Saturday, July 30, 2011

Threesome 007 / Trojka 007


Anja mi je sa svog putovanja donela ovaj divni žuto-neon cvet i lakić. Hvooola Anjooo! Lak je ooodmah namazan i sjajan je, a cvetić čeka outfit premijeru. Oba poklonića se super slažu sa mojim jarkim satićem iz Depoa... Žuta boja provereno unosi radost. Posebno ako sija. :) Probajte!
U poslednjoj poseti Kinezima kupila sam i ovu neobičnu ogrlicu... U poslednje vreme fascinirana sam tim prelivajućim bijama i materijalima... Kao na telu mušice zunzare... Taj efekat... Sećate se onog laka za nokte i torbe o kojima sam vam pisala ovde i na FB pageu. Koštala je 200 din i stvara jako lep efekat. Magičan. Možda je "rastavim" pa sastavim na drugi način. Malo dužu sa zlatnim lancem... Videćete. :)

Lepezu ste već videli. Jednostavno neophodna za letnju vožnju prevozom. :) Kupila sam je kod Narodnog pozorišta za 100 din. Kod Kineza je 80 din. :) 
Nabavite jednu u omiljenoj boji i mašite. Čitala sam negde da postoji i borilačka veština u kojoj se branite samo lepezom. Hm, to bi bilo lepo znati... Šta mislite?

SREĆAN VIKEND SVIMA!!!

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

13 comments:

  1. Kinezi su cudo :) Imaju svasta za male pare :) A satic imamo isti i ja moj obozavam! Cvetic je divan!

    ReplyDelete
  2. Haha, poznati Bakster Stokman efekat presijavanja!;)
    Žute stvari su skroz kul...

    ReplyDelete
  3. Zuto je potpuno vesela i stvara odlican efekat... sat je super ;)

    ReplyDelete
  4. Kako ne, kako ne... http://www.youtube.com/watch?v=AtNhoDBqoGY
    Sve je preslatko, posebno ova prva zuta trojka...

    ReplyDelete
  5. cvetic je predivan, zna anja sta valja!

    ReplyDelete
  6. Prelep sat! I boja i model! :)

    ReplyDelete
  7. Mnogo lep cvet, ali ogrlica od Kineza je genijalna!

    ReplyDelete
  8. Prelrp cvetic i lancic
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Divno sve zuto
    prati me
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ona zuta trojka mi je favorit, al i lancic je super :)

    ReplyDelete
  11. prekrasne stvari <3 sat je za umrijeti!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails