Wednesday, July 13, 2011

From the Sun to the Earth... / Sunce Zemlji...

Pravo je vreme za dugu šarenu haljinu... Prikladna za posao, lepršava i lagana... Probajte, ako već niste... U šta sumnjam... :)



LOOK: haljina i prstenje_ no name, sandale i naočare_ H&M, torba_ Benetton, sat_ Q&Q (Depo), narukvice_ pokloni

Haljinu ste već videli... Bar vi najverniji (cmok) sećate je se od prošlog leta... Iz OVOG posta... Jednostavno, jedna, ili više, ovakvih haljina je neophodno imati leti... Sada ih u Svaštaricama ima na svakom koraku... Čekaju me. :) Torba je stara 6 godina. Našla sam je u Benettonu u nekoj korpi na sniženju. Od šuškavog je materijala i zaista posebna. Retko je nosim, ali obožavam.

Neeego, kako vi izdržavate vrućinu? :/

P.S. Stigao je Anjaaaac! Wooohooo!
do sad sam bila #workalone
:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

26 comments:

  1. Volim sarene maxi haljine :) super :)

    ReplyDelete
  2. odlična je haljina
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Protiv vrućine jedino brčkanjem u moru! :)

    ReplyDelete
  4. Sareno, volim te sareno! Lepotica si kao i uvek, divno ti stoji tako da...samo uzivaj. Sandale su prelepe, haljina se podrazumeva, narukvice, sat-sve ukopljeno, ma ko bi posumnjao :)
    lepo, lepo...
    ne izlazim do kasnijih popodnevnih casova ;)
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se kad ovako "teras" kosu.
    Prava letnja kombinacija. :)

    ReplyDelete
  6. Bomboncic!Jos nisam vidjela dugu haljinu koju ne bih kupila,opsjednuta sam totalno!Na stikle,na ravno,za sve prilike,savrsene!
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  7. e maki ova haljina ti stoji 5+ :*

    ReplyDelete
  8. Odlicno ti stoji,bas je lepa haljinica!

    ReplyDelete
  9. haljinica je puslica! i ti u njoj!ma nista bolje od maksi haljine! svidjaam!

    ReplyDelete
  10. Samo da znaš da je prošlogodišnji post sa haljinom bio prvi koji sam videla na tvom blogu i u domaćoj blogosferi uopšte. Super je haljina u oba izdanja ;))

    ReplyDelete
  11. heeej...diiivno! haljinica je naj!slatkic si nam pravi ;) daaaa...stiglaaa...kakva najava!:) sad cemo haJos da pravimo! ;) cmoka

    ReplyDelete
  12. obozavam duge haljine, i bas ti je slatka ova sarena! Super je i torbica!

    ReplyDelete
  13. lijepa haljina.
    ahh. sjedim u buljim u ventilator ( tako izdrzavam vrucinu ) hahah

    My blog♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  14. H&m sandaline su super!:)Ja ne izdrazavam....

    ReplyDelete
  15. divno! haljina je krasna, super su mi boje na njoj.. i sat je savršen naravno <3

    ReplyDelete
  16. Meni su sve ove haljinice kratke :( mislim iznad zgloba...a ja volem kada je baaas duuuuga...da se vuce :)
    Ali tebi je bombona(otkadovonisamupotrebilacccc) :)
    A leto k'o leto ;) pokusavam da nagovorim direktora da instaliramo pvc bazen na terasu od firme ;) HA :)

    ReplyDelete
  17. Fenomenalna haljina i sandale su supeeer!

    ReplyDelete
  18. veselo,sareno...vruce...gliser,reka...

    ReplyDelete
  19. maxi haljine su nesto najsavrsenije za leto :) super ti stoji!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails