Monday, July 4, 2011

We made our bags too... / I mi smo napravile svoje torbe...

Sećate se kada sam vam na FB pageu pisala kako moram da prodam da napravim OVAJ Andy clutch... E jesam, ustvari jesmo. Leyla i ja. Ustvari više Leyla, moj genije...
Prvo sam kupila materijale za postavu... Bezobrazno jeftino... Joooš daaavno... Inače kod torbi me obično privuče postava... I kod kaputa i sakoa... Što šarenija i veselija, to bolje... Na primer, oduševila sam se Aninim DIY torbama sa diiivnom postavom... Ana rules!!!



Tu sam, onako slučajno, naletela na ovaj banana-materijal... Moja PRADA like suknja čeka da nastane... I ja je čekam... Samo da nadjem šnajderku... 
Onda sam nabavila ove sjajne rajsfešluse i konce... Neonske i savršene za onaj efekat koji sam zamislila...

 Neonske satenske trake Anja i ja imamo odavno... Još od onog divnog dana... Za final touch... :)
I na kraju kupila sam nam i eko kože u nekoliko boja i jedan materijal za tende...

 Onda je došao slobodan dan i Leyla i ja smo se bacile na pravljenje torbica. Na putu do Leyle sam u jednom butiku zaboravila kesetinu sa materijalima, a to sam shvatila ispred njene zgrade pa sam se vraćala nekoliko stanica... :))) #smoto
 Leyline spretne ruke, šile su na mašini, koncem i iglom smo samo finalizirale krajeve...
REZULTAT: 3 torbe samo za mene ovoga puta... Materijala ima za jos po 2 od svakog materijala... Za Anju i Leylu... :)))

PRVA: 

DRUGA: 

TREĆA: 

 Najveće HVALISIMO mojoj Leyli!!! Što me je trpela pola dana, što je napravila ove 3 savršene torbe (baš onakve kakve sam želela) za mene i što je tako talentovana i pedantna u tome... :)

Leyla od ove subote, pa svake sledeće drži NAJDIVNIJE kreativne radionice za ljude koji žele da nauče da naprave modne aksesoare... U prošlu subotu su pravili cvet za kosu ili rever... 
Evo kako su sjajno ispali...

Možda na nekom od sledećih časova bude i ova naša torba... Raspitajte se... Javite se Leyli na mail (jelena@loveleyla.com)...  OVDE pročitajte više o prijavljivanju... 

Slične torbice prave i Ana i njena tetkica... Više na FB pageu TAŠNARIJE... :)
Slične torbe pravi i Ljupka iz Hrvatske... Više na njenom FB pageu LJU torbicemice... :)

UPDATE: 
EKO KOŽE sam kupila u YU SORBON radnji
POSTAVE i banana materijal (nadam se da necemo svi imati iste suknje :))) sam kupila u ITALTES-u
RAJSFEŠLUSE imate u svim pozamanterijama- ovi su kupljeni u MARSELINU u Zahumskoj 56

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

57 comments:

  1. Predivne su, hoće biti kakav tutorial? Znam da ima na blogu od Andy, ali ja bih tvoj radije :D Nikak ne mogu dokučiti kako postavu složiti?

    ReplyDelete
  2. Juhuu, hvala na pominjanju! odlicno su ispale, prele su postave <3

    ReplyDelete
  3. Prelepe su! Postave su savrsene!
    Super ideja za pletenicu od trakica.Bravo za tebe i Leylu!:)

    ReplyDelete
  4. VAU!!!! Prelepe su, prelepe, prelepe, tako dobro sve uklopljeno, bravo, a sad u kombinacije outfita sa njima ;)
    :*

    ReplyDelete
  5. jao predobre su sve.. svaka čast! oduševljena sam!

    ReplyDelete
  6. Taaako su wow!!! Nekako vesele, svidja mi se sto imaju postavu i super su boje :)
    Svaka vam cast, i tebi na dizajnu i Leyli sto ih je ovako divno sasila :)

    ReplyDelete
  7. odlicno su ispale, bravooo za vaas! i jedva cekam tu banana suknjuuuu, bice blesava! :)

    ReplyDelete
  8. Uuu treca je...;)Sve su mi super,ja ih tako volim jer dignu svaku kombinaciju,a jeftine su;)Bas mi se svidja kontast sa postavama,ja sam svoje sila bez njih,ali sam kontrastnim rajsferslusima.Nice job!
    P.S.Zbog platna za Prada suknju cu da te orobim:-)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  9. ovo je fantasticno!!!! Bravo za obe:)))
    Posto nisam spretna u ruke kao vi :))) ja sam kupila u Teranovi za 590,00 din. neku obicnu platnenu torbu na koju cu da nakacim onu vasu tropsku bubu i jos par brosica,neki cvetic i da dobijem super-slatku tropsku torbu:)))

    ReplyDelete
  10. ne zna se koja je lepša! Svaka čast! baš vam zavidim!

    ReplyDelete
  11. Savrsene su! Gde si kupila materijal?

    ReplyDelete
  12. mene isto privuku postave! sjajno su ispale torbice! bravo za Leylu ali i za tebe! ipak nista od samostalnog pravljenja, komplikovano mi je..nemam masinu i nisam narocito spretna!

    ReplyDelete
  13. neeeee...! pa zelim ovu drugu u boji koze jos od kada..!? Marina, Leyla please..:(

    ReplyDelete
  14. Koliko su mekane, savijaju li se? Ja razmišljam da istu napravim ali bih ubacila neki kartončić između lica i naličja jer ne volim da se "preljevaju"

    ReplyDelete
  15. Hvala druuustvo... Mnogo mi je drago da vam se svidjajuuu... Javite se Leyli za savete slobodno...
    @Tami sve u vezi sa materijalima dopisala sam na dnu post kao UPDATE... cmok.

    ReplyDelete
  16. predivne su :)
    ali banana materijal razbija :D

    ReplyDelete
  17. predivno, svaka vam čast devojke!:) i gdee si našla banana materijal?? tražim već duže vreme :))

    ReplyDelete
  18. Oduševljena sam!!!! Fantastičan spoj kože i postave!! You rule!

    ReplyDelete
  19. Jaoooooo, kako nam se deca lepo slikaju :D
    A znas sta je najsmesnije? Sto sam ja sad ljubomorna na tvoje torbe iako mogu i sebi da ih napravim. Ali valjda one tudje uvek izgledaju lepse :D

    Hvala svima na pohvalama, znaci :) najlepsu ne mozemo da izdvajamo jer su nam sve kao deca ;P

    ReplyDelete
  20. torbe su prelepe kao i boje :))
    ja sam sebi napravila samo jednu crnu ... :)) sad ste mi dale ideju :)

    ReplyDelete
  21. Torbe su prelepe!!! Svaka vam cast:)))


    www.mina-fashionaffairs.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Predivne su,svaka cast objema. Lejla je bas majstor svog posla :-)

    ReplyDelete
  23. Vau, bravisimo devojke! :klapklap:

    Marina, nadasve kreativna, razigrana i beskrajno simpaticna, utkala si istovetni sarm u svoju viziju torbica.

    Savrsene su! <3

    Iznova gledam fotografije i odusevljavam se.

    Leyli najiskrenije pohvale na marljivim rukicama i sjajnoj realizaciji ideje.

    Divan gest je pominjanje ostalih devojaka koje prave torbice. :)
    Tu se ogleda tvoja velicina.

    Anine sam vec porucila :) Ljupkine takodje zelim,
    a zelim i tvoje i Leylino cedo. :)

    Da li ce se moci poruciti? :)

    Apsolutni favorit - plava s vedrim ispletenim trakicama.
    Kakav divan detalj! :)

    Ah! Idem jos koji put pogledati fotke i zdravo zavideti. :)

    ReplyDelete
  24. Taman sam htela da pitam za rajfesluse, ali preduhitri me :) Trebaju mi neki, mada malo u smirenijim bojama, riknule mi neke suknje x)

    ReplyDelete
  25. @Tijana Hvala pile... Bas si nas nahvalila... Drago nam je da smo ti usarenele dan! cmok cmok!

    @Venoma tamo ima svih zivih boja... Probaj!

    ReplyDelete
  26. A odakle ti bananice?!:)Torbice su prelepe.

    ReplyDelete
  27. predivne su...bas si to savrseno uradila, pogotovo sa postavicama. sve pohvale za tebe i Leylu, nemam reci!!! Volela bih kad bi i ja umela ovako nesto da uradim :)

    ReplyDelete
  28. Bravisimo djevojčice! Sad ćeš uživati u prelijepim clutchevima! <3

    ReplyDelete
  29. odlicne su,meni je ona braon prava!!Moram se i ja baciti na posao!

    ReplyDelete
  30. Jeeeeee, divnoooooooooooo :)

    ReplyDelete
  31. aaa ochu i jaaa
    vidi ih mice
    a da ne pricam o prada banani
    znas da sam kupila H&M kupaci bananica
    trebaa mi to
    di si nasla?? :)))

    ReplyDelete
  32. ne moras da trazis snajderku za banana-suknju, idi na fb greska neocekivana,devojka se zove ivana jovanovic,moja omiljena dizajnerka najsarenijih helankica.

    ReplyDelete
  33. Divan ste tim!
    Torbice su perfektno urađene i jako trendy!
    Poz do vas!***

    ReplyDelete
  34. aaaa iva zuta mi je najbolja! vrhunske su leyla je stvarno umetnica!

    ReplyDelete
  35. Prelepe su tasne, resila sam i ja sebi da napravim nekoliko :-))))

    Jelena (Avon :-)) )

    ReplyDelete
  36. Lepeeeee!!! Postavice divnoća!!! Bravo za udružene snage, i produkt! :D

    ReplyDelete
  37. Braavo Marince i Leyla!! Odusevljena sam, obozavam kreativne ljude, zaista svaka vam cast!:) Torbe su perfect!

    ReplyDelete
  38. Nisam ovo videla i uzasno sam ljubomorna predobro izgledaju te torbice. Ajde i da otvoris tu trgovonu, pa sve volim sto pravis :*

    ReplyDelete
  39. Super su ti torbice. Lice na torbice Clare Vivier.

    ReplyDelete
  40. kako su prokleto fenomenalne!!! kako ih samo zelim... :(( svaka vam cast!

    ReplyDelete
  41. torbe su divneee, predivne. boje :) čak najljepše od svih ovih DIY. tandem opasan po državu <3

    ReplyDelete
  42. hvala za info, danas sam kupila banane, ali nece postati suknja nego neki top :D

    inace, lejla je bas profi sasila tasnice, svaka cast!

    G.

    ReplyDelete
  43. Preubavi i sovrseni. Mi se dopagaat mnogu. navistina i jas 'e probam da izrabotem edna moja denovive :*

    http://xoxo-cosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Genijalno, i sada kad pogledam, totalno ispred vremena :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails