Wednesday, August 4, 2010

DIY flower headband... / URADI SAM cvet-traka za kosu...


1. evo šta će vam trebati:

2. za početak isecite platno na kvadrate veličine oko 6x6 cm
(oko 15ak komada)



3. presavijte kvadrate po polovini 2 puta.


4. isecite novi presavijeni kvadratić da dobijete oblik latice



5. dobićete ovaj divan oblik cveta kada rasklopite isečeni deo


6. presavijte svaki po sredini, pa na desno, pa na levo (kao na slici) i ušijte na samom vrhu. Isto uradute sa svih 15ak komada.






7. isecite od materijala kružni oblik (koji će vam posužiti kao osnova na koju ćete zašivati malopre dobijene latice)


8. slažite latice koncentrično po krugu-osnovi i ušivajte ih


9. slažite i ušivajte preko prvog reda i ostale latice sve dok ne dobijete formu "rascvetalog" pupoljka :)

10. ušijte zatim satensku traku (ne na sredini već na 2/4 trake_ dužinu određujute prema obimu glave, ali ostavite da fali mali deo dužine za ceo obim_ tu dužinu će nadoknaditi lastiš) za zadnju stranu cveta tj. kružne osnove od materijala


11. kada ste ušili traku, spalite njene krajeve (da se ne bi osipali) i zašijte ih praveći mali kanal (kao na slici)



12. kroz te kanaliće provucite malo parče lastiša, zavežite krajeve u čvor (izmerite koja vam dužina treba za obim glave) i čvorić sakrijte u jedan od kanalića. :)


13. i dobili ste svoju cvet-mašnu za kosu!!! BRAVO!


Meni stoji divno! Znam da će i vama. Možda još bolje onima bez šiški, jer se moja traka ne vidi od njih... :)






:* by Marina

22 comments:

  1. Svaka cast! Bas mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  2. Ovo je preslatko! :D Pokusacu obavezno ;)

    ReplyDelete
  3. dopada mi se tvoj cvet mada ih ja pravim po istom sistemu ali malo drugacije!
    izgledaju kao onaj tvoj veliki pink cvet!
    Pozdrav!!!
    :DDD

    ReplyDelete
  4. Marina, cvet je super! Nisam mogla da odolim pa sam krenula da seckam... :D Kod mene je malo drugačija izrada a konačni rezultat nije loš, pa te pozivam na procenu i izradu sličnog... ;)

    Cheers!

    ReplyDelete
  5. Done :) Malo je drugaciji, ali opet superrrr
    Pozz

    ReplyDelete
  6. moj :D
    hvala na uputstvu!
    http://i53.tinypic.com/2ijon5x.jpg

    ReplyDelete
  7. @tomcat e sjajno! bas mi je drago da si napravila. i jos mi poslala fotos. Srce si pravo! bravo!

    ReplyDelete
  8. Moram da se pohvalim svojom novom ogrlicom :)
    Inspirisana tvojim cveticem i jednom Leylinom divnom ogrlicom, nastala je moja verzija :)

    http://i52.tinypic.com/e6zpec.jpg

    (par cm-a fali na slici:/ )

    ReplyDelete
  9. Bravo DUNJA! klap-klap... svaka cast, samo tako. i hvala za slicicu, stvarno si cakish!

    ReplyDelete
  10. Hehe, hvalaa :)ne bih uspela bez dobrog primera :)

    Evo, imam i ja jedan predlog.. Fino ispadne :)

    http://fashion.onblog.at/en/fashion-diy-tutorial-choker-from-drinking-straws#more-372

    ReplyDelete
  11. jao sjajno je. Probam obavezno. bas si dushaaa!

    ReplyDelete
  12. Probaj pa javi kako je ispalo! Jaoo, pocrvenecu :))

    ReplyDelete
  13. Stoooo? neeemojjj! srce si i cenim sto si napravila DIY! kekek

    ReplyDelete
  14. Hehe, ja voolim DIY!
    Srce si i ti sto mi dajes tako divne ideje :))

    ReplyDelete
  15. Odusevljena sam!!! Uh, pa moram i ja probati... Svaka cast.

    MiT

    ReplyDelete
  16. divnoooo. i ja ću probati xD.

    ReplyDelete
  17. ..ja sam danas svoj prvi svijet napravila..i prezadovoljna sam kako je ispalo!!!.. ;)))) .. koristila sam 4 boje trapera!!!..slikice su malo losije jer je mobitelom slikano..

    http://i43.tinypic.com/33y24xk.jpg

    http://i42.tinypic.com/1zgw7cj.jpg

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails