Saturday, January 22, 2011

Some photos and gifts.../ Neki fotosi i darovi...

 
Kao što primećujete sa fotke, opet smo bili u "domovini" našoj... Pili kafu. Ja moju MINT belu moku. A koju drugu? :) I ja dobila svoj Leyla rodjendanski gift. Najmint i najdivan!!! Plus lakić za nokte koji nemam i želim. Pa mislim... :)
Hvala L!

videćete je dole bolje...

Čista blogerska ljubav! 

Leyla
Dino
Anjini detalji


Svi koji me poznaju znajukoliko volim led. A još ako je u obliku pingvina. miiiislim....

I evo te čuvene omiljene ogrlice... Leyla's work.
Ja sam Leylu morala da za vas pitam koliko ovakva ogrlica inače košta jer sam znala da ćete se oduševiti. Rekla je: "1500 RSD inače, ali za tvoje čitaoce 1300 RSD... Nije li to divno. Boju birate sami. Leyla je o ovim ogrlicama već pisala OVDE :)))
Naručujete preko sajta OVDE.
I Milošev gift. Izmenjeni i dopunjeni "Komadić"... Ništa ne nedostaje...
Jedini omiljeni slatkiši. I After Eight naravno.
Extreme intimo maja od Redže i Mire. Najfiniji materijal indeed...
Accessorize divote od Ane, Anje, Jove i Nevene... :)
i cvet od Jove... Plastic will survive only...

malo TUMBLR fotki. MIIINT!




 I za kraj, opet hvala Leyli za ovaj friz. Želim taj njen figaro. Em ima savršen Ø, em se zove Desperate housewives. A već imam dva svoja. #nenormalna
p.s. druga kapica je Leyla's knit work.
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

29 comments:

  1. I jao, divne su ti sve stvarcice! Ovu Leylinu ogrlicu znam jos od ranije, ali u mint boji izgleda najbolje. A tek ove kape i torbica.. :)

    p.s.odlicno ti stoji ta uvijena kosa, moras to cesce da radis.. :)

    ReplyDelete
  2. Divni su pokloncici! I kapice ti stoje savrseno :)))
    Ljub :*

    ReplyDelete
  3. mwaaaa...odlicna je frizura! super ste se fotkale,divne su slicice...sad mi zao sto nisam bilaaa... :'( shmrc
    super post...divno nam je bilo na kafidzoni, idemo opet u nasu domovinu, na jos mint moka :)
    pa kako drugacije ;)
    a ja ne mogu da odolim Leylinoj ogrlici, opirala sam se, ali ne, ne mogu :) hehe... evo javno se prijavljejem za jednu tak'u :)
    cmok
    p.s vidimo se za sat vremena ;)

    ReplyDelete
  4. Hey kosa ti je divna, kako si je uvijala?

    ReplyDelete
  5. Super pokloni kao i uvijek,znaju ljudi sta volis...:-D A kosa divna tako uvijena,super ti stoji..Leylina ogrlisa je prelijepa stvarno..

    ReplyDelete
  6. ogrlica je mnogooooooooooo fina :)

    ReplyDelete
  7. fenomenalna ogrlica!!!!!!!super slicice!;))) pozzzz
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Leylin rad ne treba komentarisati-SVE JE UBER COOL!
    torbica je slatka ali kalupi za led su potpuni hit!

    ReplyDelete
  9. A ja, ja, ja, ja bi teta Leylinu ogrlicu, jako, jako :(
    Ali svaka čast prijateljima, lijepo je što te tako dobro znaju pa samim time pokloni dobivaju još posebniji značaj ;)

    ReplyDelete
  10. wow divne su slicice.....jao kakv ti je friz shiz ja sam prosto odusevljenaaaaaaaa.........
    ocu i ja na tu mint kafu :)))))
    jovo :**

    ReplyDelete
  11. auuuuuu pa ovo skoro pa moj omiljen post
    krecem sa komentarima od vrha
    prvo uzela sam pre neki dan taj rimmel lak
    #twinmoment ;D
    onda yyeey za leylu i ogrlicu, ta mi je njena najdraza&najlepsha za sada
    onda ponovo leyla, preslatka mi je sa ovom kapicom
    onda awwwww momenat, modlice za led #prajsles
    e zatim komadic. ni da komentarishem nastavlja se awwwness
    i naposletku ova slika sa L kapicom je sjajna. shecer
    i naaa kraju (prestizeem vanju sa duzinom komentara)
    lajk za anjac koment, to sam ti upravo napisala na tviteru, te vidimo se za par sati ::)))

    ReplyDelete
  12. Divni pokloni. Tako je kad imaš kreativne fRashion prijatelje. Divno!
    Ogrlica mi je omiljena odavno. Već sam počela da zastajem pored mint stvari i boja (uticaj!).
    Kosa ti je divna , nabavi taj figaro!
    pozz

    ReplyDelete
  13. Kako ti slatko stoje kapice M.:)) Baš lepo:) slatkiši..mmm...A ogrlica je prelepa!:)))

    ReplyDelete
  14. baš lijepi post :)
    divne stvarčice i divna kosa :D

    ReplyDelete
  15. Divni divni pokloni :)

    Ali Leyla je ukrala post! Što ogrlicom, što fotkama. Mnogo je (si) slatka :)

    ReplyDelete
  16. Mnogo si slatka sa loknicama :))

    ReplyDelete
  17. prvo: pokloncici su ti divnii!!!ne znam sta je sladje!verovala ili ne, iz turske sam dovlacila modle za kolace i ovo za led sa grozdjem i narandzama, a nasla sam i one oblike za posipanje kafe ( tu tek ima svacega) :)
    drugo: divnoo ti stoji uvijena kosa, i mogla bi cesce da je navijas,bas sam se odusevila! bacila sam pogled na jeckin figaro super izgleda!!!
    :*

    ReplyDelete
  18. Prelepo, zaista! Ogrlica u mint varijanti je najlepsa, a vidim da ti je i pozadina u toj boji, prelepo! Pokloncici su...Pa, ne zna se koji je lepsi! A ovakva kosa ti mnooogo lepo stoji, nemoj da menjas!:) I kapice su prelepe, ova crvena ti super stoji! Anjina torba me je takodje odusevila!

    ReplyDelete
  19. hoću i ja rođendan :)
    konačno si stavila našu ogrlicu cvetnicu :*

    ReplyDelete
  20. <3
    meni se milosev poklon mnooooogo svidja
    personalized komadic koji nedostaje awwwwwww

    hvala svim devojkama na divnim komentarima, ljubim vas sve i hvala Marini sto me je uslikavala ;)i objavila

    E da, you MUST buy figaro!
    Lokne ti divno stoje (nije sto sam ih ja pravila, mojim figarom, nego stvarno! :D)

    ReplyDelete
  21. Marina, daj mi svoju kosu :)))) Sve je divno, nemam komentara. Komadic topi dusu.

    ReplyDelete
  22. prvo, prekrasne su fotke, a ti si krasnaaaa!
    drugo, leyla je carica!
    treće, pokloni su fantastični, svi do jednoga :D
    uglavnom, divan postić :P

    ReplyDelete
  23. Lijepi pokloni, ali ogrlica je naj naj naj!!
    I prekrasno ti stoje te loknice! <3

    ReplyDelete
  24. aaaaaaah sve je divnooooo!!!
    pokloncici, slicice, viii!!!
    ali ti sa loknicama i ta kapica preslatko!!!
    mnogo ti lepo stoji, ali mnogo!!!
    i da da ne zaboravim ogrlica je d'umres!!!

    ReplyDelete
  25. Slatkiii, svi odreda :)
    A loknice ti super stoje... ja sam jos uvek zainteresovana za tvoj figaro, ako nije otisao u druge ruke :)

    ReplyDelete
  26. @ Bubi, ja sam neodlucno prase, skwiiii... zao mi da ga se odrekneeem... :( ubices meeee...

    ReplyDelete
  27. Neee bih ja tebe ubila :)
    Ali moraces da mi pokazes kakav to figaro pravi one lepe talase, ja se uopste ne razumem u te razmere i kako on uopste radi, nisam ga nikad koristila :)

    ReplyDelete
  28. @Marina Jecka i ti dogovorite kavu gde god, mene, nje, pa da uporedimo sva tri! i isprobamo... jel vazi_zazi?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails