Wednesday, June 22, 2011

Take me to resort please... / Ja bih se odmarala ovako obučena...

Danas vam predstavljam mini kolaže omiljenih komada iz RESORT 2012. kolekcija... 
Acne me je oduševio frizurama i savršenom slojevitošću. Znate onaj osećaj kada biste obukli haljinu preko omiljnih farmerki? E tako nešto...

Badgley Mischka oduševio šljokicama, velikim mašnama i izrezom... Šta više? :)
 Givenshy, bez premca. Kako nositi crno i belo. Pa onda kako nositi skroz šareno. Ovako!
 Volim Carolina Herrera lepršave devojačke, ali sa druge strane potpuno suprotno jake muške kombinacije... O kombinovanju tufni i pruga neću ni da govorim. Takve neočekivane kombinacije me uvek pozitivno ježe... :)
 Gdja Karan Donna kao da je za desetku odgovorila na zadatak: "obuci arhitekticu"... Ili ja to nekako baš tako zamišljam... :P
Donna je za DKNY mislila na arhitekticu, pravnicu, slikarku, radnicu, frizerku,... ma na svaku curu koja voli sladoled, šljokice i boje... Znači imate jednu obično-neobičnu haljinicu koju ili pustite da leprša ili vežete pojasom... 2 divna looka u jednom!
 My man Matthew, kupio me ovoga puta tim kimono motivima... Šta drugo obući posle plaže uz voćni koktel? VOLIM!
Moschino, malo manje resort, a malo više leto-provodim-u-gradu cura! One su hrabre, pa zato klap-klap za ovaj mekano, bajkersko, damski lookbook! :)
 The Row prepoznao dečka u devojčici. I to obično ovako dobro izgleda. Ko se to odmara u Parizu? Anja? Odmah po prugaste dokolenice! Šeširka imamo... hihih :*
Hervé Léger by Max Azria kaže da nosimo kombinezone. I to kakve... Hoćemo!
Belenciaga plavuša može da ponese bilo šta. Bravo za sve žene sa kratkom kosom. Posebno kada nose asimetručnu haljinu, dooobre čizme, doobre naočare i torbu...
 I za kraj besprekorna DvF koja svojim kreacijama nikako ne odaje svoje godine. Uradila je ovu kolekciju bolje nego ikada čini mi se... Baš zato bih volela da upravo ovako obučene devojke šetaju nekim ulicama 2012. godine... Pa makar posle bio i taj smak... :)

KOJA JE VAŠA OMILJENA RESORT 2012. KOLEKCIJA?
:* by Marina

photos via. style.com
translation by Aleksandra Paljić

24 comments:

  1. molim sve komade sa zadnje dvf, Moschino suknje, obe, šljokičastu majicu haljinu DKNY, crvenu haljinu DK,tufne-pruge haljinu Herera, obe BM, kosu manekenki za Acne, kao i njihovu odeću.

    Sitnica, baš :D

    Odavno ne videh ovako divnih i nosivih, što je najlepše od svega, komada na jednom mestu. Super!

    ReplyDelete
  2. Meni je haljina sa printom DVF najbolji komad!

    ReplyDelete
  3. Ovaj DKNY, THE ROW & Diane Von Furstenberg...oboriše me s nogu! Ne da bi nosila, nego se ne bi skidala iz toga! :)))) <3 DIvota!

    ReplyDelete
  4. DKNY, Givenchy <3 i Moschino (posebno outfit levo!) :)))

    ReplyDelete
  5. Givency i Donna Karan favoriti!

    ReplyDelete
  6. Da izaberem??? NEEEEEEE? MNogo je tesko! Moschino, Ance, DKNY... SVE!

    ReplyDelete
  7. Aaaaa...savrsen post M.!!! odusevljena sam!!! prekrsne kolekcije si izabrala, odlicno ih prestavila i upakovala u jednu divnu pricu! :) savrseno! ja ne mogu da biram....zelim sve... ti najbolje znas sta mi treba dasak Pariza, ali i Matthew za vrele spanske noci... hihi... :) idemo danas po prugaste dokolenke i kupacke gacke ;) :*

    ReplyDelete
  8. kakvo oko imas!!!sve ovo bih i ja nosila vrlo rado,taman pomislim ovo mi je favorit a ono u sledecem redu neka jos bolja fotka!!

    ReplyDelete
  9. Ja sam odlepila za Lanvin,givenchy i chloe...:)

    ReplyDelete
  10. Ovo me je podsetilo da dugo nisam posetila style.com
    Sram me bilo!:) Predobar post!!!

    ReplyDelete
  11. Moschino,DKNY i DVF.Odlican post!:)

    ReplyDelete
  12. ne bih mogla da se odlucim! sta je sa ovim ljudima pa su ovoliko kreativni???? >:))) super post!!!

    ReplyDelete
  13. Ne mogu da procenim šta je bolje od čega.

    ReplyDelete
  14. super su sve slikice

    ReplyDelete
  15. Sve ove!!Danas sam vidjela McQueen kolekciju,savrsena!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  16. sljokice su savrsene

    ReplyDelete
  17. Super stvarcice.cmok

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails