Saturday, July 16, 2011

DIY chunky pearl bracelet... / Uradi Sam narukvica od velikih bisera...

Pravimo narukvicu od bisera... Po sličnom principu kao i ONU ogrlicu što ste voleli baš... Da nam se slaže... :)

ovo su te metalne spravice koje DIY postove čine lakšim... A kupuju se kod bake na Slaviji... Žika plastika (citiraću Leylu "Nalazi se u Kralja Milutina, kad se krene niz Nemanjinu, prva ulica levo posle McDonalds-a, ako se ne varam piše na njoj Žika-plastika")

krenite da nižete velike bisere (baš ove veliiike bisere mi je Leyla kupila kod Kineza...)

 nanižite stoper i kukicu, stisnite stoper klestima i preko njega zatvorite kukicu...

pa privucite bisere do  te kukice...

nanižite oko 8 velikih bisera... (broj zavisi od širine ručnog zgloba)

pa stisnite bisere jedan uz drugi i na drugi slobodan kraj strune stavite stoper i kukicu što bliže poslednjem biseru... zaklopite kukicu preko stopera kao i na onoj drugoj strani...

uvucite slobodan kraj strune nazad u bisere ili jednostavno odsecite makazama...

dobijate ovo...

za obe kukice zakačite stiskavce za rips ili satensku traku...

isecite 2 komada rips ili satenske trake od 20ak cm!

 popalite upaljačem krajeve trake!!! OBAVEZNO!!!

 ugurajte kraj trake u stiskavac i stisnite kleštima...

I, TAAAAA- DAAAA, 
vaša narukvica od velikih bisera je gotova...
vežite krajeve trake u veliku mašnu...


nežna, mašnasta i neodoljiva...

 Da li vam se dopada? Hoćete li probati da napravite?
Ako niste vešti, javite se Leyli, ona pravi ogrlice i narukvice od ovakvih divnih bisera, mnogo bolje i veštije os mene... :)



:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

25 comments:

  1. svidja. posebno kombinacija te boje bisera i crnog ripsa, super!

    ReplyDelete
  2. Bas je slatka!Probacu da napravim pa cemo videti sta ce ispasti:)

    ReplyDelete
  3. Super je! Čim nabavim potrebni materijal (a to će biti malo teže, jer trenutno nisam u BGD :( ) krećem u pravljenje! Hvala na detaljnom upustvu! Ljubac!

    ReplyDelete
  4. odlicno izgleda, iako ja nisam ljubitelj velikih perli :) :*

    ReplyDelete
  5. Savrsena je, a DIY je prelak pa cu svakako probati :))

    ReplyDelete
  6. Uuuuuuu, dobar tut! Čestitam, još jedan TUTORIAL tjedna na Hobbychic-u odlazi u tvoje ruke :) Pozz!
    Tea

    www.hobbychic.blogspot.

    ReplyDelete
  7. predivno :)) svaka cast

    http://lilcutie89blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kazem ja...da upotpunimo bisernu kolekciju! sjajno M! super si sve objasnila! divno! i cestitam za TUTORIAL na Hobbychic-u! ;) :*

    ReplyDelete
  9. pravi si maher postala u diy projektima :)) i ovaj je jos jedan odlican takav! xxx

    ReplyDelete
  10. Jako mi se sviđa.Jednostavna i elegantna!

    ReplyDelete
  11. Kupila sam sav potrebni materijal i počinjem da je pravim. Moram da priznam da sam lako nasla radnjicu na Slaviji, a ja danas im je bio prvi dan posle odmora.... i baš je bila guzva, nisam mogla lepo da pogledam šta sve imaju, a imaju svasta. Hvala puno!
    Ljubac

    ReplyDelete
  12. A, da, htela sam da te pitam nešto: ovi "stiskavci" koje su ti širine? Od 1cm, 2cm... ? :D

    ReplyDelete
  13. @Mimi Mikec e sjajno! I ja moram svratiti do njih cim se smanji guzva! :)))

    stiskavci su 1 cm cini mi se. :) kao traka! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails