Wednesday, January 26, 2011

DIY post tomorrow... / Uradi sam post sutra...

 
 

Uradi sam post ------> SUTRA! :) 

I, da, koristim ostatak ovog malenog posta da se u moje i Anjino ime zahvalim najdivnijoj devojčici Aleksandri Paljić (aka prevodiocu ovog bloga na engleski): Alex, hvala na svakom prevodu i naravno hvala na H&M lakovima za kojima smo kmečali OVDE, a koje si dovukla čak iz Pariza. Najveći :*

DO IT YOURSELF post ------> TOMORROW! :) 

And, I'm gonna use the rest of this tiny post to thank the most wonderful girl Aleksandra Paljic ( aka translator of this blog) on the behalf of Anja and myself: Alex, thanks for every translation and of course thanks for the H&M polishes we whined about HERE, and which you've brought all the way from Paris. The biggest :*



Anja ga voli. 
Anja loves it. 

I ja ga volim. (a zekan je uplašen) 
I love it too. (and the bunny is scared)
 jednostavno ide uz sve! Alex, you made our work day indeed!
It simply goes with everything!

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

17 comments:

  1. jedva čekam novi udarad, a lakić je famozan :D lajk, lajk, lajk!

    ReplyDelete
  2. Jedva čekam sledeći post :) Sjajna Marina!:)

    ReplyDelete
  3. (I'm not mad but happy, so I suppose I can write): Devojke diiivne ste! Hvaaala.Superiska vam je lakic...me likey that you likey...:*

    ReplyDelete
  4. Jedva cekamo novi post, a lak je super. :)

    ReplyDelete
  5. Sta li je ovo gore? :D Lak je divan i stvarno ide uz sve.

    ReplyDelete
  6. lak je savrsen, imam i obozavam . a diy jedva cekam da vidim

    ReplyDelete
  7. DIY izgelda sjajno, a lak je supeeer, pogotovo jer sam u grey fazi!:)

    ReplyDelete
  8. @jovana kekek, nije, videces, ali bice narukvica. lejla se zagrejala. :)

    videcete, DIY nije nista specijalno, ali je koristan! :|

    ReplyDelete
  9. Ninka

    Hajde i ja da nesto kazem! Pratim tebe i Leylu vec neko vreme na vasim blogovima i jos nisam imala ni jedan komentar! Nije da nisam htela,nego ja sa svim stvarima polako i oprezno! Tebi sve pohvale,a za DIY ideje -samo u tvojoj verziji! Do sutra!

    ReplyDelete
  10. Ja definitivno ne znam sta radim! Saljem,brisem...
    Novo mi je sve ovo,sedam godina sam bila zacarana pa bih sada sve odjednom! Inace vas pratim vec neko vreme(tebe i Leylu),i slatko mi je sve to sto radite! Neki novi klinci,ambiciozni...DIY ideje su super da ponovim ako vec nisi cula,ali definitivno u tvojoj posvecenoj verziji! Objasnjenje drugom prilikom,samo da ja ovaj put ubodem da posaljem ovaj comment:)

    ReplyDelete
  11. jaooo jedva cekam, vec mi s svidja zbog ove debljine metala! super je lakic!odlicne slicice pravac na tumblr! ;) :*

    ReplyDelete
  12. @Nina Ubola si srce, nego komentari kod mene funkcionishu tako sto ih ja odobrim pa objavim. Ne stignem uvek brzo. Hvalalalala i od mene i od Leyle, stvarno si srce. Tom drugom prilikom i za to posve'ivanje i za ovih 7 godina. (slabo sam ukapirala)... Svračaj, bice jos svasta!

    ReplyDelete
  13. evo.. 'tomorrow' je! daj post!! :)

    ReplyDelete
  14. :))))) muhahahah! ipak za neki dan. veliko sori!

    ReplyDelete
  15. cestitam! jao kako su lepe fotografije!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails