Sunday, January 2, 2011

Above white city... / Iznad belog grada...











  




novo decembarsko šatiranje... 
New December streaks...

 blesim...
 Fooling around...

LOOK: džemper_ no name, farmerke_ Stradivarius, čizme_ Ella, šubara_ no name (iz Rusije), prsten_ H&M i P...S..., sat_ Swatch,  orrlica sa irvasom_ RINGeRAJA

LOOK: sweater_ no name, pants_ Stradivarius, boots_ Ella, fur cap_ no name (from Russia), rings_ H&M and P...S..., watch_ Swatch,  reindeer necklace_ RINGeRAJA

Anjac mi se smorio i pobegao :)... :*** za A!
Anja got bored and ran away :) ... :*** for A!




:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

16 comments:

  1. izvanredna kombinacijaa :)
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super outfit,bas si slatka...I stvarno si vrijedna,hvala sto nam svaki dan pises..:-***

    ReplyDelete
  3. heheeh..bas ste se zabavile! :)
    kapica je odlicnaaa, jelenkooo divaan, superrr su ove slike sa detaljima!!!bravo za vas dvee!!!

    ReplyDelete
  4. sad se pazi onih prijatelja životinja oko kapice :D jelen je super ;) i ti si mi super, opasna po državu marinčee :* lijep provod preko blagdana <3

    ReplyDelete
  5. Brzo u kucu, prehladices se! :P
    Bas mi se dopada kapica, a vas nakit necu vise ni da komentarisem - divaaaan je. :)

    ReplyDelete
  6. ogrlica je fenomenalna :)

    sretna nova godina djevojke!!!!

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jeeej...zimska idila...sve je tu...crveno, prugasto, subara i irvas! <3
    A nisam se smorio breeee......nego smrznulica... brrrr... :)
    ...i brzo bez...po moju subaricu da me zgreje ;)
    cmokam

    ReplyDelete
  8. Buhuhuhuhuhuhuhuuuu :(((
    Nije fer, zelim i ja moju RINGeRAJA ogrlicu, ali niko vec danima da mi odgovori na mail!!! :'( Tugujeeem!!!

    ReplyDelete
  9. @Jasna. Odmaramo. jer, praznici su... Posle Bozica se cujemo! Hvala na rezumevanju! :*

    ReplyDelete
  10. Aaaaa dobro, dobro, sad mi je lakse, ja reko ljuta si nesto na mene ;) Vise ne tugujem! :)

    ReplyDelete
  11. Ah te crvene pantalone!!!! love it!!!

    ReplyDelete
  12. najslađa marina, sve najbolje ti želim u novoj godini :D

    ReplyDelete
  13. Draga,predivna si!Želim i ja crvene hlače.
    Sve najbolje u 2011!

    ReplyDelete
  14. YOu look great!!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails