Monday, June 13, 2011

New hair and narcissus moments / Malo nove frizure i narcizma...

Kao što sam vam i rekla vikend je bio rezervisan za opuštanje i sređivanje misli, tela i duha. I kose. Šišanje, sutradan i šatiranje... Evo nove kose. Izvini kosice što sam te tako surovo zapostavila ovih meseci... :)
UPOZORENJE: Izvinjenje jer sledi nekoliko potpuno narcisoidnih fotki. Onaj momenat isprobavanja aparata ispred ogledala. Plus imate i novi friz, šešir i hipsterica naočare... 
As I told you, the weekend was reserved for relaxing and marshaling my thoughts, body and spirit. And hair. Getting a hair cut, the following day and streaks... Here's my new hairstyle. Sorry hair, for so cruelly neglecting you these past few months... :)
WARNING: I'm sorry because a bunch of narcissistic pics follow. The moment of trying out the camera in front of the mirror. Plus, you've got a new hairdo, hat and hipster glasses...



 





Hvala na strpljenju! :) Divni ste! :)
Thanks for being patient! :) You're great! :)

:* vas Marina

translation by Aleksandra Paljić

43 comments:

  1. Odlična je frizura, šiške su mi super, baš onakve kakve sam htjela i sebi da napravim! Uh, i moja kosa očekuje jedno pošteno izvinjenje.

    Anyway, super! :)

    ReplyDelete
  2. Odlično ti stoji nova frizura... prekrasna si... :-)

    ReplyDelete
  3. Superrr je!I nisu narcis fotke...:)))I kad cu da new hair vidim uzivo?:))

    ReplyDelete
  4. super je, baš sam pre neki dan iz dosade tako sebi skratila šiške, samo na drugu stranu. :)

    ReplyDelete
  5. Bas su lepi pramenovi, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  6. Friz odlican!Bas volim te tvoje siske!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  7. Super ti je friz ;) i ove pinkaste naočare!

    ReplyDelete
  8. Divi se i uzivaj u svojoj novoj frizuri, zasluzeno!!!

    ReplyDelete
  9. Kosa ti je super,bas ti fino stoji! :-)

    ReplyDelete
  10. Marina sa suncem u kosi!! Divnaaa! :) I marama mi je strava, jel ovde negde kupljena??

    ReplyDelete
  11. Sesir je divan, jel si ga skoro kupila i gde? :D

    ReplyDelete
  12. :* za sve cure!

    @Jasna marama je iz Berlina chak, stara 4 godine. Slucajno sam je pronashla u dnu plakara... :) I opet me je odusheila. :)

    @ Jelena Kupila sam ga skoro u Accessorizeu za 1900 RSD! cmok!

    ReplyDelete
  13. slatko je...svidja mi se marama.

    ReplyDelete
  14. Sesir mi se mnogo dopada.. pohvale za friz!

    ReplyDelete
  15. jeeej...kao nova! totalno si mi osvezena :)...jos kako si raspolozena, pa vilenis ceo daaan... :) shshsh... :) volim te takvu da znas! ;)
    fotke su preslatke...ova poslednja...slozila si lakic i naocale! :) cmok

    ReplyDelete
  16. Frizura je savrsena,predobro ti stoji :) Neka su te uhvatili narcisoidni momenti,valja to tako ponekad :)))

    ReplyDelete
  17. vidi se da si nova i odmorna,sveza!!

    ReplyDelete
  18. Kosa ti je prelepa :)!
    Poslednja fotka je fenomenalna :D

    ReplyDelete
  19. jeeej nova osvezena frizura, bas je frashion! :)
    p.s. moja placee da je vodim na jedno sisanje!

    ReplyDelete
  20. Poslednja slika je odlicna! Kosa ti je super!

    ReplyDelete
  21. ko si ti? :D
    vrati nam marinu.

    eeeeeeeej, super ti stoji plavokosost. Na ovoj sa pink naocarima si me podsetila na neku JK (nasu JK) fotku. Lajkam. ;):*

    ReplyDelete
  22. marama-odakle??? divna!! ooo pa ti si nam skrozz postala plava sada, i like!!!

    ReplyDelete
  23. baš ti je lijepa kosa. njegovana :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. gde si kupila ove naocare, super su :)Maja

    ReplyDelete
  25. WOW, sisikice su mi hit, a pramencici savrseni! Jedva cekam da i ja svoju kosu malo pocastim! :S
    xx,K.

    ReplyDelete
  26. @Anoniymous Majche kupila sam ih na Knezu za 400 din. Ima svih zivih boja. Cenkaj se da ti sa 500 spuste na 400 din! #sharm! :)))

    ReplyDelete
  27. haha znači cenkanjem se koristiš! tako treba, bre!:)) kosa ti je, znači, božanstvena! i jaaaako mi se sviđa boja laka! koji je?? :)))

    ReplyDelete
  28. @Brana Nosila sam ga juche... :) golden rose 307... Znas kako je rozeee! :) :*

    ReplyDelete
  29. Kosa ti je super, kao i sesiric. :)

    ReplyDelete
  30. Jesi li htela kao Andy-na frizura da ti ispadne?:) mislim Andy-StyleScrapbook.. Super je:)

    ReplyDelete
  31. A pomalo i licis na nju;D

    ReplyDelete
  32. @Anonymous Nisam mislila na Andy... Vishe je ovo moja frizura od pre 5 meseci... Dok nije prerasla... Ali Andy mi je divna i hvala za poredjenje. cmok.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails