Monday, January 31, 2011

Sales... / Rasprodaje...

Šta mi je to pored ovih zekana-kišobrana it Tally Weijla (pričali smo OVDE o sličnim) zapalo za oko u Delta Cityju i Ušću za vikend... Dan sa Leylom. :*
Tally Weijl prsten srce. Slatki kič. oko 600 RSD
 Divne čarapice iz TWa... Ipak su za 800 RSD i sa obzirom na kvalitet preskupe...
prsten iz Sixa... oko 500 RSD čini mi se. Da nema cirkone bio bi moj... Kmečala sam za sličnim OVDE
Teksas prsten... ? Hm... Veličina i dizajn da, ali materijal... no-no, teksas je po mom ukusu za farmerke i to je to...
 
 ovog malenog Pegaza verovatni je izgubilo neko dete dok je čekalo mamu da isproba cipelice u Zari...
 U ove Zara plisirane suknje od trikotaže sam se odmah zaljubila... koštaju 1190 RSD
 ali sam se na kraju ipak odlučila za ovu od laganijeg materijala. Čini mi se da će se na onima vremenom "izgubiti" to plisiranje...
 u Mangu je nakit" bezobrazno" jeftin
 u Mangu je mint ove sezone u modi. Lepo!
 Freddy Krueger like. :)
 Metalik niti. Uvek!
 Moj-novčanik dezen je svuda... I OVDE
 Veliki muški šal za male novce. Da!
Cool chain typo via. Pull&Bear
pantalonice u Zari...  1990 RSD i 1190 RSD...
ja sam od odeće na kraju kupila OVO gore. Mali teaser, jer ćete garderobu, naravno, videti u FROM MY CLOSET TODAY postovima u narednom periodu. Dvoje pantalone po 999 RSD, suknju i zeleni leopard džemper... :)

Onda je došao Dino po svoj RA-TA-TA-TA RINGeRAJA pištolj... Klopali smo, fotkali se, pozdravile sa njim i nastavile razgledanje... 
(Fotke preuzete sa Dinovog bloga :))
 Leyline nove Six minđušice... I POM-POM o kom ćemo drugi put! :))) DIY u najavi
 moja nova Six ogrlica... 350 RSD
 
Nešto novo iz RINGeRAJA... Najdivniji prsten. Za neki dan u prodaji... Obavestićemo vas na FB strani.

 
 Ljube vas blogeri... :*
&
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić 

23 comments:

  1. divno :D
    ovaj prsten srce je sjajan :D i tvoje nove hlače! super ulov!
    al najjače su slikice vas troje, preslatki!

    ReplyDelete
  2. Taman kad počnem da uživam u svojim shopping breakovima i mislim kako skoro ne moram ništa da kupujem jer već toliko toga mogu naći u svom ormaru, neka bloggerka izbaci svoj shopping report i gotovo! Moram istog trena da se vratim shoppingu! Aaaa! :D
    Inače, lančić iz Sixa je fenomenalan!

    ReplyDelete
  3. super su slicice, evo ja vec pripremila svoj sale post! :) dal je moguce! :) odlicna mi je suknja koju si uzela!a prsten iz six.a, daaa samo bez cirkona, jedino da ih iskopamo! ;) i naravnoo tvoj wings prsten je savrsen!

    ReplyDelete
  4. ove suknje u Zari sam i ja gledala, al se uvijek nekako navučem na suknju a nosim samo hlače :) heh
    ali lijep dan :)
    Ušće je super shopping centar !!

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. imam dojam da je kod vas punoo bolji izbor nakita nego u istim ducanima u zg, nekako nikad ne snimim sve te divote koje uslikas

    ReplyDelete
  6. bila sam prosle nedelje u uscu i probala u zari tu crnu plisiranu suknju. bila je samo jedna u L velicini i bila mi je velika. a posto si ti veca zenska od mene, kapiram da je sad tvoja ;)

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se dobadaju pantalone iz ZARE :) sjajne su!

    ReplyDelete
  8. Lepa ogrlica na pretposlednjoj slici! Je to DIY?

    ReplyDelete
  9. Moja baba je uvek govorila da nema ništa lepše od plisirane suknje. I uvek bi nešto plisirala. Ja nemam ni jedan komad ,ali moram isprobati. :)

    ReplyDelete
  10. @Fluffy Princess pa da. Takve pravi moja drugarica Leyla. I prodaje. Ima svakakvih divnih. :*

    @Bijana Baka je imala pravo! ;)

    ReplyDelete
  11. Prsten ti je prelep ! ;)
    Kao i ove lone iz Zare :DD
    Suknjice slatke ^___^

    Al najlepshi je Pegaz ! ♥

    ReplyDelete
  12. predobre slike! btw, čeka te nagrada na mom blogu:
    http://fashion-sienna.blogspot.com/2011/01/sag-awards-2011-stylish-blogger-award.html

    ReplyDelete
  13. cuposh ste mi, vec rekoh kod dina
    a to shto miliceviceva i ti isti dan o rasporodajama juuupiii! obe ste uzele sjajne stvarchice
    ova zara suknja mi mnogo dobro izgleda

    ReplyDelete
  14. Marina, ja sam znala da je to taj RINGeRAJA prsten za koji si mi rekla na vasoj FB strani. Predivan je i rezervisem ga sada odmah :) Nego, sve je predivno, patalone, suknja, ogrlica... Bravo, odusevile ste me i ti i Vanja!

    ReplyDelete
  15. Mamite nas na shoping! :D
    Dino, Leyla i ti...preslatke fotke. :*

    ReplyDelete
  16. Uf ove oker cipelice su mnogo dobre. I pantalone!

    ReplyDelete
  17. Ima par fotki za koje pojma nemam gde i kad si ih fotkala :D
    A bile smo zajedno...

    Inace, moram i ovako javno da kazem da sam se nauzivala taj ceo dan i mogla bih tako svakog vikenda, samo kad bi bila manja guzva po trznim centrima.

    E da, Biljanina baka je u pravu, plisirana suknja je must have svake devojke.

    ReplyDelete
  18. Diven slike,i divne stvari..Novi prsten je presladak..:-D

    ReplyDelete
  19. Najpre novi prsten fenomenalan!!!
    Ogrlica koju si nosila:sjajna!!!
    A pantalone koje si probala: fantasticne(nadam se da si te uzela)!
    Ponestalo mi je epiteta zato cu samo reci supiiis!!!

    ReplyDelete
  20. Jeeej...shopping! jos + druzenje sa Leylom i Dinom..pih...sta ces vise! :)
    Super! Idemo sutra o5 zajedno....mmmm...mislim da ces morati jos jedan Sales post da pravis :)
    Aaaaa...RINGeRAJA wings prsten je diziveo svoju premijeru! :)
    cmok

    ReplyDelete
  21. Eh, vidis te slatke carapice u TW; kod nas se cijena jos uvijek drzi na oko 10 eura, a to mi je stvarno skupo za takav kvalitet. Bacila sam oko na te sa masnama, preslatke su mi. Vec sam napisala kod Vanje da dolazim kod vas krajem februara, i bas mi je zao sto ce rasprodaje do tada uveliko zavrsiti :(

    ReplyDelete
  22. @ Minni Onda se javi kad dodjesh i nacicemo neka snizenja 100 % dear! cmoka!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails