Friday, January 7, 2011

Happy christmas with my favourite looks from 2010... / Srećan Božić sa mojim omiljenim outfitima iz 2010. godine...













































Evo ih omiljeni od mojih 66 fotkanih outfita u 2010. godini... :) 
Nadam se da ste uživali u njima! I nadam se da ce ih u 2011 biti bar malo više... :)
Here are my favourites out of 66 looks in 2010...:)
I hope that you've enjoyed them! And I hope there will be more of them in 2011... :)

A vama, dragi moji SREĆAN BOŽIĆ.
And to you, my dear, I wish you a Merry Christmas.



 moj badnjak...
my oak branch...
Uživajte danas. Ali malo i radite. Ja blogujem (i posao i uživanjac u jednom), jer kažu da valja.
Enjoy today. And work a bit. I'm blogging (business&pleasure all in one), because it's said that's good.

:* by Marina

photos by my sweet people and me
translation by Aleksandra Paljić

20 comments:

  1. joj sto mi je divna tvoja maxi suknja i maxi prugasta haljina...jako! :D
    sretan bozic ti zelim! :)

    ReplyDelete
  2. Lepo je prisetiti se tvojih diiivnih outfita!Srecan praznik!

    ReplyDelete
  3. Srecan Bozic draga, zelimo bar duplo outfita do sledeceg Bozica ;) :*

    ReplyDelete
  4. Najvise mi se svidjaju haljinice :))

    ReplyDelete
  5. Srećan Božić, draga :)

    Divni su outfiti. Svi do jednog :)

    Ali ono što je najdivnije je tvoj iskren osmeh i smeh! Inače si mi skroz drugačija kad imaš šiške na stranu i kad imaš razdeljak na sredini. Skroooz druga osoba xD

    ReplyDelete
  6. Srecan Bozic i tebi,sve najljepse...Divni outfiti,ali moram da pohvalim tvoju frizuru na slici sa tigrastom kosuljom kada krzneni prsluk drzis preko ramena...Bas ti dobro stoji..:-**

    ReplyDelete
  7. Divna godina u slikama...
    Sladak božićni aranžman. :))
    Srećan Božić!

    ReplyDelete
  8. Super retrospektiva!:) Super je kad se tako okrenes i imas svasta nesto tu...da se setis... I ja dok gledam prisecam se nekih stvari i mnogo mi je slatko...mogu da zamislim tebi! ;)
    cmok

    ReplyDelete
  9. @ sve devojcice hvala vam drage. Srecan božić svima. Hvala vam, najdraže mi je to sto ste uživali ovde prošle godine... A za friz se slažem... volela bih da imam vishe vremena pa da se igram sa kosom češće... imam 2 figara i planiram neke kovrdže češće... lol

    :*

    ReplyDelete
  10. nebi mogla da izaberem, sve su odlicne! sretan bozic draga!!! meni je danas i rodjendan a i prezime mi bozic, zamisli hehe God's child lol
    kisses!!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Srećan Božić M!:)) Divan post kao i uveeek!:*

    ReplyDelete
  12. bravo za tu brojku!!! i meni su mozda najomiljeniji sa maxi suknjama! odlicni su, ali i mustard haljinaaa!!! ma svvee je superr! zelim ti da imas jos jos vise postova, i da imamo jos vise zajednickih slika koje cemo ubaciti u poslednjem postu 2011. :) cmoka

    ReplyDelete
  13. Ona žuta haljina je neodoljiva, baš po mom ukusu <3

    ReplyDelete
  14. Mislila sam napisati koji su mi najdraži od tvojih najdražih i onda sam zaključila da ne mogu nijedan izdvojiti, svi mi se sviđaju, možda samo par malo manje, ali svi ostali su mi super ;) A tek bombon drvce-genijalno je. E da i sretan ti Božić :*

    ReplyDelete
  15. odlicni outfiti,tesko mi je izdvojiti fav, no mozda ipak zuta haljinica,leopard sal i koznjak :)

    ReplyDelete
  16. koliko si leeepaaa na svim slikaamaa.. :*
    opet, blago tebi :) :*

    ReplyDelete
  17. Sretan ti Božić sa malim zakašnjenjem!
    Divne su slike, teško je reći koja kombinacija je naj! Lijepo ti stoje ove maxi suknje/haljine! <3

    ReplyDelete
  18. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
    After all I will be subscribing to your feed and I hope you write
    again very soon!

    Review my web-site ... reklama lubin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails