Monday, August 23, 2010

Segments of my Belgrade home.... / Segmenti stana u kom živim u Beogradu



krava viče Muuu, a zebra Juhuuuu kada ih pritisnete...

plišane gorile su Kinder egg hit! Apsolutni. Mislim da mi samo zeleni fali. Ljibičastog sam kupila od nekog deteta kad sam se zatekla na jednoj rasprodaji koju su osnovci organizovali u svojoj školi. Žutog mi neko poklonio... ZNAČI KO IMA ZELENOG; NE PITAM ŠTA KOŠTA... :))


svi vole balone od sapunice... :)
p.s. ovo nije moj izbor omiljenih filmova vec nekih dobijenih na polon ili u novinama... moji filmovi (i serije) stoje u folderima u ooooogromnoj kutiji... pokazacu vam to jednom prilikom...





Anja nam je poklonila ovaj kalendar. Mi ga i dalje vrtimo iako je iz 2007.
"mala" kolekcija naočara...

ovde stoje lakovi iz ovog posta, a u kutijama levo nakit iz nekog budućeg posta...

sat iz Ikea_e i kako Puzo kaže iz nekoliko XXX filmova i neki moji kolaži...


magneti...

na vratima wc_a... pošto su neki psi i ulazili u stan... :)

jedan moj brzinski kolaž za ružan zid...
Merlinke, novine, lutka, DIY torba, stalak, tube i koferi za crteže...

Ovčasto iznenađenje za rođendan najvećeg ljubitelja ovaca_ Jovu...




deo knjiga i gluposti...
Ja i Jova... (fotka ipak nije slikana u našem stanu)

Ehej. Evo malo ličnijeg posta. Pokušala sam da vam ovim fotkama prikažem bar mali deo mog Beogradskog doma. Ustvari, ja u njemu živim sa svojim najboljim prijateljem, drugom, cimerkom, Jovanom (Jovom, Jo, Hugzy,... videli ste je ovde).
Znamo se nas dve od vrtića, kad smo zajedno spavale u jednom krevetiću jer je u bila gužva valjda... Uglavnom, trenutno sam u Čačku (gde sam rođena i gde mi familija cela živi), a i od seprembra i Jova i ja tražimo nove stanove, pa osećam neku malu nostalgiju ka našem Bg domu. Živeli smo tu 4 godine i za to vreme pretvorio se taj stan u nekako NAŠ...

Istina je da retko usisavamo, brišemo prašinu i ribamo, ali zato redovno izbacujemo đubre i uključujemo klimu... :P

Biće preteško iseliti 5 tona knjiga i 10 tona časopisa, slike, cipele, lutku i mašinu za šivenje, kao i kopm i lap top, makete i ctreže, skripte i diskove, nakit i odeću (puno odeće)... Jel neko želi da pomogne?

(trep_trep)

P.S. Inace post je inspirisan ovim postom od ranije...


:* by Marina

14 comments:

  1. Awwwwwwwwwwwwww... #nostalgija

    Nema sanse da se negde daleko odselis, nek ti je na znanje!
    Ko ce onda sa mnom u Italtes? I sa kim da ogovaram razdrndanu pozamanteriju?

    ReplyDelete
  2. jao kako ste slatke,cimerke...svaki naredni stancic ce biti isto tako sladak,saren i veseo kao ovaj vas jer cete ga vi takvim napraviti Sigurno vam je tesko da se rastanete nakon 4 godine cimerkisanja ali bice jos vise okupljanja,zurki,modnih revija i kafica samo na nakoj drugoj lokacij:)p.s.ako treba pomoc oko selidbe tu sam i mogu prilicno puno da ponesem,ispekla sam zanat po raznim rasprodajama

    ReplyDelete
  3. ameeeejzing!! sve je predivno, a posebno kolazi

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se svidja "brzinski" kolaz :D Mogla bih ja sebi da napravim tako nesto. Gde sada trazis stan, posto pretpostavljam da si studirala ovde u BGu? :)

    ReplyDelete
  5. mmm...rastuzih se jaaa... :(
    setih se svega i svacega...i kolaza kad si mi prvi put pokazala - moje totalno odusevljenje, i
    zida sa brzinskim kolazem kad je nastao, i kravice sa jade :)mwaaaa, i ruke i Aninih ultra_mega_giga sexy provokativnih fotografija /ahahaaa.../ sa loodih kucnih zurkica koje smo obozavli, i ovciceeee...kako smo seckali, pravili da iznenadimo Jovili..i...i...
    Volim vas punoooo!!! cmooook
    p.s Hocemo sve opet i ponovo u novom stancicu? ;)

    ReplyDelete
  6. E i ja se rastuzila saaaad...
    Ne brinite, i Jova i ja ostajemo svaka na Varčaru, tzv. old neighbourhood... Svi ste poyvani na uduce kucne zurke... Samo, kako svi u garsonjeru...? hm... :)
    neke kolaze cu vam predstavljati u buducnosti, posto vam se svidjaju... trep_trep
    Mina, koja si od svih mina? Mislim srce, zovem te u ispomoc sigurno! ;*

    ReplyDelete
  7. volim sve te detaljcice!! posebice slike!

    ReplyDelete
  8. najvishe mi se svidjaju kolazi. svi su mi super! posebno brzinski za ruzan zid #volimkolaze :)

    ReplyDelete
  9. These are all so cute dear!

    Very nice post!

    Rick!

    http://ricardokun.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. sviđa mi se puno toga, da ne nabarajam! ipak ista struka dijeli i sličan ukus :D
    i..... imam zelenog :D moja kolekcija se sastoji od samo 3 :/
    žutog nisam nikad vidila, prekul je!

    ReplyDelete
  11. Tonia, ne rece jel prodajes zelenog? trep!

    ReplyDelete
  12. kao sto rekoh na face-u odoh malo na frashion kada tamo imam sta i da vidim.....ja sam se iskrena da budem i rasplakala.... ali zaista....nas stancic kako ce da bude jadnicak i prazan kada sve te stvarcice skinemo sa zidova i poilica....joj odoh ja jos da placem smrc smrc smrc.... a za zurke vazi probicemo neki podzemni kanal od stana do stana,za sta si ucila skoeu hehehhe jubim i jedva cekam da dodjem....i malo ti na uvce sviram harmoniku hihihih

    ReplyDelete
  13. Marina cool ti je soba. A blogic je vec poznat kao divan :) Elem, htedoh da pitam da li znas neke blogove koji se bave dizajnom enterijera i to modernim?

    ReplyDelete
  14. @Marijana
    probaj http://www.desiretoinspire.net/

    ali je meni najbolji

    http://theselby.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails