Saturday, August 14, 2010

Rainbow dress... / Duga haljina :)...
















kad mi je vrućina ja se prskam sa ovim Oriflame face spray_em!

stalno pijem Nestea Ice tea od breskve i bilo koji voćni jogurt.

a tamanim i najbolje Skittles (zeleno pakovanje) bombonice.

a od skoro mirišem na ovaj Chanel parfemčić. Poklon od Nevena i Ivana. Hvala vaaam :*


Haljina je koštala 1500 din i za taj novac je savršena... Imali ste mali teaser ovde u vezi sa njom. Napokon, evo outfit posta. Uživajte... :*

MY OUTFIT:

haljina no name (Svaštarica)
sandale by Woman'secret
naočare by Ray Ban (fake)
prsten by P...S...
sat by Aldo
minđiše i narukvica poklon



:* by Marina

5 comments:

  1. haljina je krasna. a za chanel ti zavidim. Imala sam ga neko vrijeme dok mi ga nisu ukrali. Baš mi je drago da si počela stavljatii i outfite puno češće!

    ReplyDelete
  2. supiš! obožavam duge haljine, ali mi metar i zgažena jagodica građa ne dopušta da ih zaista i nosim. ne tebi je super, a odnos izgled:cena kao puslica. što se spreja tiče, moj najdraži na celom svetu je Avène veličina za tašnu. jes da mi vodu naplate 500 din, al vooolimmm :D

    ReplyDelete
  3. Konacno sarenica na blogu :P
    Ja sam je upoznala kad i ti i volim je od onda.

    Ali ti sa mindjusamaaaaaaaaaa e to je hit fotka!
    Oriflame sprej super mirise i ja ga koristim i preporucujem (Nevena, citas li?)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails