Monday, August 9, 2010

New closet... / Novi plakar...



one day I want to be a star!




neka od moje obuće...

neka od moje omiljene štampe...

the plakar...


5% mojih stvari... :)








Mislim da nikada nisam bila toliko "in love for" parče nameštaja. U pitanju je novi OOOGROOOMAN plakar u mojoj sobi u Čačku... Da li za to što je veliki i ima veliko ogledalo ili zato sto već duže vreme nemam plakar (pa stvari vise svuda po sobi) ili zato što je predivan, jednostavno već 2 dana visim ispred njega... :) Izvinite za nered u sobi... :P


OUTFIT:

kombinezon no name (Svaštarica)
papuče by Avangardija
prsten by P...S...
ogrlica i minđuše no name (poklon od Nade)
naočare by Ray Ban (fake)
buba broš by P...S...



:* by Marina

4 comments:

  1. Hi Marina, thank you so much for your comment! I tried to find your email, but couldn't :). I appreciate a lot your recommendation! xo

    ReplyDelete
  2. odličan ormar!! stajala bi i ja ispred njega :D
    inače, divan mi je kombinezon :))

    ReplyDelete
  3. draga, ormar je prekul!!!! kao i kombinezon!!!! sad ja još vidim puno potencijala da se napuni!!! :-)

    ReplyDelete
  4. Kombinezon je super!!
    Hvala za komentarima na mom blogu***

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails