Thursday, August 5, 2010

Fredi, Puzo and me... / Fredy, Puzo i ja...

















poozo (najbolji) i ja!





Otišli mi pre neki dan do bioskopa. Pitali da li ima projekcija, bilo koja. Rekli nam da nahvatamo još dvoje ljudi bar. Mi zamolili da ne hvatamo nikog nego da puste makar samo za nas dvoje. I tako za 200 din gledali smo Fredija Krugera i to na balkonu. Tu su mogli da sede samo profani kada smo gledali filmove sa školom. TRT.
Pre toga me Puki fotkao u parku. Fotke su shitty, jer ipak je on pisac i matematičar, ne fotograf... :)))Naučiće... :)

LJUDI IDITE U BIOSKOP!!!
Sutjeska rules!

OUTFIT:

košulja vintage (mamina)
suknja by Stradivarius
kaiš by Accessorize
baletanke by women'secret
sat by Aldo
prsten by P...S...
telefon by Nokia (n71) :)
naočare by Ray Ban (fake)
mindđuše ohridski biseri

:* by Marina

3 comments:

  1. Nemoj da si stroga :) Fotkice su baš fine :)

    ReplyDelete
  2. imaš divne šiške :)) i jako mi se sviđaju balerinkice i suknja :))

    ReplyDelete
  3. Hvala vaaam. Čim iz Amerike stigne Canon eos 450D bice bolje. A siske su bas porasle, lomim se da li da ih sisam... ili pustim... hm... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails