Friday, July 22, 2011

Threesome 006 / Trojka 006

Počela su sniženja... :))) Ne ogromna (čitaj: eliminacije kolekcija) kao po ostatku sveta), ali ipak donose osmeh na lice nama shopping zavisnicima, zar ne?
Svaka nova povoljna stvarčica u ormaru znači malenu sreću, sreću, radost... A ako ste tu stvarčicu ugledali i želeli odavno, još ako je dobijete na poklon od naj seke, onda je to prava shopping sreća... Hvala Beko! :*
U pitanju je najšarenija i koloritnija marama ikad. Ima savršen indijanski tribal print i male pinkiš kićanke... woohoo! Terranova.
 Obožavam Swatch. Posebno satove. A posebno i nakit. Ma sve. Ovaj prsten je iz njihove daaavne kolekcije, kupljen na 2. godini fakulteta čini mi se. I obožavam ga. Ali nekako retko nosim. Suviše je nekako krt za moje dnevne akcije i nonšalantnost... Ima maleni ram koji je prikačen iglom (a koja spaja 4 prstena) i koji uokviruje 4 željena broja. Simbolično i otkačeno... Inače želim skoro sav Swatch nakit.Nadam se kupovini OVOG prstena na eBay-u kada Srbija odliči da je kupovina preko neta OK... :P
I naravno čim pre skupim novce moj je i ON! Stavljen na wish listu čak...
Ja, nail polish opsesivac trenutno menjam samo nijanse crvene i roze boje... Skoro. Umori se čovek valjda. Neko sledeće jutro ustaću spremna za plave i zelene opet... I shvatila sam, Golden Rose lakovi su savrseni. Odnos cene, boja i kvaliteta perfektan! Šta žene vše može da poželi... hm? :)
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

14 comments:

  1. kicankiceee uhuu! :) ja sam sa tmurnim vremenom presla na crveni lak, i cekam da grane ponovo ono jako sunce da namazem onaj ludacki pink! :)
    volim ove tvoje trojke! :*

    ReplyDelete
  2. uuu lakovi oooo! divno maramce, kicankice...kul! sto ja nemam sestru da me tako obraduje, nego samo mladjeg brata sto se pojavi jedan dan na vratima obrijane glave, bele, a crnog lica k'o cigance! ljubi ga sestra..

    ReplyDelete
  3. Super post.Ja se trenutno ne dam ovom lošem vremenu i nosim essencov neon naradzasti.Vec duže vreme ocu da ti pisem...Obozavam tovj blog...Hmm,to se može videti i iz ovoga da sam odmah pohitala ka tvom blogu čim sam ustala... Jel mogu da te zamolim da pogledaš moj blog,skoro sam počela,pa bi mi mnogo značilo. :D
    http://fashionworldbymoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @Vanja Pinkamo se na kafi onda! ponecemo lakoveee!
    @fashionmagnolia Care, umrla sam od smeha na komentar! hihih

    @Isidora Hvala pile. Idem odmah da vidim! :)

    ReplyDelete
  5. marama je predivna!a kicankiceee...jooooj,buci-buc...preslatke! :) e,a moja mamica ima ovaj prstencic_arhitekte! :) divan je! spisak stvari iz swatch-a je stvarno poduzi, imaju divne stvari,ali znas koji sat ja mastam...prvo on pa sve ostalo ... hehe... :) cmoka

    ReplyDelete
  6. e sada mogu mirno da ti se prepustim....tvoj fashion ukus je moj fashion ukus :) kupih odusevljeno bas ovu teranova maramu pre par meseci, ali obicni smrtnici nisu delili moj entuzijazam :) hvalaaaa ti, idem odma da je obmotam oko sebe! :)

    ReplyDelete
  7. savrsena trojka :)) htela sam samo da ti kazem da je moguce narucivati preko neta ja sam narucivala par puta iz srbije ne salju svi selleri u srbiju ali videces kod nekih i moze, a asos mi je vec svakodnevnica :))

    ReplyDelete
  8. Odličan trio i ja bih isti :) Prsten je super:)
    http://stylishcream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Marama skroz cool, sto pre neki outfit post sa njom!

    ReplyDelete
  10. Je l' marama iz Teranove stara.. ili nedavno kupljena? :) super ti je trojka!

    ReplyDelete
  11. Hvala ti za komentar!Moj prvenac,jos od nekog ko je tako znacajan na nasoj blog sceni.Pokusacu da budem sto bolja! Cmok! :D :*

    ReplyDelete
  12. Jaooo zeljela sam taj prsten prije par godina,tako je cool!Nosi ga,steta da stoji;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  13. Ja oduvek hvalim Golden Rose, konačno neko ko me razume! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails