Saturday, January 8, 2011

Gifts from Čačak... / Pokloni iz Čačka...


 
Kooi mint pletena suknja_ poklon od Maje 

no name sivi prsluk_ poklon od Bebeta
 P...S... cape_ poklon od tate
 Todor jaknica sa šljokicama_ poklon od tate
 
 Alter braon meda čizme_ poklon od tate

maske za spavanje (ne znam šta će mi, posebno dve) :)

hvala i mami na poklon masažama... :*

UPDATE:



hvala Uni na ova dva genijalna laka... Posebno ovaj lila koji je baš dobar i koji ne skidam. :)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

26 comments:

  1. mogul i ja do chachka i hoce neko da mi pokloni neshto tamo ::))
    super su pokloni!
    jaknica <3

    ReplyDelete
  2. Pokloni su bas super,hocemo i mi u Cacak :-D Jedva cekamo kombinacijeeee...:-**

    ReplyDelete
  3. Uuuuu!
    Suknja i jaknica su MED!
    ALTER obožavam leti, malo para -puno šarenila :))

    ReplyDelete
  4. Cuteee! Posebno Todor jaknica sa šljokicama!:) Ali sve!:)

    ReplyDelete
  5. joooj .... kakvi ste preslatki :)

    ReplyDelete
  6. Ocuu i ja da masiram za ovakve poklone ;)
    <3
    ps. Ceka se mint haljina u outfit postovimaa!

    ReplyDelete
  7. @ DoubleBouble Ivo, nikad ne čitash... Suknja je u pitanju! :*** keke

    ReplyDelete
  8. Woooooooooow, znam da se za poklone ne pita koliko kostaju, ali kada bi mogla da mi kazes (ako znas) cenu Todor jaknice :)

    ReplyDelete
  9. jao znam da je poklon ali jer znas mozda koliko je jaknica :)

    ReplyDelete
  10. @Ana oko 2500 din, a bila je oko 5700 din. :*

    ReplyDelete
  11. superrrr za pokloncicee!jaknica je mnogoo dobraa!!!cekamo slicice!!i slikamo se naravno zajedno u cape-ovima, to je obaveznooo!!! :)

    ReplyDelete
  12. Favoriti su mi cape i suknjica.
    Jedva cekam kombinacije. :)

    ReplyDelete
  13. hocu ja u cacak!!!! :)
    diiivno sve...ali mint suknja i cape... <3!!!
    ma i prsluk i jaknica..i...i :)))
    cmok

    ReplyDelete
  14. sve je prekrasno a pogotovo jaknica od tate :)) tate su zakon!

    ReplyDelete
  15. Ihh, ihhh lepse ce da stoji kao haljinaa ;)

    ReplyDelete
  16. @DoubleBouble jes pa da me uhapse... lol

    ReplyDelete
  17. Nein, nein :P
    Super bi izgledala, Promod prodaje slicnu :D

    ReplyDelete
  18. Bravissima Marina, ''Shiny disco balls'' jaknica je perfetta!!! :)

    ReplyDelete
  19. divno, najvise lajkam ovu sajni jaknicu

    ReplyDelete
  20. marindza(superstar)hvala punisimo ringeraja nakit :* divan je zaista!

    ReplyDelete
  21. što lepa suuknjaa :) blago tebi :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails