Monday, July 18, 2011

❤ Leyla workshop... / ❤ Lejla radionica...

Moja (prisvajam je nego šta) Leyla kao što znate subotom drži radionicu za pravljenje nakita i aksesoara u Ateljeu Milene Čvorović... Ove subote iza nas, ja sam bila tamo, kao gost insajder, da fotkam i pokažem vam šta se to tamo radi ,i slobodno ču reći, šta propuštate vi koji ne idete... :) Malo sam fotkala prostor, malo ćaskala sa strava ekipom, malo, pomagala u sivenju, malo i sama pravila ogrlicu, pa opet fotkala polaznike i tako... Dosta priče, fotke gofore sve!!!


slede fotke precakanog prostora, ateljea u kom se održava radionica... toliko inspiracije...

prsten koji sam tamo pronašla... :)
i još malo sam se modirala...


ove sjajne kolaže su radila dečica od, čini mi se, 10 godina... :))))

učiteljica Leylica sa našim oooomiljenim pićem! :)

A onda na posao... Pravi se ogrlica... :)
tu su "djaci" preslatka Milena, radoznali Nikola i divna Ivana... :)
Milenina torba koju ću da ukradem... :)
ovako se pravi cvet od rips trake...
evo ga i moj na mestu nosa! :PPP

A šta su rezultati ove divne igre pogledajte u Leylinom postu OVDE...  Ipak vam moram ponosno pokazati svoju... Nastalu u pauzama fotkanja i pomaganja i priče... :) Definitivno će biti deo nekog budućeg morskog posta... :)

Ako vam se sve ovo dopalo, kontaktirajte Leyly i prijavite se za ove magične i poooovoljne časove... Načula sam da sledeću čas ukrašavaju PANAMA ŠEŠIRE i svako dobija svoj!!! :)))
Leyla SAJT
Leyla FB page
Leyla mail: jelena@loveleyla.com

kako vam se čini sve ovo?

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

17 comments:

  1. JA necu biti tu, :( tako da se nadam da ce biti jos puno radionica jer je Lelica divna i rado bih volela da naucim nesto vise od nje! P.S. Prsten koji si pronasla je diiiivan :)

    ReplyDelete
  2. Divno,, kreacije na sve strane...e ne zivimo svi u Belom gradu :) ;)
    divna ti je ogrlica, bas mi se doopada, a prostor, prsten, civiluk, lutka, kolaze, cetke-cetkice ma sve je...kreacija
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  3. kako su kuuuul slicice... bravo za Lejlu i njene djake! :)

    ReplyDelete
  4. Da je bar takva neka radionica u mojoj blizini... ovako sam prelijena sama da se pokrenem :)

    ReplyDelete
  5. wow, slika sa lila stolicom i porc.lutkom... Dobar ti je taj lanac :)

    ReplyDelete
  6. kakve boje, koliko stvarcica na jednom mestu! divnoo! milenin atelje super izgleda, uciteljicu vec svi poznajemo, tako da je uspeh zagarantovan, svi postaju strucnjaci za nakit! :)

    ReplyDelete
  7. A daaaajjj... pa razbolit cu se! Leyla ce me na dusi nositi, a i ti sto postavljas ovakve divote od slika! ;)
    xx,K.

    ReplyDelete
  8. Marina, odlicna ti je ogrlica

    :)

    ReplyDelete
  9. sjajno! predivna stvar! presladak prostor! ...i svi ovi sjajni mladi ljudi sa Jeckom na celu! divno,divno,diiivnooo... :*

    ReplyDelete
  10. divan prostor,oni se sjajno zabavljaju a onaj tanjir Roman Holiday je ljubav na prvi pogled!!!

    ReplyDelete
  11. bas mi je lijep prostor, pravi boemski. i cini se kao divno druzenje :))

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Yupiiiiiiiiiii jeeeeeeeeeeeeee!!!! Kakve divne fotkiceeeeeeee!!! Bilo nam je prelepo, hvala ti na druzenju, pomaganju, korisnim informacijama koje sam morala da zapisem :))))

    Cekam novi POST sa tvojom magicnom ogrlicom, a torbicicu trazi kad kod ti zatreba, ljub! :*

    ReplyDelete
  14. wow, bravo za divne slike, kako je divan ambijent, i bravo za nasu kreativnu Leylu!

    ReplyDelete
  15. Hocu onu belu stolicu, HOCU HOCU HOCU!!! :D
    Preselila sam se pa me sad samo nameštaj interesuje, ne zamerite :)

    ReplyDelete
  16. Napokon i ja da se oglasim! Slike su odlične! Hvala na pomoći! Bila si nam super društvo! I hvala na epitetu "divna"! Pa do nekog novog susreta ;)

    Pozdravčić!

    Ivana B.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails