Tuesday, January 25, 2011

BLOGLOVIN' me / Prati me na BLOGLOVIN'u

Blogova je dooosta. Po mom mišljenju najbolji način da pratite one blogiće koji vam se sviđaju (a među njima i fRashion, nadam se :)) je svakako BLOGLOVIN'. Viđali ste te "follow me on bloglovin" ikonice na blogovima, zar ne? Pravac bloglovin. Ostalo je prilično jednostavno. Registrujte se i počnite sa praćenjem. Blogove možete razvrstavati u foldere (domaći, design, moda, kul, TOP,...) i tako uzivati u praćenju. On će pamtiti i obaveštavati vas o svakom novom i nepročitanom postu. jeij! Neme više obilazaka svih blogova kako biste videli jesu li postovali nesto novo... :(

Ako sam bila zbunjujuća, pogledajte video i videćete koliko je lako! :*

There are a lot of blogs. In my opinion, the best way to follow the blogs you like ( fRashion is among them, I hope so :)) is certainly  BLOGLOVIN'. You've seen those "follow me on bloglovin" icons on blogs, right? So go straight to bloglovin. The rest is pretty simple. Just register and start following. You can sort out the blogs into various folders (design, fashion, cool, TOP,...) and in that way enjoy the following. Bloglovin' will keep that in mind and notify you about every new and unread post. Hurray! No more looking around every blog to see if there are any new posts...:(
If I was confusing, check out the video and you'll realize how easy it is! :*



:)
 
I naravno, obavezno pratite vaš i moj fRashion na bloglovin'u... Do sada vas je 82! Hvala ljudi!!!
And of course, be sure to follow your and my fRashion on bloglovin'... There are 82 of you so far! Thank you people!!!


P.S. Skoro svi su na BLOGLOVIN'u... :) A vi?
P.S. Almost everybody are on BLOGLOVIN'... :) What about you?

 :* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

14 comments:

  1. :)) Zar si sumnjala?:):)

    ReplyDelete
  2. ImA i mene..:))) bilo je vreme da neko lepo objasni..:))))))

    ReplyDelete
  3. cool sto si sve lepo objasnila! stvarno je super stvar, sve dok se ne zatrpas, a onda u cistku... ;) naravno da pratimo na bloglovin'-u! ;)
    cmok

    ReplyDelete
  4. @Media Mix Da, da, koriste ga devojke koje znam i nemaju veće zamerke, ali ja sam posle 2 meseca preshla na Bloglovin'. Ako nista pregledniji mi je, jednim klikom pratish i stavljash blog u kategoriju. :) Odmah sa bloga, preko bloglovin' ikonice bez kopiranja urla... :)

    ReplyDelete
  5. Javlja se i blog-freak koji prati blogove (ne iste, da se razumemo) i preko readera i preko bloglovin'-a

    Samo je pitanje kome sta odgovara ;)

    ReplyDelete
  6. Hej, pa nema kopiranja linka za google reader. Klik na narandžastu ikonicu, i posle još jedan. Ja sam na njega navikla i ne menjam ga. Prvim foldere u njemu i uživam. ;)
    No, neka svako proba i izabere šta mu više leži, svakako je bolje od posećivanja sajtova pojedinačno. :D

    ReplyDelete
  7. @Skrabalica

    Gde vidish narandzastu ikonicu na mom blogu? kekek

    Of kors, kako je kome lakshe :)

    ReplyDelete
  8. Ako nekim slučajem nema na blogu (kao kod tebe) onda je ima u vrhu browsera. Za firefox npr - pre je bilo na kraju adress bara, a sada (firefox 4) se to dugmence dodaje/skida u customize opciji.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails