Saturday, July 23, 2011

Watermelon girl... / Lubeničica...

Ovaj outfit od pre neki dan mi je poooosebno drag... Bajkovit pomalo... Neću ga kvariti nepotrebnim rečima... :) Pogledajte...
I'm especially fond of this outfit...It's kind of fairytalish...I won't spoil it with unnecessary word...:) Take a look...
SEE POST




 dva dečaka koja često u mojoj ulici jure loptu... komšije... :) I baš su hteli da se fotkaju... cakani mali!
two boys who often chase the ball in my street...neighbours...:) And they really wanted to be photographed...cuties!
malo sam uvila kosu na brzinu! figarooom.
I curled my hair a bit in a rush! with a curler.
LOOK: suknja i košulja_ vintage (tetkina i mamaina), kaiš, torbica i prsten jabuka_ Accessorize, mint prsten_ Lovely, sat_ Svatch, baletanke_ women'secret, naočare_ H&M, mašne za cipelice_ Aldo

 Ove magične tetkine suknjice se sećate iz OVOG posta... Jednostavno divna, zar ne?

LOOK: skirt and shirt_ vintage (aunt and mum's), belt, bag and apple ring_ Accessorize, mint ring_ Lovely, watch_ Svatch, flats_ women'secret, sunglasses_ H&M, shoe ribbons_ Aldo
 You remember this magical aunt's skirt from THIS post...Simply divine, right?


Ovo ja proveravam da li mi je u sanduče počela da stiže druga pošta osim računa i IDEA novosti... Ako ovo čhita moj poštar, molim ga da mi vrati sve pozivnice za Fashion Week, premijere i zurke, časopise na koje sam predplaćena, razglednice, pisma i poklončiće... Bilo ih je, znam... :P

SREĆAN VIKEND EKIPO!!!
p.s. mašem vam iz Čačka!

This is how I check whether some other mail has started to arrive to my mailbox beside the bills and IDEA news...If you're my postman and you're reading this, I beg you to give me back my Fashion week, premiers and parties invitations, my subscribed magazines, postcard, letters and gifts...There were many of them, I know it...:P

HAPPY WEEKEND PEOPLE!!!
p.s. waving from Čačak!

:* by Marina

photos by Marko
translation by Aleksandra Paljić

45 comments:

  1. prava lubenica :) suknja je baš blesava! :)

    ReplyDelete
  2. Prve tri slicice su me odvele u neku bajku...lijane, snezanina jabuka...woooow....kakva igra :)
    U ovom postu si kao dete...da te covek uzme u ruke i ugnjavi...kao neka vocka :) takvo meni osecanje izazivaju ove slike :)))
    p.s. Ovako i ja proveravam postu :) xoxoxo

    ReplyDelete
  3. Jooj Marince ovo je tako slatko!Tetkina suknja (nisu li te stvari neprocjenjive?),savrsena bluza,...ko med si!Ali stylish med!:-))
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  4. Super je kombinacija. Tasnica - masnica je slatka. Suknja je divna!

    ReplyDelete
  5. hehe, svaka čast. super outfit.
    posebno su mi drage zadnje dvije slike :P he he ... sigurno je lubenica na akciji ovaj tjedan/vikend
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Super!! Košuljica je predivna ;)!

    ReplyDelete
  8. Ovo mi je najlepsi autfit ovog leta citavoj blogosferi :)

    ReplyDelete
  9. Super kombinacija! Suknja je savršena! : )

    ReplyDelete
  10. Sweet!
    Sama suknja moze da bude i buba mara. :)
    Slika br.3,je moj favorit!
    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. kjutač...
    kao razigrana djevojčica u vrtiću :)

    ReplyDelete
  12. odlican odlican ti je post :* Preslatka si mi u toj suknji

    ReplyDelete
  13. joj kakav slatki lubeničasti outfit:)) volim ovu kombibaciju boja, predobro!

    ReplyDelete
  14. Savrsena kombinacija! Posebno mi se svidjaju torbica i prsten! :)
    Posjeti moj blog! ;)
    http://paradiseforyoureyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Predivna kombinacija, smelo i zenstveno, bravoo! :D

    http://mayasfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Sve mi se ovo svidja, prosto sijas! Prstenje je mrak. A prepoznala sam i Aldo masne za cipelice, kupila sam ih prijateljici po tvojoj preporuci :):)

    ReplyDelete
  17. PLEASE KAZI MI GDJE MOGU KUPITI OVU TORBICU? ;) HVALA,

    ReplyDelete
  18. Super kombinacija! Zanima me koja je ovo nijansa laka za nokte? :) Bas mi se svidja... :D

    ReplyDelete
  19. Super kombinacija, sviđa mi se košulja! :)

    ReplyDelete
  20. Hvala curice moje...

    torbica je kupljena proshle zime u Accessorizeu...
    A lakic je Essence ja mislim, ali nemam ga sad dsa sobom da vam prochitam... javicu cim dodjem do njega. :*

    ReplyDelete
  21. Oduševljena, ali predivan je outfit!
    Suknja je *CUTE*!

    :***

    ReplyDelete
  22. jedna od retkih chic devojki nase blogosfere.. ostani takva!

    ReplyDelete
  23. super je suknica a i cel outfit je letni i svezi ;)

    ReplyDelete
  24. sve je fenomenalno!......i komentari ;DDD

    ReplyDelete
  25. prekrasna, nemam niti jedne zamjerke. suknja me podsjeća na haljinu koju je carrie nosila u zadnjoj epizodi 6.sezone sex&grad-a. divna si! <3

    http://stopppwhispering.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Tako sam i ja orobila mamin i tetin orman, a ni bake mi ne zaostaju, bile su prave modne profesionalke :) Predivan ti je outfit, odusevljena sam :)

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Kao uramljeni i tako živopisni, svi tvoji postovi vedro prkose svemu što danas čini naš fashion life, prizivajući sećanje na već zaboravljenu deciju igru u najlepsim bojama, sa najlepsim igrackama, na parkic prepun decijih osmeha i igrarija..
    Tvoje smelo, raskosno i samouvereno poigravanje bojama i stilovima, jeste ono sto me uvek odusevi. „Copy-paste BEZ!!!“, „MIX bake, deke, tetke i novih trendova“, "spoji nespojivo" :, po mom misljenju je pun pogodak!
    To je ono sto cini tvoj stil, „samo tvojim!“ (kako bi ti rekla) i ostani uvek takva.
    Big like!!!! MWA! :***

    ReplyDelete
  29. lubenicice nasa! :) divna ti je ova mint bluzaaa, nosi je cesceeee! super slicice, jaooo sto volim ovaj tvoj kraj, svaka slicica uspe :) trep, trep, jel cemo opet? ;)

    ReplyDelete
  30. ooo kakav prsten...stvarno je dobar...:) I styling je super

    ReplyDelete
  31. Jako mi se dopada oaj look, sve je odlično uklopljeno!
    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. preeeeslatkooo... e, ova suknjica mi je najdraza...i mint kosuljica...sjajno! volem! :*

    ReplyDelete
  33. ova fotka gde prelazis ulicu mi je genijalna. letnja slatkoca :)

    ReplyDelete
  34. suknja.... Keri Bredso momenat je savrsena....jedva sam cekala post sa njom, jos od onog puta kada si nam je pokazala :)

    ReplyDelete
  35. omg!!!! ovo mi je tvoja najbolja ikad! odlicno mi je kako si ovu oversajz košulju fino uklopila uz suknjicu, ja imam slicnu sa biojelim tockama i kombiniram je uz ovu torbicu, prekrasno, bajkovito i posebno kao i uvijek <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails