Monday, January 17, 2011

Blonde and brown... / Plavo-braon...

Pre svega hvala svima vama na mnogobrojnim i divnim rodjendanskim čestitkama...  Baš sam bila happy, happy čitajući svaku opet i opet... :) Specijalno hvala Dijani, mom jarcu i divnoj blogerki na OVOM postu... Nisam stigla da se ranije zahvalim i pišem jer sam posle rodjendana u Čačku slavila krsnu slavu 14. i 15. januara... Sad sam tu i čitamo se. 

Ej, da, ako već niste OVDE pročitajte moj intervju u WABNNABE online magazinu... Nadam se da vam se sviđa... :)

Uživajte u ovom novom FROM MY CLOSET TODAY postu:



 










LOOK: farmerke_ Bershka, košulja_ vuntage, čizme_ Alter, jakna_ Pull&Beat, torba_ Mango, šal i džemper_ no name, narukvice_ Lovely, prsten_ P...S..., prsten brkovi_ RINGeRAJA, sat_ Swatch


ah, da, Nevena je našhla ovaj Natalie Dee crtež. Rodjen za mene... Hvala Di!
P.S.  hvala dragoj Juliet na OVOM postu... :* dear

:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

20 comments:

  1. odlicne su ove slicice sa detaljima, vec ih vidim znas gde... :)
    ova terasica ce postati kultno mesto, ljudi ce poceti da dolaze tu radi slikanja! ;)

    ReplyDelete
  2. Slike su super,a kosa opet divna :-D Bas ti dobro stoji ovako...E nocas sam te sanjala,samo da znas.Svaki dan dolazim ovde,pa sacuvam slike koje mi se svidjaju,pa pricam drugaricama...nije ni cudo :-)) :-**

    ReplyDelete
  3. ahahaaa... terasica kao kultno mesto!!! :)
    Divan si ovde...ova frizura ti mnooogo dobro stoji!!! Ne skracuj siske! :) ...nego nosi 'vako :)
    braon varijanta + zeleni lakic_pun pogodak! :)
    :*

    ReplyDelete
  4. meni je ova frizura savrshena, lajkam kad si blond :)

    ReplyDelete
  5. makice friz ti je pun pogodak.....plava boja je kao kao rodjena za tebe, a jos sa braon kombinacijom...uh uh uh...hocu i ja ovakav dzemperak :)))) a da ne zaboravim lakic koji je kao osvezenje...jednostavno odusevljena
    jovo :**

    ReplyDelete
  6. looooveeeeeee the friz!
    super ti stoje ovakve siske iako sam se tesko navikla na tebe bez onih tvojih prepoznatljivih siski :D

    i mamina bluza je <3

    ReplyDelete
  7. djaaaaa mi seeee skorzzzzz!!!
    i jaknica, i bluzice, i detalji!sve!!!
    ljub ljub:)))

    ReplyDelete
  8. Slike su super :) Jakna mi se mnogo đasvi ;)

    ReplyDelete
  9. obozavam tvoje lakove. kombo standardno lijepa

    ReplyDelete
  10. Apsolutni sam fan ove boje kose! i lakic mi je potpuni hit!

    ReplyDelete
  11. Nema na čemu!:)) Mnogo sam happy što ti se dopalo i ostalim ženama!:) Šta ću kad ste me inspirisale:)) A u narukvice sam zaljubljena, postacu opsesivnaaaa!:))

    ReplyDelete
  12. Uvek su mi najomiljenije fotografije detalja. :)

    ReplyDelete
  13. ti mala, sa cute frizom (ne znam sta se desilo, ali ti tako mnoooogo dobro stoji), savrsena ti je danasnja kombinacija!!! details..fes! (ovo ti je moja bosanska doskocica)

    jarcice moja, hvala ti za ono - specijalno hvala! ulepsala si mi dan..jav ja!:***

    ReplyDelete
  14. prsten brkovi vrlo zanimljiv , like za torbu..:)))

    Bas mi se svidja sve.. I nokti Aaaaa mnogo lepa boja...


    www.svatkitza.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. torba ti je jebenica!! <3 mislim i cijela si preslatka :*

    ReplyDelete
  16. eej, nova pozadina ti je bas legla.

    ReplyDelete
  17. @ jovana hem, nisam bash happy happy sa njom... ali navicicu se... ili cu nauciti da napravim svoju... jedne subote... :*

    ReplyDelete
  18. Love it!! Great blog!!!

    Stop by sometime dear!!! Maybe we could follow each other if you like??

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. mnogo ti lepo stoji ovakva frizura, i ova boja kose... izgleda tako sik i opusteno u isto vreme, '' a la kejt mos'' :)



    http://ljubavimoda.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails