Wednesday, January 19, 2011

Ginny Bunny Bag... / Zeka torba...


SEE POST

Modni dizajner Mandy Coon oduševio je modne zavisnike svojom novom Zekan torbom. Od pliša ili kože, crna ili siva, sa obaveznim velikim visećim ušima zeka-torba jednostavno je na wishlisti skoro svih fashionista... 

Pošto joj je cena oko $400 bacam se u razmišljenje o jednom DIY projektu i napravila si svog zekana... Ipak premišljam se jer, stradala bi mala plišana životinjica... kmeeek... :(
sta mislite...?






 






update (hvala Jano): može i ovako


Kad već govorimo o toy torbama valja spomenuti Giles Deacona i njegove Gremlin torbe. Film smo gledali svi, jel da?











 


u redu je ako vam je sve ovo gadno... ja sam jednostavno morala da podelim... :)




:* by Marina


photos via. google images
translation by Aleksandra Paljić

24 comments:

  1. hahaha, dobra ti je poslednja recenica! :) prvo sam imala facu: jaoo kako je sladak zeka, i razmisljam o tvom DYI, i kako ne vredi ni 40$ a kamoli vise, ali je sladak, sto da ne! i onda napravim grimasu kada sam videla gremlina, nisam gadljiva ni malo, ali je preruzan da bi bio na mom ili bilo cijem ramenu! :) ali je zekaa meedic!

    ReplyDelete
  2. Mislim slatko to izgleda ovako na slici, ali mi ne paše sa stilom prikazanim, više vidim te torbice negdje u Japanu sa onim njihovim manga-cartoon stilom :|

    ReplyDelete
  3. Ej...ma nesto mi je tuzan ovaj zeka (i ostali) kada visi ovako :(

    ReplyDelete
  4. Makice vidim da si osvezila blogic. Ova nova pozadina je divna.....zeko tosbice su mi bac cool, a ove druge me malko plase kao neki djavolci :)))))
    Jovo :**

    ReplyDelete
  5. zeke su medene, mada mi zaista nije jasno kako ih nositi. A Gremline ne bih ni pokusavala. :)

    ReplyDelete
  6. eee pa nisu ove najlonske zeke kopije. to je ceger za pijac spakovan u zeca i onda kad otvoris taj rasjferslus i razmotas torbu ostane zec kao ukras tu da stoji. ovako: http://cdn.trendhunterstatic.com/phpthumbnails/61208_5_468.jpeg
    ja imam ljubicastog :]

    ReplyDelete
  7. @ Jana hvala Jano, odmah update.ujem... na koji pijac idesh sa zekanom... :)

    ReplyDelete
  8. Da pohvalim pozadinu,osvjezila je blog i divna je...A ove torbice mi se nesto i ne svidjaju bas...Ajd po prvi put i to da napisem :-))

    ReplyDelete
  9. ZEKA VS. GREMLIN
    ja glasam za zeku..:)
    preslatke su..:)))
    Zaista su divne
    barem se meni dopadaju..:)))

    ReplyDelete
  10. eeee slatka ti je nova pozadina!!
    + vishe shto je kao moja nova acc ogrlica ::))

    ReplyDelete
  11. Haha, bilo je pitanje vremena kad će se netko sjetiti ovoga! :D Slične ruksake sam nosila u osnovnoj školi:)
    Iako ovaj crni zeko sa zlatnim lancem ne izgleda loše. I gremlin je sladak! 8)

    ReplyDelete
  12. Ďevojke, ma super je sto imamo razlicita misljenja... meni su svi slatki, ali razumemljivo je da vam se i ne dja... nego, rasporiti plisanu zivotinju za DIY, sta kažete? hm...

    jubim vas sveee!

    ReplyDelete
  13. zeko je presimpatican,ne znam jel bi ga sama nosila, ali ovako za viditi svakako :) najdrazi u verziji na lancu

    ReplyDelete
  14. meni je simpa kožni zeko, ja bi ja bi ja biiiiiiiii

    ReplyDelete
  15. zeke mi bas izgledaju nekako blentavo, tuzno, podsecaju me na onog Mr. Bean-ovog medu sto ga svuda vuklja sa sobooom... :)
    http://www.newcartoon.info/wp-content/uploads/2010/12/Mr-Bean-Cartoon-Birthday-Bear.jpg
    gremlini su mi malko onako,ne verujem da bi ih setala, ali super mi to sve ide...ova poslednja slika mi je oOdlicna!!!
    :*

    ReplyDelete
  16. @ Anja oboyavam tog medjeda... http://www.amazing-planet.net/slike/sidekick/teddy.jpg

    srceee... :)

    ReplyDelete
  17. Meni se zeka ne svidja. Pa mi se ne svidja ni gremlin. Pa se odusevim zlatnim gremlinom.

    Hahahahah, koja sam ja kicerica :D
    Ne znam da li bih rasporila plisanog zekana zbog ovoga. Mislim znam, ja ne bih. Ali ako se odlucis, zovi u pomoc.

    ReplyDelete
  18. Sviđa mi se pozadina MNOGO:))

    ReplyDelete
  19. Samo na tebi ovo mogu da zamislim :) sladak zeka,ali ja ne bih imala srca da ga rasporim.

    ReplyDelete
  20. Bas je slatko, konacno imas izgovor da prigrlis i mazis svoju torbu, haaha!:)))))

    ReplyDelete
  21. :))) @Stasha sve si u pravu! ahahah... grlim ih vec... #freak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails