Thursday, January 27, 2011

100.000 :))))

PRE POSTA: Da ne dodje do zabune, ja znam da sam najavila mali DIY post, ali ovo je bitnije: DIY za dva, tri dana... :) OK? Nema ljutnje? Ovo je planirano, neplanirano... 
DAKLE,

Mislim da ovi prelepi fotosi (by Nevena B-), me and snow) govore o sreći, sreći, radosti povodom 100.000 vaših poseta do sad. Blog je krenuo 10. 03. 2010. godine, a merenje u maju (kada sam skontala da bi posete valjalo meriti, ako ništa zbog ovih jubileja)... I tako. Ovde ste se vratili 100.000 puta što je po mojoj računici mnooogo. I toliko mnooogo vam hvala.
Na ovom slikanju za jubilej je bilo hladnjikavo, uzbudljivo i šašavo. Privlačili smo paznju outfitom i balonima (koje sam veče pre toga duvala gledajući novu epizodu Glee_ja). Tra_la_la land!
Hvala Di na fotkama i hladnoći i sori ako je kafa br. 3 bila malo tanja. :*

SEE POST
 BEFORE THE POST: To avoid confusion...I know that I've announced a  small DIY post, but this is more important: there will be DIY in a day or two...:) OK? No hard feelings? This was planned, unplanned...
SO,
I think that these wonderful pics (by Nevena B-), me and snow) speak about happiness, joy, cheerfulness on the occasion of 100.000 of your visits so far. Blog started on 10th March 2010, and the counting started in may ( when I realized that it would be useful to count the visits,for the jubilees if nothing else )...And so on. SO, you've been here 100.000 times and by my calculations that's too much.  And thank you so much. 
It was coldish, exciting and wacky at this photoshoot for the jubilee. We drew attention with the outfit and balloons ( I blew up the balloons the night before while watching the new episode of Glee). Tra_la_la land!
Thanks Di for the photos and sorry if the coffee N.3 was too much watery. :*
 
 sledi foto preopterećenje! (sjajan prevod od photo overload... nooot)
 enjoy the photo overload! 
 


 kmeeek!
 Waa!
LOOK: suknja_ H&M, majica_ Zara, čizme_ Replay, kaput_ P...S..., džemperić_ Stradivarius_ čarape (oba para)_ no name, torba_ vintage (sa mamine apsolventske večeri, hihi), naočare_ DIY, kapica,prsten mačka i ogrlica sova_ Accessorize, prsten cvet_ Six, sat_ Swatch 

LOOK: skirt_ H&M, shirt_ Zara, boots_ Replay, coat_ P...S...,sweater_ Stradivarius_ tights (both pair)_ no name, bag_ vintage (from when my mom was a senior undergraduate, hihi), glasses_ DIY, cap,cat ring and owl necklace_ Accessorize, flower ring_ Six, watch_ Swatch 


odoh sad, pa se istom prilikom, a novim otkačenijim postom vidimo za 500.000... Ili je to daleko... Možda 200.000? Šta kažete?

I'm gone now, and I'll see you on the same occasion, with a wackier post for 500.000...or that's too far...Maybe for 200.000? What do you think?

:* by Marina

photo by Nevena
translation by Aleksandra Paljić

51 comments:

  1. Kako su dobre fotke,sad razumem sta znaci zimska idila:)!:)) Cestitke Marina!:)):*

    ReplyDelete
  2. Divno, divno, divno! Cestitam na tolikom broju poseta! I look ti je predivan! Suknjom sam odusevljena, i preslatka si na slikama, super je fora sa balonima!Preslatko!

    ReplyDelete
  3. Yeey, congratulations! :D
    Sviđa mi se tvoj blog, i ove fotke, i snijeg, i baloni, a tek outfit!
    Kaput i suknja su mi fenomelani u kombinaciji sa over-the-knee čarapama, i naravno sova kao jedan od mojih najdražih jewelry motiva! :)

    ReplyDelete
  4. jeeeee, bravoo za brojku!!!fotografije su fenomenalne, mozda i najbolje do sada!!!sve mi se svidjaaaa, carapice, cizme, suknja, cape, nakit, baloniiii!!!kad dodje toplo slikamo se u polju zajedno sa balonima! ;) odusevljena sam stvarnooo!!vredelo je malo se smrzavati :) bravo i za nevenu!!!al stvarno ne znam koja mi je bolja slicka! :*

    ReplyDelete
  5. fotke su fenomenalne! treba cesce da nosis kratke suknje! :P cestitam i jos puno puno... :)

    ReplyDelete
  6. Vauuuuu :D
    Slike divota, jaa cestitam!
    I divim se mnogo, mnogo <33

    ReplyDelete
  7. Aaa, cestitam! :D Ovo je stvarno divno! :DDD
    I bas lep nacin da to obelezis! :D

    Fotke su fantasticne, sto kaze Jovana, prava zimska idila :D a baloni znacajno doprinose!
    Najupecatljivija mi je fotka na raskirsnici ;)

    I sve pohvale za outfit - nosis moju omiljenu kapu, omiljenu sovu i omiljene over-the-knee carapice!

    :* Zelim ti jos puuuno pregleda i da sto pre dodjes do tih 500.000 ;)

    ReplyDelete
  8. ala veje, veje...jao kako su ti dobre fotke.....mislim iz posta u post sve bolje i bolje....kao za neki strani magazin.... carapice, kaputic i naravno kapica su hit jos plus i ovi rozikasti baloncici.....divnooo
    jovo :**

    ReplyDelete
  9. Cestitamo...prelepe :) Poslednja je pobedila,mislim da cu da je stavim desktop ;)

    ReplyDelete
  10. @girls hvoooola sviiima. malo iznenadjence za vaas, samo to! drago mi je da vam se svidje...

    @Dina dace ti nevena vece, ova je mala za desk! kekekek

    ReplyDelete
  11. divne fotografije - ubedljivo najbolje do sada, odlicna ideja sa balonima i 100000, svaka cast!

    ReplyDelete
  12. jeeeeeeeeeeeeeeeej ;-)
    MM

    ReplyDelete
  13. čestitam :)
    moj ima 270 000 od 17.2. 2010.mogla bi i ja proslaviti :P

    preslatka kombinacija!!

    ReplyDelete
  14. SJAJAAAAN POST, ŽENO!!!
    I SJAJAN USPEH!!!
    ČESTITAM OD SRCA, SRCU!:D

    ReplyDelete
  15. Čestitam ti Marina!:) Nema ljutnje, iščekujemo taj post!:*

    ReplyDelete
  16. Iznenadjujuce kako su ti slike uvek OVAKO dobre... ma kakvi dobre, super su! :D
    Sve pohvale za fotografa :D
    I cestitam, i da imas jos toliko i vise ove godine ;) :D
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cestitam! Apsolutno zasluzujes jos puno stotina hiljada poseta!

    ReplyDelete
  18. diiivan post! cestitaaam srceee!!! za cas da dodje i tih 500 000 :)
    Sve je kao san! Sve mi se svidja...da pocnem odozdo...hehe... :) cizme fenomenalne _ zelim, carapice preko kolena divne...suknjica _ obozavam je, cape divan, predivan _ zelim...kapica onako blink, blink...svecana! :) Divnooo...!
    Slicice su fenomenalneee... svaka cast za Dilpu i sto si se smrzavala sa tobom_loodajom!:)
    A i sneg je ucinio svoje...;)
    cmok naveci
    ...od tvoje mashnice :)

    ReplyDelete
  19. e pa dragi - CESTITAMOOOO!!!! :*..i da slavimo milionce za koji mesec!
    a fotke su ti loode, odusevljavas me!

    ReplyDelete
  20. Sjajno sjajno sjajno, verovatno najbolje slikice do sad :)
    Cestitaaam, i da bude jos puno ovakvih jubileja :)

    ReplyDelete
  21. Bravo, Marina!!! 100.000 je toliko lepa brojka! Zelim ti jos minimun 3 nule :***

    ReplyDelete
  22. Bravo, čestitam! Divan neki broj :P

    Outfit divan divan divan, samo mi zlatni detalji kolju oči, ali nema veze :) suknja, naočare, nadkolenice, kaput, kapa <3

    ReplyDelete
  23. Evo sad i javno
    Dilpa kicks ass!

    Savrsene fotke, savrsena snezna pozadina, savrsen outfit, savrsena brojka, manekenka, sve.

    Hocemo da svaki post bude jubilaran :D

    ReplyDelete
  24. bravo, bravo, bravo ljepotice :D čestitam, zaslužila si, kad si tako divna i slatka :D

    ReplyDelete
  25. Cestitam..:)))
    Brzo ce 200.000 jer ja ih iskreno jedva cekam.:)))
    Noktici..♥
    cizme i kaputic su fantazija...♥
    a ti si uvek preslatka..:))

    ReplyDelete
  26. Bravo Marince, cestitam!!! :D
    Fotografije su odlicne. Svidja mi se tvoja kombinacija.

    ReplyDelete
  27. Ceeeestitam!!!
    Odlicne fotke,a maca prsten mi je potpuni hit!

    Bravooooooooooo!

    ReplyDelete
  28. Prvo da cestitam,bas mi je drago zbog tebe,i naravno zelim jos puno,puno ovakvih prilika za slikanje :-D Drugo slikama sam odusevljena,mislim da bi ovaj post trebalo proglasiti najboljim do sada...Divan outfit,suknjica i kapa su mi apsolutni hit...Samo nastavi,mi te pratimo :-DDD I naravno cekamo DIY..:-D

    ReplyDelete
  29. Bravo!
    Fotke bajkovite !
    Samo napred!

    ReplyDelete
  30. Uuuuu bash vas je puuuno! Hvala svim curama, a posebno onima koje su tu od početaka! jubim vas sve! :*

    ReplyDelete
  31. jao ja sam prokomentarisala na pogresan post :) evo jos jednom CESTITAM!

    ReplyDelete
  32. jako mi se dopada ovaj post, tako veselo u ove hladne dane, bas svidam tvoju energiju,a outfit je po obicaju bez greske :)

    ReplyDelete
  33. Odlicne slike. Od danas postajem redovan posetilac tvog bloga :D

    ReplyDelete
  34. @ Ivana

    DOBRODOSHLA! i chekam te i sutra tu! :)

    ReplyDelete
  35. bravo makiii!!! čestitam tiii :* moram da ti kažem da sam ponosna na tebe.. :* i volim dilpu što se jadna smrzla zbog shootinga :) kisses! :*

    ReplyDelete
  36. cestitam na ovome. kratko na netu a evo tako posjećem. za to treba imati snage

    ReplyDelete
  37. @ Ana Savic da nisi kasnila i ti bi se mrzla... :)))
    :*

    kekeke

    ReplyDelete
  38. maki čestitam ti na ponosnoj brojci i isto tako želim ti još puno puno posjetitelja na blog ;) slike su supeeeeeer i ti si super i sve je super


    ljubim :*

    ReplyDelete
  39. fotke so jakoooo divne!!! love the snow and baloons :)) čestitam i samo napred!!

    ReplyDelete
  40. Sve cestitke i od mene!

    Hvala ti na divnom blogu. Na inspiracijama, savetima, idejama kojima ispunjavam svaki dan...

    Ljubac!

    ReplyDelete
  41. looks so brillant :)

    LOve
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. maki ja sam se tad već mrzla na dvanaestom, ne brini :D

    ReplyDelete
  43. cestitam, divnoj mladoj i talentovanoj devojci
    odavno pratim blog, ali se sad tek javljam

    obozavam tvoje slike, i ovu ulicu gde se slikas, jedva sam je prepoznala, iako svaki dan bar 2 puta tuda prodjem, na tvojim slikama deluje kao neka druga ulica, mogo lepsa.

    ReplyDelete
  44. @ Ana ma soooolim se... :*

    @Anonymous hvaaalaaa... e pa ja ti tu blizu zivim... :) vidimo se tuda... :*

    ReplyDelete
  45. cestitaaaaaaaam :)))

    a fotografije su mnogo dobre, a stajling... nemam reci, kao da si ispala iz SATC-a, ''American Girl In Paris'' epizode. samo tako nastavi da nas inspirises :*

    ReplyDelete
  46. Ja znam da je tebi malo cudno sto gledam ovaj post, ali odusevljava me. Presladak outfit, kaput pogotovo... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails