ali ih ne volim previse kao odevni komad, znam moj tata ima punu fasciklu znackica sto je skupljao kad je bio mali, super ideja za post! :)

    ReplyDelete
  27. wow divna kolekcija!!! potseca me ova vreme na mom tata kada je sobirao ove znakce u vreme na Jugoslavija :))))

    ReplyDelete
  28. Ma sta volim,obozavam!Tvoja kolekcija je divna,pogotovo te herojske!Dignu svaku kombinaciju i daju joj originalan look.Sreca moja da pola familije ima hobi skupljanja znacki:-p
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  29. hehe slatkoće! ja sam malo više bila okrenuta salvetama :DDD meni naj naj ove za rever!:)

    ReplyDelete
  30. Mene nekako secaju na detinjstvo... Moj tata je imao (imamo negde jos) bas tu rupicastu "svesku" sa MNOGOOO njih... I obozavali smo kao klinci da ih gledamo/proucavamo...
    BAS LEPO... :)

    ReplyDelete
  31. Super su :)

    pratite me
    http://lilmiss-milica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. nisam imala pojma da skupljas :)
    najdivnije su mi one najdivnije :)

    ReplyDelete
  33. obožavam značke, i uvijek ih nosim na svom tito zara kaputu <3 pogotovo one ruske . kolekcija ti je divna! jedva cekam vidjeti ostatak nakita!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails